Relaatio 155

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
newman
tuli vähän jälkijunassa mukaan ja pyydän jo valmiiks anteeks että en kykene vinkata.. mun koneessa on virus ja puhelimella tää on niin raastavaa.. mut tarvisin kolmeen sanaan apua ku en muka ite löydä :/

NE:
su..li... 7+4 - nää on molemmat tapahtumia, löysin kun etsin sillä su..li.. toisella nimellä
taa.. li.. 10 (vastasana on, mut en saa silti ku wikissä oleva ei käy : D)

NÄMÄ:

E.L 6+3 (on vastasana, mut ei) - tää on f.e. sillanpään romaanista tehty elokuva (ohjaajana tapio nyrkivaara)
 
vierailija
tuli vähän jälkijunassa mukaan ja pyydän jo valmiiks anteeks että en kykene vinkata.. mun koneessa on virus ja puhelimella tää on niin raastavaa.. mut tarvisin kolmeen sanaan apua ku en muka ite löydä :/

NE:
su..li... 7+4
taa.. li.. 10 (vastasana on, mut en saa silti ku wikissä oleva ei käy : D) **** mul tulee heti ekana googleen kun laitaa taav ja vastasanan

NÄMÄ:

E.L 6+3 (on vastasana, mut ei)
muut sait
 
Näistä en kertakaikkiaan pääse eteenpäin:
TUO
- keskussanasta 3+3, vastasana on.
- keskussanasta 5+19+15, ei vastasanaa.
- ilm 16 (tavuviivallinen)
- y-y-h 11+8+10
- kal 7, vastasana on
Kaipaan kovasti vinkkejä, kiitos jo etukäteen
 
vierailija
Näistä en kertakaikkiaan pääse eteenpäin:
TUO
- keskussanasta 3+3, vastasana on. wikin TUO hakutuloksista
- keskussanasta 5+19+15, ei vastasanaa. samoin tämä on siellä
- ilm 16 (tavuviivallinen) edellisen kaupungin tapahtuma
- y-y-h 11+8+10 tämäkin tapahtuma edellisessä kaupungissa
- kal 7, vastasana on kaupunginosa edellisessä kaupungissa
Kaipaan kovasti vinkkejä, kiitos jo etukäteen
Eli nyt vain wikin hakuun TUO :)
 
Oud
Just näin, onhan tää nyt! Kun viimeisenä oljenkortenaan kirjoittaa tänne avunpyynnön, niin vartin sisällä ne puuttuvatkin on jo löytyneet. :LOL:

Kiitos taas tekijälle, tää relaatio oli ihan superkiva! Lisää kiitos! ;)
 
vierailija virgo
tuli vähän jälkijunassa mukaan ja pyydän jo valmiiks anteeks että en kykene vinkata.. mun koneessa on virus ja puhelimella tää on niin raastavaa.. mut tarvisin kolmeen sanaan apua ku en muka ite löydä :/

NE:
su..li... 7+4Mieltyy tuohon jäljempänä olevaav jollain lailla
taa.. li.. 10 (vastasana on, mut en saa silti ku wikissä oleva ei käy : D) tapahtuma 9.7.2016

NÄMÄ:

E.L 6+3 (on vastasana, mut ei)
Uroon väylä. Kas tässä,jollet jo itse ratkonut.
LAMPULLE SUURET KIITOKSET KUNNON RELAATIOSTA!
 
Kai sitä on nöyrryttävä vielä pyytämään apua: te ruudun ur...11 8 9 ja va... 11 ja myy 4 4 5

He ruudun pla... ja ske... välinen ja kei... 12 7

ja sitten vielä Te ruudun kau.. 10 10 ja sitä 6 4 joka yhdistyy sä...
 
Kai sitä on nöyrryttävä vielä pyytämään apua: te ruudun ur...11 8 9 Jarkko Martikainen ja va... 11 esim. Esa Antero Laiho ja myy 4 4 5 saat varmaan noilla edellisillä vinkeillä

He ruudun pla... ja ske... välinen löytyy kyllä wikistä ja kei... 12 7 on teos Nils Holgerssonin kirjoittajalta

ja sitten vielä Te ruudun kau.. 10 10 ja sitä 6 4 joka yhdistyy sä...
Noita viimeisiä kysymisiäsi en löytänyt?
 
Kiitos avusta. Se viimeinen kysymys liittyikin tämä ruutuun. Tämä ruudusta puuttuu myös hel 7 5 olen sen aikaisemman vinkin avulla yrittänyt etsiä ravintolaa, mutta vielä ei ole tärpännyt. Myös sotilas 6 puuttuu, mutta sen luulisi löytyvän.
 

Yhteistyössä