Recaron istuimesta!

  • Viestiketjun aloittaja Touko07
  • Ensimmäinen viesti
Touko07
Täällä jonkin verran Recaron istuimista keskukstelua käyty, nyt ittelläni kysymys mihin haluis vähän tietoo..

Päädyttiin ostamaan Recaron Profi Plus istuin, mutta nyt vielä mietitään kumpi kangas niistä nyt sitten on parempi.

Belliinikangas vaiko Mikrokuitukangas... Tota mikrokuituu oon aatellu, et se olis parempi, mutta listatkaa kiitos plussia ja miinuksia molemmista.

 
Meillä on toi mikrokangas recaron kaukalossa ja se on ainakin ihanan pehmoinen eikä siihen jää puklukaan kiinni. Helppo pyyhkäistä.
Mulla ei tosin ole tosta toisesta materiaalista kokemusta mutta mikrokuitukangas on hyvä.
 
Meillä on tuo toinen kangas eli oliko se nyt sitten belliini ja istuimena Recaron Young Sport. Kahteen otteeseen olen tainnu iskeä ne pesukoneeseen kun neiti on toisinaan niin matkapahoinvoiva eikä se materiaali ole mennyt miksikään. Siis ihan vaan 40 astees pessy ja hyvin on lähteny. Siis totta kai kun oksennuksesta on ollu kyse niin six on tullu pesukone kuvioihin mutta mulla ei sitten taas ole mitään käsitystä tosta mikrokuitu kankaasta.
 

Yhteistyössä