Relaatio 176

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Heippa, Luo-len (jos olen oikeassa kohdassa ) 10 on luo-alku ja loppuun ”ei vino/käyrä” vaan... löytyy kiven lentoradan kuvauksesta. 10 ylös on galaktinen leveysaste. Meiltä puuttuu edelleen 3 viimeistä sanaa.. ja lasku ei etene
 
En ole yhtään edistynyt. Aloitin toisen ratkomisen, kun tämä tyssäsi. Nyt mennään Espoo 119 relaationia, mut varmaan kun se tyssää palataan Maksjokeen. Miten itselläsi menee? Joko sait sen laskutehtävän valmiiksi?? Mä tahkon vielä tuolla vasemmalla kulmalla noiden samojen ongelmien kanssa =)
 
Ei yhtään ystävällisempi, vaan melkein yhtä paha kuin Salo oli =) Hermot paukkuu niin ettei rajaa.


Palattu takaisin tähän. Nyt kasassa 38 sanaa, mut tyssäsi. Mitkä sanat sulta vielä puuttuu vai saitko ne jo ratkaistua? Ajattelin, et jos oon ne jo ratkonut voin antaa vihjeitä.
 
Viimeksi muokattu:
3 sanaa puuttuu ja lasku ei ole laskettu. Aloitin myös toista rellua, Tammelaa, ja se käy hermoihin
Moikka.
Nyt puuttuu enää yksi sana ja laskutoimituksen voit unohtaa. Koko relaatio on sanoista koostuva eli mitkä sinulta puuttuu? Oma puutteeni on oikea alalaita 8+4+5+12, oisko vinkkiä? Kaikkea mahdollista ja mahdotonta ollaan yritetty, mut ei sovi. Annan mieluusti vinkit niihin puuttuviin kohtiin, kunhan kerrot mitkä uupuu ;):).

Vika puuttuva tuli just eli valmista on!! Nyt sitten vain laatimaan rellu loppuun ja etsimään kunhan kerkee.
 

Yhteistyössä