Reissuaamiainen

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Huomenna siis kukonpiaraisun aikaan lähtö junalla. Niin aikaisin, että aamiainen ei kotona maistu. Perillä ollaan 8:15, mutta paikan päällä sapuskaa saa vasta klo 13. Mitähän sitä pakkaisi evääksi mukaan? Kylmälaukkua en ajatellut raahata mukanani. Toinen matkaan lähtijöistä on kasvissyöjä.

Pitäisi lähteä kauppaan ja kirjoittaa ostoslista.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja :
jos on kovin lämmintä niin eikat mikään säily ilman kylmälaukkua?
Joo siis tarkoitus on, että eväät vedetään junassa napaan klo 6:30-7:00. Ja kotoa lähdetään klo 04:45, joten ei ne eväät kovin kauaa joudu huoneenlämmössä olemaan. Mutta saisivat olla sen verran tuhdit eväät, että niillä pärjää sinne iltapäivään.

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oulu-rovaniemi väliä tahkoaa (tai ainakin pari vuotta sitten, nykyään en tiedä) vaan sellaisia ikivanhoja junia joihin paistuu elävältä...
Niin näyttäisi Vr:n aikataulujen mukaan tahkoavan vieläkin.

 
änkeydyn samaan ketjuun ja kysynkin että mitä voisin ottaa töihin (autoon) yöksi evästä?
teen nyt yötyötä ja ei tule syötyä kaffiloissa kun ei lompakko anna periksi. viikon verran olen pärjännyt terveellisesti purkalla yhdellä namipussilla ja kahdella jäätelöllä sekä vedellä.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Miksi ei aamiaista suoraan ravintolavaunusta?
Ainakin viimeksi kun Pendolinolla matkustin, niin jopa sämpylöiden margariinissa on laktoosia. Katselin ruokalistaa ja siellä oli ihan kivojakin juttuja, mutta niissä myös laktoosia.

 
no sitte mie tekisin itelle jotain paistisämpylöitä ja kaverille jotain kasvissämpyjä mukaan. salaattejakin? esim. pastasalaatit molemmille mukaan. nam.

ja kyllä siellä rollo-oulu - välillä pitäis ihan uuenaikuset junakki nykyjään kulukia ;)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Saa myös kasvissyöjälle sopivan aamiaisen. Ja laktoosittomia ja gluteenittomia vaihtoehtoja tietysti myös.
Se kasvissyöjän aamiainen ei ole laktoositon. Ihan aterioita näyttää löytyvän, mutta ei oikein mikään lämmin ruoka nappaa seitsemän aikaan aamulla :D

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja cabi777:
änkeydyn samaan ketjuun ja kysynkin että mitä voisin ottaa töihin (autoon) yöksi evästä?
teen nyt yötyötä ja ei tule syötyä kaffiloissa kun ei lompakko anna periksi. viikon verran olen pärjännyt terveellisesti purkalla yhdellä namipussilla ja kahdella jäätelöllä sekä vedellä.
Mä ainakin harkitsen ottavani huomenna matkaan pussin, johon laitan sekaisin pähkinöitä ja kuivattuja hedelmiä. Niitä voidaan likan kanssa napsia kirkossakin, jos alkaa tulla nälkä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja cabi777:
änkeydyn samaan ketjuun ja kysynkin että mitä voisin ottaa töihin (autoon) yöksi evästä?
teen nyt yötyötä ja ei tule syötyä kaffiloissa kun ei lompakko anna periksi. viikon verran olen pärjännyt terveellisesti purkalla yhdellä namipussilla ja kahdella jäätelöllä sekä vedellä.
Mä ainakin harkitsen ottavani huomenna matkaan pussin, johon laitan sekaisin pähkinöitä ja kuivattuja hedelmiä. Niitä voidaan likan kanssa napsia kirkossakin, jos alkaa tulla nälkä.
tarttee kokeilla jotain tuommoista huomenna. tänään mennään vielä vesipullon kanssa töihin.
tulee vaan jossain välissä hölmö olo jos ei jotain syö kun pituutta työpäivälle kuitenkin tulee kiitettävästi.
 

Yhteistyössä