Relaatio 222 Täällä Pohjantähden alla

JaK
Hetki sitten relluni paljasti vihreäviittaisen ruudun (4 10) oikeasta alakulmasta sanan S-i ja siitä vihjeen 6. Voi epätoivo! Kysyisin vain, että millä menetelmällä olette tuon ratkaisseet, jos olette? Hakuammunnalla? Jostain luettelosta järjestelmällisesti kokeilemalla? Vai onko tässä jokin juju, joka pitää hoksata? Mitään vastasanaa relluni ei tuohon 6:een näytä - ainakaan vielä.
 
vierailija
Hetki sitten relluni paljasti vihreäviittaisen ruudun (4 10) oikeasta alakulmasta sanan S-i ja siitä vihjeen 6. Voi epätoivo! Kysyisin vain, että millä menetelmällä olette tuon ratkaisseet, jos olette? Hakuammunnalla? Jostain luettelosta järjestelmällisesti kokeilemalla? Vai onko tässä jokin juju, joka pitää hoksata? Mitään vastasanaa relluni ei tuohon 6:een näytä - ainakaan vielä.
Sillä vastasanalla ;)
 
vierailija
Minä tykkään tästä enemmäin kuin kymmenestä viimeisestä (varsinkin ne geokätköjutut on persiistä), aina jotain löytyy kun kaivaa ja siten pääsee eteenpäin. Nyt 70 % tehty ja vain yksi ruutu kokonaan valmis
Minäkin tykkään tästä enemmän kuin monesta muusta. Olet kyllä paljon edellä.

Ja aina on jokaisesta sanasta tullut jatkoa, joten en ymmärrä, että mistä vastasanojen puutteesta muutamat kirjoittaa.
Ja eihän kenenkään ole pakko tätä ratkoa jos ei miellytä :)
 
Koukussa
En voi aloittaa tätä rellua ennenkuin olen saanut 203 Suomi valmiiksi.
Siellä roikkuu yksi sana, jonka voi kyllä sanoa suoraan, koska tuskin kukaan enää tekee sitä.
Pop 10 on kuulemma biisi, mutta ei löydy millään kielellä!
Please apua!
 
vierailija
täälä ei visiiin oo paljon auttakia vielä?

Mulla on niin ÄRSYTTÄVÄSTi monta ruutua josta puuttuu muutama ja en vaan itse saa...tarviin toisia aivoja apuun
(ei oo vastasanoja näihin)

pekka t 1,1
pill 10

light 1,2
ant ja kivenp 5+8 ei vaan löydy
varj 11

kummitus 3,10
musta 6+6
kum 12+8

lohik 5,9
jake l 12
kolum 4+10

guru 3,4
gur ja intia välinen 4+4
suomen 5+4
kunin 9+8


ja 800 muuta sanaa
 
JaK
täälä ei visiiin oo paljon auttakia vielä?

Mulla on niin ÄRSYTTÄVÄSTi monta ruutua josta puuttuu muutama ja en vaan itse saa...tarviin toisia aivoja apuun
(ei oo vastasanoja näihin)
- - -
light 1,2
ant ja kivenp 5+8 ei vaan löydy - Selaa noita ”ant”eja, aloita aakkosten loppupäästä
- - -
guru 3,4
gur ja intia välinen 4+4 - mainittu sellaisenaan gur-wikissä
- - -
Mulla vasta 45,7 % sanoista selvillä, mutta olen aloittanut helpoimmistä ja paljon vielä ihan raakaa penkomista tekemättä :)
 
newman
täälä ei visiiin oo paljon auttakia vielä?

Mulla on niin ÄRSYTTÄVÄSTi monta ruutua josta puuttuu muutama ja en vaan itse saa...tarviin toisia aivoja apuun
(ei oo vastasanoja näihin)

pekka t 1,1
pill 10

light 1,2
ant ja kivenp 5+8 ei vaan löydy
varj 11 -biisi, siihen va..perään synonyymi kasville
kummitus 3,10
musta 6+6 - tää on levy, alku tuo mu.. hieman pidempänä
kum 12+8

lohik 5,9
jake l 12
kolum 4+10

guru 3,4
gur ja intia välinen 4+4 - halailija, käynyt suomessakin
suomen 5+4 - runoilija, tulenkantajat
kunin 9+8


ja 800 muuta sanaa
Multakin puuttuu vielä jotain 700 sanaa, kyselen kohta jos saisi vähän vauhtia tähän ratkontaan.
 
newman
Saisinko ekaan riviin hieman apua?

Pekka Töpöhäntä
pil... 4+7
kal... 8+7

Markus Light
kar... 12+8

Polttopisteessa 4+6 alas

Henkivartija
he...va... 6+6

Valkoinen Toyota
au..me... 13

Peter Pan
C.R. 5+3+5

Nuo ovat vain muutamia puutteita, paljon muutakin uupuu.
 

Yhteistyössä