relaatio 115

vierailija
Toivottavasti täällä vielä joku käy, kun olen niin jälkijunassa tätä täyttelemässä ja nyt pahasti jumissa seuraavien kanssa. viestiketjua selannut, muttei siltikään valkene

TOVE JANSSON va ju - 11
SUOMALAINEN KIRJALLISUUS, pääsanasta 6,12 ja 6,12,4 - tässä paha jumi
TYTTÖKIRJAT as 7 - PES JA GI 7 SA, lisäksi Ma 6,5
TOLKIEN TSH 8 ja 5,10
ROMANTIIKKA, pääsanasta 11 oikealle
NUORTEN FANTASIA, pääsanasta vas 8, 8,9 väliviivalla ja 3,5,5 (tähän oon vinkilläkin yrittänyt etsiä, ei osu)
Ta-vä ylös uupuu 9,5 ja 8,6
POSTMODERNISMI ji 14 pa, sekä pääsanasta 3,9,9

Paljon on aukkoja, melko vieras aihe monin osin. Kaikesta avusta kiitollinen
 
Toivottavasti täällä vielä joku käy, kun olen niin jälkijunassa tätä täyttelemässä ja nyt pahasti jumissa seuraavien kanssa. viestiketjua selannut, muttei siltikään valkene

TOVE JANSSON va ju - 11 monikossa ne hylätyt tenavat
SUOMALAINEN KIRJALLISUUS, pääsanasta 6,12 suomalainen historiallinen romaani (Kaptah) ja 6,12,4 suomalainen historiallinen romaanitrilogia (Koskelat) - tässä paha jumi
TYTTÖKIRJAT as 7 kuvitteellinen paikkakunta - PES JA GI 7 ammatti SA, lisäksi Ma 6,5 suomalainen tyttökirja
TOLKIEN TSH 8 saat seuraavasta ja 5,10 "black rider"
ROMANTIIKKA, pääsanasta 11 oikealle pääsanasta alku eli just tuo
NUORTEN FANTASIA, pääsanasta vas 8, houkutus enkuksi 8,9 väliviivalla "häivähdys-ikuisuus-viettelys" ja 3,5,5 (tähän oon vinkilläkin yrittänyt etsiä, ei osu) edellisen kirjailijan teos
Ta-vä ylös uupuu 9,5 löytyy Shadowhunters wikistä ja 8,6 Andrzej Sapkowskin teos myös
POSTMODERNISMI ji 14 pa kansallisuus, sekä pääsanasta 3,9,9 on postmodernin kirjallisuuden klassikko

Paljon on aukkoja, melko vieras aihe monin osin. Kaikesta avusta kiitollinen
 
vierailija
Kiitos kovasti vihjeistä, nyt on 4 ruutua vihreänä. Näiden loppujen kanssa taistelen ja alkaa olla oma reppu tyhjä. Tässä puutteet, jos vielä helppiä löytyy

SUOMAL KIRJALL oik. RA 8,7 ja oik TÄ 6
TYTTÖKIRJAT vas SA 6
TOLKIEN si 7 k-m
HARRY POTTERI an 5 ta
NUORTEN FANTASIA (tämä ollut haastavin) Ta vä 6 en, mu ma 6,5, vas. al 6 ylös, alhaalla TRC-ko-ko 5
Näistä kun vielä selviäisi, niin vihreetä näyttäisi.
 
Kiitos kovasti vihjeistä, nyt on 4 ruutua vihreänä. Näiden loppujen kanssa taistelen ja alkaa olla oma reppu tyhjä. Tässä puutteet, jos vielä helppiä löytyy

SUOMAL KIRJALL oik. RA 8,7 kirjailija,jonka teos siinä alapuolella (sukunimi alkaa tuolla Ra..) ja oik TÄ 6 missä se tä.. on
TYTTÖKIRJAT vas SA 6 tyttökirjan sankaritar
TOLKIEN si 7 k-m yleissana, jatka vähän sitä vas. puoleista sanaa
HARRY POTTERI an 5 ta hienompi yleissana jälkimmäiselle
NUORTEN FANTASIA (tämä ollut haastavin) Ta vä 6 en elokuvassa Luukaupunki häntä näytteli Jonathan Seinen, mu ma 6,5 alkuun synonyymi helvetille, loppu sama (eräs sen niminen artisti on tehnyt kappaleen Kirous ja ma..,) vas. al 6 ylös monikko noidista (synonyymi), alhaalla TRC-ko-ko 5 sukunimi Sudenkaipuu
Näistä kun vielä selviäisi, niin vihreetä näyttäisi.
Josko noista apua.
 
vierailija
Suomalainen kirjallisuus:
Vasen Ta - Ha 9 10
Kaakossa Tä - Tu 5 7

Tove Jansson
Vasemmalle pääsanasta 4
Oikealle Va - Ju sanasta 11 4 ja 11

Toivottavasti joku vielä linjoilla.
 
vierailija
Täällä vielä täytellään relaatiota.
Tyttökirjallisuus työn alla, eikä löydy, vaikka kuinka olen lukenut vinkkejä ja vinkkejä. Kiitos niistä.

Vasemmalla ylhäällä A S 5 7 8 A
Otsikon alla M 9
Otsikosta alas oik. 8 9
Vasemmalla Ra 5 2 8
 

Yhteistyössä