Reima vai halpishaalari syksyksi?

mam
Halppis. Ei kannata ns. satsata laatuun jos ei ole sisaruksia liuta odottamassa pukua. Itse ostan edullisemman, kestää minkä kestää. Kurikset päälle sateella ja kohtahan lapsi onkin kasvanut puvusta ulos. Ja eikun seuraavaa kevättä / syksyä odottamaan ja uutta mallistoa etsimään. Ihan niistä halppiksista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Molemmat hyviä ja hintakin on kohdallaan :)
Mut eikös juntit vaan käytä noita haalareita? Kun kyllähän lapsella tarhaan pitää Reimaa olla, ettei köyhänä pidetä? Muistelen viime talven/kevään, haalariketjujen antia..
Ja jos Reimatec menee ihan vaan käyttöön, niin lapsen äidillä on päässä vikaa. Kuulemma kukaan täysjärkinen ei laita lapselle Reimaa pihalle. Muistakaa tämä, kun syksy taas saapuu. :whistle: :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Molemmat hyviä ja hintakin on kohdallaan :)
Mut eikös juntit vaan käytä noita haalareita? Kun kyllähän lapsella tarhaan pitää Reimaa olla, ettei köyhänä pidetä? Muistelen viime talven/kevään, haalariketjujen antia..
Ja jos Reimatec menee ihan vaan käyttöön, niin lapsen äidillä on päässä vikaa. Kuulemma kukaan täysjärkinen ei laita lapselle Reimaa pihalle. Muistakaa tämä, kun syksy taas saapuu. :whistle: :D
Niinhän se tais ollakin... Et näyttelyvaatteiksi niitä olikin tarkoitus hankkia. Joo, syksyä odotellessa..
 
Meillä on keväästä Jonathanin haalari, jos se mahtunee syksyllä tytölle niin se sitten... jos on pieni niin on odottamassa ALEsta ostettu Lassie. :D Täytyy todeta, että ei noissa järin suuri hintaero kyllä ollut. Jonathanista maksoin 40? ja Lassiesta 30?. :whistle:

Äh! Se olikin reima vai halpishaalari? No halpis! :D

Pienemmälle sitten äitiyspakkauksen kevytpuku jos vielä mahtuu? Ja se päällä mennään varmaan kauppaankin. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Molemmat hyviä ja hintakin on kohdallaan :)
Mut eikös juntit vaan käytä noita haalareita? Kun kyllähän lapsella tarhaan pitää Reimaa olla, ettei köyhänä pidetä? Muistelen viime talven/kevään, haalariketjujen antia..
Ja jos Reimatec menee ihan vaan käyttöön, niin lapsen äidillä on päässä vikaa. Kuulemma kukaan täysjärkinen ei laita lapselle Reimaa pihalle. Muistakaa tämä, kun syksy taas saapuu. :whistle: :D

Aijaa :D Kauheeta. Pojalla oli äskön vesisateella ulkona reimatecin takki päällä. Ei kyllä tullut mieleeni, että se olisi joku näyttelyvaate. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Molemmat hyviä ja hintakin on kohdallaan :)
Mut eikös juntit vaan käytä noita haalareita? Kun kyllähän lapsella tarhaan pitää Reimaa olla, ettei köyhänä pidetä? Muistelen viime talven/kevään, haalariketjujen antia..
Ja jos Reimatec menee ihan vaan käyttöön, niin lapsen äidillä on päässä vikaa. Kuulemma kukaan täysjärkinen ei laita lapselle Reimaa pihalle. Muistakaa tämä, kun syksy taas saapuu. :whistle: :D

Aijaa :D Kauheeta. Pojalla oli äskön vesisateella ulkona reimatecin takki päällä. Ei kyllä tullut mieleeni, että se olisi joku näyttelyvaate. :eek:
Vie pesulaan se ja pelasta se vitriiniin, jos vielä voit. Meillä Reimat on takkahuoneessa koristeena. Eivät siis kulu. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:
Vie pesulaan se ja pelasta se vitriiniin, jos vielä voit. Meillä Reimat on takkahuoneessa koristeena. Eivät siis kulu. :LOL:
Voi olla myöhäistä. Se on jo aika likainen. Ei taida lähteä enää puhtaaksi :|

[/quote]
No niin, kannattiko?! :eek: :D Se halpis ois vielä täysin puhdas!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaapisara:
oonko mä nyt sit tehny jonku emämunauksen ku löysin reilu vuosi sit likoille Reiman tehtaanmyymälästä haalarit 25?/kpl ja niitä ne on nyt käyttäny kotona ja päiväkodis ja muuallaki??? :eek: :snotty:
Mitäpä luulet porvari... :whistle: :D ;) :LOL: (Täälä sitä viisastuu aina.) :xmas:
 
Amelie
Nyt kannattaa ostaa alesta puku.Jesper Juniorissa oli Reimat -40%.Reimatec on siitä hyvä,koska se vastaa sadeasua.Riippuu tarpeesta?
Itse en ole koskaan maksanut täyttä hintaa ulkovaatteista.Stockalta ja JJ:sta ostin Jontahania ja Reimaa -40%.Musta ulkovaatteisiin kannattaa satsata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaapisara:
oonko mä nyt sit tehny jonku emämunauksen ku löysin reilu vuosi sit likoille Reiman tehtaanmyymälästä haalarit 25?/kpl ja niitä ne on nyt käyttäny kotona ja päiväkodis ja muuallaki??? :eek: :snotty:
Mitäpä luulet porvari... :whistle: :D ;) :LOL: (Täälä sitä viisastuu aina.) :xmas:
ja parasta tietty nois haalareis on se et ne on sellaset kirkkaan vaaleanpunaiset tai tytöt sanoo et pinkit et varmasti erottuu joukosta. joskus jopa tuolla tehtaanmyymälässä tekee löytöjä vaikka yleensä kyl hirvittää ne hinnat..
 
Amelie
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Meille vain reimaa, ihan sama missä lammikossa seistaan :kieh:
Miksi, kun se halpishaalarikin ajaisi ihan saman asian? Vai hankitteko Reimaa siksi, ettei teitä päiväkodissa pidetä köyhinä? #kaivaa verta nenästään# :D :D
En ole ikinä ajatellut asiaa noin.Oon ostanut esim. Reimaa sen takia koska olen laiska,enkä jaksa pelata kuriksien kanssa.Samoin koululainen ei tarvitse erikseen sadetakkia,koska ei suostu käyttämään kurakamppeita.
 
iik
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Meille vain reimaa, ihan sama missä lammikossa seistaan :kieh:
Miksi, kun se halpishaalarikin ajaisi ihan saman asian? Vai hankitteko Reimaa siksi, ettei teitä päiväkodissa pidetä köyhinä? #kaivaa verta nenästään# :D :D
En ole ikinä ajatellut asiaa noin.Oon ostanut esim. Reimaa sen takia koska olen laiska,enkä jaksa pelata kuriksien kanssa.Samoin koululainen ei tarvitse erikseen sadetakkia,koska ei suostu käyttämään kurakamppeita.
Mut päiväkodissahan nelaittaa jokatapauksessa kurikset vaikka ois kuinka reimaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Amelie
Alkuperäinen kirjoittaja iik:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Meille vain reimaa, ihan sama missä lammikossa seistaan :kieh:
Miksi, kun se halpishaalarikin ajaisi ihan saman asian? Vai hankitteko Reimaa siksi, ettei teitä päiväkodissa pidetä köyhinä? #kaivaa verta nenästään# :D :D
En ole ikinä ajatellut asiaa noin.Oon ostanut esim. Reimaa sen takia koska olen laiska,enkä jaksa pelata kuriksien kanssa.Samoin koululainen ei tarvitse erikseen sadetakkia,koska ei suostu käyttämään kurakamppeita.
Mut päiväkodissahan nelaittaa jokatapauksessa kurikset vaikka ois kuinka reimaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
vieras
Parempana kyllä pidän Rasavilin ja Travallen Remuhaalareita kuin Reiman ulkomaantuotannon haalareita. Hintakin on molemmissa kohdallaan ja takuulla molemmat pitää vettä!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Parempana kyllä pidän Rasavilin ja Travallen Remuhaalareita kuin Reiman ulkomaantuotannon haalareita. Hintakin on molemmissa kohdallaan ja takuulla molemmat pitää vettä!
Kuule kurkkaappa niiden hintalappuja, Remussa hinta on alle 100e ja Remassa aika paljon päälle 100e
 
Amelie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Parempana kyllä pidän Rasavilin ja Travallen Remuhaalareita kuin Reiman ulkomaantuotannon haalareita. Hintakin on molemmissa kohdallaan ja takuulla molemmat pitää vettä!
Kuule kurkkaappa niiden hintalappuja, Remussa hinta on alle 100e ja Remassa aika paljon päälle 100e
Että melko samaa hintaluokkaa.Reima hieman kalliimpi.
 

Yhteistyössä