Relaatio 233

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
rockmam
Nyt puutuu enää kolme sanaa
Haruki
soitin 10 yhdistyy bl se
manga 7 alas
viik...9

On ollut tosi kiva rellu, osa kyllä sellaisia mitä en olisi koskaan löytänyt eli tuo simpson juttu ja pal pul hahmo (jota ei imbd ollut ???)

Kiitos vinkkaajille, jää tänne parkkiin auttamaan kun KERRANKIN olen sijalla 3. Eka kerta noin ylhäällä
 
vierailija
Nyt puutuu enää kolme sanaa
Haruki
soitin 10 yhdistyy bl se trubaduurien soitin
manga 7 alas mangasarja
viik...9 skandinaavinen soturi

On ollut tosi kiva rellu, osa kyllä sellaisia mitä en olisi koskaan löytänyt eli tuo simpson juttu ja pal pul hahmo (jota ei imbd ollut ???)

Kiitos vinkkaajille, jää tänne parkkiin auttamaan kun KERRANKIN olen sijalla 3. Eka kerta noin ylhäällä
 
No nyt mun kyssäri lista

Haruki
Ala keskellä ne ed ed ja me ro yhd ..... (5) ..... (5)
Chuck Palahniuk
hea ja siitä se". (2) .. (2) ....'. (6) ...... (6) ....." (6)
joka yhd e.n ään
ja hee vasemm (5) .. (2) ........ (8)
KURT
P F TA VÄ VAL ALAS PÄIN
ja se moottori mistä haen
Oisko joku vielä kuulolla
 
vierailija
Kiitos kaikille vinkanneille, on tää hinkala, mut eteenpäin elävän mieli :)

Haluaisin vinkin Douglas-ruutuun
ylhäällä au..on... - 7 9 5 (sitä kautta pääsisi toiseen ruutuun, jossa ei vastasanoja)

alhaalla Po - 3 6
Hbo - 8

Kiitti etukäteen!
 
No nyt mun kyssäri lista

Haruki
Ala keskellä ne ed ed ja me ro yhd ..... (5) ..... (5) mustat purjeet enkuksi oli aikaisempi vinkki
Chuck Palahniuk
hea ja siitä se". (2) .. (2) ....'. (6) ...... (6) ....." (6)
joka yhd e.n ään "olen Jackin särkynyt ..."
ja hee vasemm (5) .. (2) ........ (8) enkuksi ei valon
KURT
P F TA VÄ VAL ALAS PÄIN toinen sana on jänis enkuksi
ja se moottori mistä haen
Oisko joku vielä kuulolla
viimeistä esim. tuolta http://oksanhyllylta.blogspot.fi/2014/03/douglas-adams-linnunradan-kasikirja.html
 
Suuret kiitokset! Kaikki löytyivät. Kiitokset myös kaikille muille vinkkaajille :) Oli haastava rellu ja vähän ehkä kaukaa haettu oli nämä viimeiset sanat mulle, mutta tuli kuitenkin valmiiksi, joten kiitos laatijalle kovasta pähkinästä! Saa tehdä lisää :D
 
vierailija
Vinkkien avulla hyvin päässyt eteenpäin, mutta laulu. ja bändi-winkistä huolimatta ei etene
Chuck-ruudun ylh. Whi - 8 (ainoa sana millä pääsisin oikeaa puolta ratkomaan :( )
 

Yhteistyössä