relaatio 121

vierailija
Ja mattimyöhäinen tiedustelee nöyrästi seuraavia:

Taide AGK-Ra-Ku keskellä 14

Suomen kieli. Keskisanasta suoraan alas 10

Keskisana-AK-5 17 8

Kumpa joku vielä lukisi tätä ketjua :)
 
vierailija
paikallistasolla toimiva julkishallinnon yksikkö

Ja kiitoksia :) Tuo yksi mistä unohdin ruudun nimen, selvisi omia aikojaan. Vielä puuttuu tuo AKG 14...Kerron heti jos onnistun
Kiitos vaan, mutta löysin sen jo itsekin myös aikaisemmin. Oli taas liian ilmiselvä ollut.

Aikaisempia vinkkejä tuolla on ollut tuohon akg 14, että kolikko ja juhlakolikko. Mutta minun ratakisko ei vaan taivu nyt oikeaan sanaan.

Tuo on ainut sana joka uupuu, että jos tarvitset apuja johonkin muuhun, niin laita listaa, voin autella.
 
vierailija
Heippa,
Vieläkö joku on kuulolla?

Muutamia sanoja vailla:

TAIKAESINE:
VäKo - 8 - 5 - Ta (suoraan väliviiva myös: VäKo - 5 - Ta)

KILPAILU:
EuVi - 7 AlEd

Kiitoksia jo etukäteen!
 
Ajattelin herätellä tämän keskustelun uudelleen, jos joku muukin ratkoo samaa relaatiota. Itse vasta harjoittelen näitä, mutta tämän haluaisin saada ratkaistua. Tarkoitus olisi päästä samalla reissulla käymään myös vanhempien mökillä ja noutaa muutama muukin purkki sekä myös tämä mysteeri.
 
Mä oon melkein viikon yrittänyt tätä ratkoa ja hitaasti etenee, kun kokoajan joutuu googlettamaan ja miettimään mitä haetaan. Samalla on toki pitänyt yrittää viettää lomaa ja hakea pikkuveljen kiusaks kätköjä. Miten pitkälle olet päässyt ja kauan olet tätä ratkonut?
 

Yhteistyössä