Relaatio 261

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Suomen laavut: vasemmalla kor 9 löytyy Rautavaaran kor-laulusta

Sivu 9, #224: LAPPI ylhäällä vasemmalla rajasanoista lähtevä 6,8,7 saa vääntää rautalankaa Lukusanan genetiivi + korkean paikan gentiivi + baarissa tarjottava
Luulen keksineeni sanat 6 ja 8, mutta 7:ää olen nyt takonut jo monta päivää, enkä keksi. :( Kahta vaille muut ruudut jo vihreinä, joten voin auttaa muualla, jos saan tuuppausta ja junakiskoja tähän. :unsure:
 
vierailija
Suomen laavut: vasemmalla kor 9 löytyy Rautavaaran kor-laulusta

Sivu 9, #224: LAPPI ylhäällä vasemmalla rajasanoista lähtevä 6,8,7 saa vääntää rautalankaa Lukusanan genetiivi + korkean paikan gentiivi + baarissa tarjottava
Luulen keksineeni sanat 6 ja 8, mutta 7:ää olen nyt takonut jo monta päivää, enkä keksi. :( Kahta vaille muut ruudut jo vihreinä, joten voin auttaa muualla, jos saan tuuppausta ja junakiskoja tähän. :unsure:
juostaan kentän ympäri
 
vierailija
Suomen laavut: vasemmalla kor 9 löytyy Rautavaaran kor-laulusta

Sivu 9, #224: LAPPI ylhäällä vasemmalla rajasanoista lähtevä 6,8,7 saa vääntää rautalankaa Lukusanan genetiivi + korkean paikan gentiivi + baarissa tarjottava > tripla + t... + tarjoat baarissa kaikille eli tarjoat k....
Luulen keksineeni sanat 6 ja 8, mutta 7:ää olen nyt takonut jo monta päivää, enkä keksi. :( Kahta vaille muut ruudut jo vihreinä, joten voin auttaa muualla, jos saan tuuppausta ja junakiskoja tähän. :unsure:
 

Yhteistyössä