rekkamiesten vaimot

  • Viestiketjun aloittaja rakkauden hedelmä
  • Ensimmäinen viesti
tere.mun mies ajaa rekkaa..ja on viikosta n.4pvää tien päällä, meillä kaks tyttöä ja kolmas lapsi tulossa...aika raskasta välillä ko itte käyn vielä töissä...asuteko itse missäpåin.mie olen kemistä :flower:
 
meillä mies viikot pois vloput vain kotona. välillä rankkaa olla kaksin pojan kans kotona. pojalla ikää 2,5v. olen huono "kirjeen" alottaja joten laitan osotteeni joka on johannapeuna@suomi24.fi
asutaan kuortaneella....
 
fairplay
Hei!
Täällä yksi rekkamiehen avovaimo pääkaupunkiseudulta.Mieheni osallistuu lasten hoitoon, minkä työltään kerkee.Ajaa sorarekkaa etelä-suomessa,joten yöt kotona.Jos kiinnostaa,niin,minulle saa laittaa meiliä tai mesejä. =) :wave: :wave: :wave:
anchri69@hotmail.com
 
Täälläpä ois kanssa yx rekkamiehen vaimoke!!Asutaan kuopiossa...tyttö on kohta 8kk!
mies ajaa rahtia joten saattaa olla viikonkin poissa mut yleensä päivän tai kax ja sit saman verran kotosalla!!!rankkaa tämä on mut pakko kai se on jaksaa!!!eli mulle saa kanssa laittaa mailia!!!

osote on torakka16@jippii.fi

Voimia kaikille rahtareiden vaimoille!!!!!!! =)
 
:wave: täälä kanssa yksi... mies viikot tien päällä ja viikonloput vain kotona... :ashamed: kaksi isää kaipaavaa lasta löytyy ja kolmas masussa ... =) Olisi kiva vaihtaa arjen kuulumisia muidenkin kanssa, sillä välillä tämä ei ole ruusuilla tanssimista... :(
 
an-sel-mi
hip-hei, meitähän löytyy!!! mies henkeen ja vereen rahtari. päivät pitkiä välillä pojan 7 kk kanssa kotona, mutta kyllä se palkitseekin kun mies tulee piiitkän päivän jälkeen kotiin ja ottaa pojan ja temuaa sen kanssa. laittakaa viestiä tulemaan, niin vaihellaan ajatuksia ja kuulumisia. perustetaan oma rahtarit!!! =)
 
Täällä löytyy myös yks.

Mies Keskolla töissä joten kaikki viikonloput kotona. Pohjoisin matka vie Alavuuten asti, sitten takaisin alas. Joskus silloin tällöin nukkuu autossa. Tulee mielummin kotiin. :) Kun hän on kotona niin hän leikkii usein meidän pojan, 1v. 8kk., kanssa. Tekee ruokaa ja siivoaa.

Asumme Orimattilassa. Mies 37 ja minä 33.
Saa kirjoittaa...
cecilia.westerling@pp.inet.fi
 
happymommy
Joo täällä kans on yksi rekkamiehen vaimo
ajaa aamu ja ilta vuoroa ja on yöt ja viikonloput kotona .
Ja myös on meijän neitosen ja kansa joka on 2v2kk.

siltin vaikka on rahtari ja on tosi rakas aviomies ja isä.
Vaikka se on välillä raskasta minulle mut pakko sen on vaan kestää =)
 
Täälä kans yksi, joka viettää viikot yksin lasten kanssa ja mies vaan viikonloput kotona.... :( Nyt vielä masussa jyllää uusi tulokas... :) Onko muita jotka samanlaisessa tilanteessa? Ja miten saatte arjen pyörimään, kun aina joutuu olla yksin??
 
Täällä ois yks rekkamiehen vaimo keski-suomesta.Mies on kotona millon mitenkin välillä saattaa käydä vaan parituntia nukkumassa kotona ja lähtee taas.Poika on syntyny 07/04. Mun mese on heidi.holm@kolumbus.fi lisätkää sin ja laittakaa viestiä tuleen
 
a-m s
Moikka,

Täälläkin yksi rahtarin rouva. Kaksi tyttöä kuuluu perheeseen, joskaan eivät enää ihan vauvoja ole. Mies on kotoa pois viikosta noin 3-4 vrk, sen jälkeen on pidempi vapaa. Arki rullaa omalla painollaan ja olenkin melkoisen hyvä selviytymään asioista itsekseni! Oikeastaan ainoa asia, mikä harmittaa, on työvuorojen ennakoimattomuus. Se vaikeuttaa esim. kyläilyreissujen suunnittelemista, hoitoaikojen ilmoittamista jne.

Niin, ollaan Pohjois-Pohjanmaalta ja vapaalla mies on erittäin osallistuva iskä.
 
tytöt
täällä kans :wave:
mies ajaa sorarekkaa viikolla käy vaan nukkumassa kotona viikonloppusinkin usein töissä varsinkin lauantaisin! sunnuntait pyhittää perheelle!
ajaa "omassa" perheyrityksessä! yrittäjän on pakko yrittää!
itekin oon töissä teen sellasta lepposta työtä etten olis "vaan" kotona tyttöjen kanssa!
perhe pyörii "mun kautta" hoidan kaikki asiat mitä liittyy perheeseen lasten harrastukset, kaupassa käynnit, tarhan vanhemmainilllat ym...koirakin löytyy "turvana" kun en halua olla yksin pimeellä!!!
 
Täällä kans yks rahtariin rakastunut. Mies ajaa joka toinen päivä ja on yöt kotona välillä. Välillä lähtee tunnin varoajalla. Yleensä me nukutaan kun isi lähtee ja nukutaan ku isi tulee. Poika 6kk on mieheni silmäterä ja iskä osallistuu pojan hoitamiseen minkä univeloiltaan jaksaa. Ja paljon jaksaakin! Muuten minä hoidan huushollin, lapsen ja lemmikit. Enkä vaihtais ikinä sillä tähän on tottunut!!!
 
moi!

lasten isä ajaa rekkaa. mutta ollaan erottu. nyt seurustelen
rekkamiehen kanssa. lasten isä lähti aina aamulla ja tuli illalla kotio.
me nukkuttiin viel kun hän lähti ja oltiin aikausein nukkumassa kun tuli. olen 21v. ja satakunnasta
mut saa lisätä meseen tai mailiin.
latvala_marja@hotmail.com
 
Vielä yksi
Vielä yksikin löytyy täältä. Asutaan Päijät-Hämeen alueella ja poika on nyt 2,5v ja toinen olisi tulossa.

Perheen iskä ajaa tosiaan rekkaa ja on kotona todella vaihtelevasti. Välillä kotona enemmän ja välillä vähemmän. Mullekin vaikeinta on se, ettei pysty suunnittelemaan koko perheen juttuja. Kun iltaisinkin saattaa olla vielä kuudenkin aikoihin tietämätön onko tulossa sinä iltana kotiin vaiko ei....
Kotona osallistuu "lapsen kasvatukseen ja elämän pyörittämiseen" myöskin vaihtelevasti. Välillä innoissaan, välillä patistuksen kera

Haluaisin erittäin mielelläni vaihtaa ajatuksia teidän muidenkin kanssa!!!! Osoitteeni on: puutiitii@luukku.com

:)
 

Yhteistyössä