Reima-kumpparit hapertui atomeiksi alle 2kk ostosta O_O

Ostin ekaluokkalaiselle vaaleenpunaset, vuorelliset Reima-kumisaappaat syyskuussa. Nyt saappaat on jo atomeina,ihan selkeästi haurastuneet, ei repeytyneet mihinkään. Miten voi olla noin kalliit saappaat noin huonot?? Meillä on 5e saappaatki kestäneet jo kolmannelle lapselle, eikä ole mitään haurastumisen jälkiä näkyvissä. Kyllä ottaa päähän, torstaina vasta tulee rahaa että sais uudet ostettua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haisu:
Ostin ekaluokkalaiselle vaaleenpunaset, vuorelliset Reima-kumisaappaat syyskuussa. Nyt saappaat on jo atomeina,ihan selkeästi haurastuneet, ei repeytyneet mihinkään. Miten voi olla noin kalliit saappaat noin huonot?? Meillä on 5e saappaatki kestäneet jo kolmannelle lapselle, eikä ole mitään haurastumisen jälkiä näkyvissä. Kyllä ottaa päähän, torstaina vasta tulee rahaa että sais uudet ostettua.
merkki ei takaa laatua.. meilläkin 6,90 maksaneet kumpparit eikä niin mitää oo tullu.

 
uu
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Minä olen ollut jo pidemmän aikaa sitä mieltä, että Reima ois saanu pysyä vaatteidenvalmistuksessa vaan, ja jättää kengät oikeille kenkämerkeille.. :whistle:
Vaan että oikeat kenkämerkit eivät kestä sen paremmin. Kahdet Nokiat ovat parissa kuukaudessa ollut täynnä halkemia (ekat palautettiin, saimme nuo toiset tilalle, mutta sitten oli talvi välissä ja vaikka seisoivat varastossa puoli vuotta, oli aika jo niin pitkällä ettei voinut uudelleen reklamoita).
Vikingin lämminvuorikumisaapaat 3v tytöllä hajosivat reilussa kuukaudessa (eikä ollut joka päivä jalassa, kun oli vielä melko lämmin sää).
Halpikset ovat keskimäärin saman verran kestäneet.

Parhaat on serkun monen vuoden takaiset Nokiat, ne oikeat vanhat, ja yhdet toisen serkun halpikset, joka on jo 3 lasta kestäneet ja vieläkin ehjäät.

Siihen tulee hulluksi, kun kummallekin lapselle joutuu ostamaan 2-3 kumisaapaat vuodessa! Ja lapset vasta perhepäivähoidossa.
Mikä kuormitus ympäristölle!
 
Mä oon nokialaisia ostanut kirppareilta useista ja ne on meilläkin kestäneet lapselta toisille, jossain on jo pohjat kuluneet, mutta mitkään ei ole haurastuneet. Joitain halppiksia meillä on myös ollut, jotkut ovat kestäneet ja jotkut ovat menneet ensimmäisenä kesänä jo rikki. Reimaa meillä ei saappaissa ole ollut ja en tiedä mikä haurastumiseen voi olla syynä. Auringolla ei näillä ilmoilla ole mahdollista varmasti edes vaikutusta, mutta voisiko joku aine syövyttää? Tai sitten sunnuntaituote sattunut teille.
 
Meillä on juuri nuo pinkit vuorelliset Reiman kumpparit pysyneet tosi hyvinä! Alkusyksystä ostettiin ja ollaan ihan kiitettävästi käytetty niitä. Ainoastaan kärjen heijastimissa pientä "potkimis" kulumaa. Onko kumpparit ollu eteisessä lämpöpatterin tms. lähellä, se saattaa haurastuttaa kumia?
 

Yhteistyössä