Relaatio 276

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se paikka missä on ne jutut mitä soitetaan ennen kirkonmenoja.

Ootko saanut jatkosanoja tosta geosanasta?

Muita omia puutteita:

Noormarkku pääsanasta vasemmalle rajasana 10 4 sekä samasta pääsanasta 10 oikealle, myöskin rajasana. Yhdistyy toisen ruudun pääsanaan. Kaikki vastasanat löytyy. 10 4 on pääsana + asumiskeskittymä. Sen jälkeen avautuu esim. tuo A.A 6 ja monta muuta.

Noormarkku - ruutu lisäksi:
Kes.... ja Tor... välinen 11 ruudun yläreunassa Kun väsyttää on syytä pitää mikä + plats

AAO:

A. A. oikealle 6
GLE kaakkoon 6 (aiemmista vinkeistä tieto, että alkaa fin...)
 
vierailija
Mulla puuttuis mm. AAO-ruudun Re-re sanasta oikealle 6 kulkupeli kiskoilla ja 8 kulkuväylä. Löytyykö vihjaajaa?

Olisko tarjota Noormarkku ruutuun O ja O välistä 10
 
vierailija
Jaaha, täällähän on tapahtunut paljon parin päivän aikana.

Mulla puuttuu edelleen tuo sama 10 kuin viimeisillä kirjoittajilla. En myöskään tajua millään tuota R-r -sanasta lähtevää 8, vaikka sitä jo kulkuväylänä vinkattiin.
Lisäksi puuttuu ärsyttävästi Noormarkku-sivulta Tor... ylös lähtevä 11, vaikka koko kartan olen käynyt läpi. Apuja keltään?
 
vierailija
Jaaha, täällähän on tapahtunut paljon parin päivän aikana.

Mulla puuttuu edelleen tuo sama 10 kuin viimeisillä kirjoittajilla. En myöskään tajua millään tuota R-r -sanasta lähtevää 8, vaikka sitä jo kulkuväylänä vinkattiin. R-r 8 junat käyttää sitä
Lisäksi puuttuu ärsyttävästi Noormarkku-sivulta Tor... ylös lähtevä 11, vaikka koko kartan olen käynyt läpi. Tor 11 on yleissana, paussi+alue Apuja keltään?
Tuohon Ora 10 toivoisin itsekin vinkkiä
 

Yhteistyössä