Relaatio 14 julkaistu!

Siis nyt on kyllä pakko purnata, saa jäädä tän relaation täyttäminen tähän. Höh, edellinen oli niin hyvä!

Tässä siis näköjään taas ideana vain katsoa wikipediasta ruutuihin sopivia sanoja? Alussa vasta olen, mutta miten muiden mielestä esim. EU johtaa valuuttaan ja vasta sitten tulee Euro? Tai miksi Eurosta tulee Emu ja sitten vasta Australia, Eurohan on wikin mukaan KENGURU. Ärsyttävä relaatio, huonosti tehty.
 
Liisukka
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:
Siis nyt on kyllä pakko purnata, saa jäädä tän relaation täyttäminen tähän. Höh, edellinen oli niin hyvä!

Tässä siis näköjään taas ideana vain katsoa wikipediasta ruutuihin sopivia sanoja? Alussa vasta olen, mutta miten muiden mielestä esim. EU johtaa valuuttaan ja vasta sitten tulee Euro? Tai miksi Eurosta tulee Emu ja sitten vasta Australia, Eurohan on wikin mukaan KENGURU. Ärsyttävä relaatio, huonosti tehty.
Joo, pelissä oli kyllä paljon tuollaista epäloogisuutta. Varsinkin kun on aiemmissa relaatioissa tottunut siihen, että relaatiot kulkevat eteenpäin, niin tässä ne menivät monessa kohtaa taaksepäin. (Esim. Tre kronor -> joukkue -> jääkiekko -> Mats Sundin). Tuossa olisi ollut viivat jokaisesta sanasta toiseen eikä vain aina eteenpäin.

Tuosta Euro - emu - Australia -jatkumosta sentään löytyy joku järki, kun emut (linnut) asuvat Australiassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liisukka:
Tuosta Euro - emu - Australia -jatkumosta sentään löytyy joku järki, kun emut (linnut) asuvat Australiassa.
No siis sitä minäkin, mutta mikä muu yhdistää euroa (eli siis kengurua) ja emua kun Aurtralia, joka ei ainakaan mulla ole niiden välissä. Siis tulee suoraan viiva niiden väliin eikä ne kyllä musta liity toisiinsa mitenkään (paitsi siis että ovat Australialaisia lajeja..)

Pöllö relaatio!
 
Ronsku
Eilen illalla kaveri kertoi että tämä on ilmestynyt, en siis ehtinyt ratkomaan etujoukkojen kanssa :(

Aika heikko esitys suoraan sanoen tämä relaatio verrattuna moneen edelliseen. Kuten muutkin ovat sanoneet, paljon epäjohdonmukaisuuksia ja ns. puuttuvia viivoja. Pakkohan tää silti on saada tehtyä ;)

Kiitos vinkeistä. Enää kaksi sanaa puuttuu, toivottavasti täällä on vielä joku joka malttaa auttaa

eli: Ruotsi-ruudusta puuttuu pääsanasta ylävasemmalle lähtevä 5-kirjaiminen ja elin-sanasta lähtevä 3-kirjaiminen.

Kiitos avusta etukäteen :)
 
TuhannenTura
Alkuperäinen kirjoittaja pöhkö:
Mä näköjään ihan aivoton ku en saa loppuratkaisua oikein :/
Monta sanaa siinä on? millä alkaa?
Muuten on kaikki sanat.


Kirjoita Wikin hakuun disney- ja laulaja -ruutujen vihjesanat (jos muistan oikein, kun sitä ratkaisua ei enää mistään näe).

Eipä tätä varmaan juuri kukaan enää lue, mutta kun sain tän vasta valmiiksi niin porisen itsekseni. Minä tykkäsin tästä kaikista pikkufiboista huolimatta, oli vaihteeksi tosi kivaa jättää wikit ja guuglet rauhaan ja pohtia muuten vaan. Se huono puoli tietysti, että pakko hakea palstalta apua kun ei vaan millään tule samoja mielleyhtymiä. Minusta kivan rento ja helppo, eikä haittaa yhtään vaikka logiikka poikkeaakin välillä edellisistä.
 
seuraaja
Hansuli, jos et itse viitsi mitään tehdä ja alat heti kiukutteleen kun pikkulapsi jos sulle ei sanoja anneta samantien valmiina, miks kukaan haluais sua auttaa? Itse ratkoin relaation näin myöhässä, luin ketjua ja ymmärsin kyllä ensimmäisetkin vinkit mainiosti, ilman että joka ikinen sana olisi pitänyt kolmeen kertaan vinkata. En ymmärrä, miksi kaltaisesi ihminen ratkoo tälläista, jos ei kerran osaa lukea tai käyttää omaa päätään lainkaan.
 
"tico"
[QUOTE="tico";22915731]Viimestä sanaa vailla on tämä

keittiö ja pesukone välistä
kaikkee on kokeiltu ukon kanssa ja ei löydy Argh[/QUOTE]

Ja se on tietty joku tosi ilmeinen :D
Ei vaan saada vihjeistä kiinni nii millään
 
ODONNELLTina28
The <a href="http://goodfinance-blog.com">loan</a> suppose to be important for guys, which want to ground their own business. In fact, it's not really hard to get a short term loan.
 
vierailija
Heipähei!

Tokkopa tätä enää kukaan aktiivisesti ehkä pelailee, ainakaan tätä rotaatiota, mutta mietinpähän vain, mikä kirjasto-osiossa yhdistää parkkipirkkoa ja työpaikkaa? Olen kokeillut pysäköintitarkastajat, -valvojat ja kaikki enkä ymmärrä, kuinka päin se nimi pitäisi siihen vääntää.

Ja kun kyseessä on vielä ainoa sanakin niin toivoisin tsemppiä!
 
vierailija
Heipähei!

Tokkopa tätä enää kukaan aktiivisesti ehkä pelailee, ainakaan tätä rotaatiota, mutta mietinpähän vain, mikä kirjasto-osiossa yhdistää parkkipirkkoa ja työpaikkaa? Olen kokeillut pysäköintitarkastajat, -valvojat ja kaikki enkä ymmärrä, kuinka päin se nimi pitäisi siihen vääntää.

Ja kun kyseessä on vielä ainoa sanakin niin toivoisin tsemppiä!
Aika lähellä olet ja liikkellä ihan oikeiden sanojen kanssa: relaatio kaipaa tuossa kohdassa perusmuotoa parkkipirkon työtehtävästä: parkkipirkko valvoo pysäköintiä eli suorittaa [hakemasi sana]a.

Itselläni tämä relaatio on myös yhden sanan päässä ja puuttuva sana löytyy EU-ruudussa, suoraan pääsanasta alaviistoon lähtevä ............. (13), joka yhdistyy M.A., jos joku voisi tämän heittää, niin olisin ikikiitollinen <3 Viestiketjussa olevien vihjeiden perusteella en saanut tuota aukeamaan millään. :D
 

Yhteistyössä