REDUCTIL-KÄYTTÄJIÄ???

Miten on mennyt? Kuinka usein punnitsette? Ite oon syönyt hurjat 2 päivää ja oon huomannut etten sellaisia määriä syö nyt kun ennen.

tänään mm.
aamupala 1 karjalanpiirakka ja kahvi,
päivällä lasten lasagnettepurkki (intohimoni maustettuna herbamarella)
välipalana jätski
illemmalla kaalilaatikkoa n.1.5dl
nyt illalla 1 leipä ja puoli litraa fruitya.

:)

ja mulla tavoitteena -30kg :/
 
Hei :)

Olen syönyt Reductilia viisi viikkoa. Makeanhimo on kadonnut kokonaan ja annoskoot ovat pienentyneet huomattavasti. Painoa on pudonnut hienosti ja senttejä kadonnut.

Olisinko saanut tuon Reductilin syömisen aikana eli viiden viikon aikana kiloja karistettua noin 6,5kg :)

Ensimmäisen kuukauden söin 10mg:n kapseleita ja nyt olen viikon verran syönyt 15mg.
 
Ilmoittaudun. Sain lääkkeet 8.6. ja aloitin sinä viikonloppuna, ensi viikolla on siis eka kuukausi täynnä. Aloituspaino oli 73,9 ja tänä aamuna paino oli 70,6. Eli 3,3 kiloa on lähtenyt nyt ekassa kuussa.
Pituutta ei ole paljoa ja perussairauksia on läjittäin, mm. nivelrikko, jonka johdosta on pakko päästä normaalipainoon. Tavoitteena mulla on 64-65 kg. Silloin olen mielestäni tosi hoikka, enkä missään tapauksessa sitä pienemmäksi haluakaan (olisin jo karmean näköinen mun ruumiinrakenteella).

Tavoitteena on saavuttaa normaalipaino 1.9.2009 mennessä. Eli tässä kesän aikana olisi tarkoitus karistaa nämä liikakilot. Mahtuisivat vaatteetkin vaatekaapista taas päälle, kun ei ole rahaa ostaa uusiakaan. Ja ärsyttää nämä läskit, huono olo ja yleinen turpeus.

Kiloklubilla olen myös ollut, mutta en ihan allekirjoita niitä suosituskaloreita/päivä. Teen paikallaanolevaa työtä, liikuntaharrastuksia ei ole yhtään ja autolla kuljen työmatkat. Kulutukseni on varmaan noin 1600 kcal/vuorokausi. Kiloklubin mukaan pitäisi syödä 1500 kcal/vuorokausi, jolloin yhden kilon pudottamiseen menisi aikaa 70 vuorokautta. Ei oikein innosta (100 kcal per vuorokausi vähennystä ja 7000 kcal pitää olla vajetta, että yksi kilo lähtee).

Pyrin noin 1000 - 1200 kcal syömiseen/vuorokausi. Se on enemmän kuin painonvartijoiden pisteillä.

Olen kevään jo laihduttanut, urakkani alkoi 1.1.2009, jolloin painoa oli 79,9 kg. Eli 9 kiloa on jo selätetty ja loput 6 kg pitäisi nyt siis vielä saada pois.

En tunne yhtään nälkää, mutta sivuoireet ovat aika ikäviä: tykytystä, huimausta ja yleistä huonoa oloa (saattaa osittain johtua heilahtelevista verensokeriarvoista), pään "sekaisuutta". Eli ajatuksena on vielä kuukausi syödä, jos vain jaksan ja sitten katsoa, pärjäisikö kokonaan ilman ne viimeisten kilojen karistelujen kanssa. Hyvä lääke tämä. Syön sitä 10 mg tabua ja aion seuraavassakin kuussa sitä syödä.
 
6 päivää takana ja kilo lähtenyt. kerran mässättiin hesessä sekä hieman sipsejä :ashamed:

vielä ei sivareita ole näkynyt. ällö-oloa jossain kohtaa mut sekin taitaa olla ihan vaan nälästä johtuvaa jos on pidempi aika syömisestä.
 

Yhteistyössä