Relaatio 326

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tosi kivasti laadittu rellu ja hyvin edennyt, mutta nyt tökkäsi ja näihin todella nyt apuja vailla, kun ei millään vaan itsellä leikkaa:

Tammikuu:
po-tä 16

Helmikuu:
sa ja lu välillä 10

Maaliskuu:
ku 7+5
ha 3+3+5

Huhtikuu:
ap 6
me 17
li-la 12+8
ko 22 ja 5+7
lo 6+2+7+8 ja siitä 5+4

Kesäkuu:
oikealla rajalla Ka 11+4

Heinäkuu:
edellinen rajasana
ku-nu 9+6
la ylös 14

Elokuu:
PM 11+2
ku . ja nu välillä 4+5
 
Hohhoijjaa keksikää jo jotain muuta kuin nuo iänikuiset hectorit ja kari peitsamot. Lamppu, muitakin artisteja on olemassa.
Sori, ei ole minun tämä rellu, vaikka laatimisen puolesta voisi aivan hyvin ollakin :D (pointsit laatijalle) ja jos iänikuisuudet harmittaa, niin oletko todella sitä mieltä, että sanaristikoissakin pitäisi joka kerta olla aivan uudet sanat?

Ja mitä vierailijan kysymyksiin tulee niin ei mitään hajua noista :)
 
  • Tykkää
Reactions: Steppis
vierailija
Sori, ei ole minun tämä rellu, vaikka laatimisen puolesta voisi aivan hyvin ollakin :D (pointsit laatijalle) ja jos iänikuisuudet harmittaa, niin oletko todella sitä mieltä, että sanaristikoissakin pitäisi joka kerta olla aivan uudet sanat?

Ja mitä vierailijan kysymyksiin tulee niin ei mitään hajua noista :)
Kyllä, olen sitä mieltä että uudet sanat tekisi terää. Jokaikisessä laatimassasi rellussa ovat toistuneet samat sanat: juice, kari peitsamo, hector ja näistä jatkumot. Vaihda jo levyä.
 
Kyllä, olen sitä mieltä että uudet sanat tekisi terää. Jokaikisessä laatimassasi rellussa ovat toistuneet samat sanat: juice, kari peitsamo, hector ja näistä jatkumot. Vaihda jo levyä.
Olen jo sanonut: Ei tule pitkään aikaan minulta relluja! Ja todellakin tämä ei ole minun laatimani ja jos joskus itse relluja laadit ja haluat saada sanat yhdistymään toisiinsa niin siitä vaan säveltämään :D
 
vierailija
Hohhoijjaa keksikää jo jotain muuta kuin nuo iänikuiset hectorit ja kari peitsamot. Lamppu, muitakin artisteja on olemassa.
Erikoinen valitusvirsi, eihän tämä kaiketi ole edes Lampun laatima rellu?! ja näitähän voi kukin halukas itse laatia ja keksiä erilaisia sanoja ja vaihtoehtoja :) jään mielenkiinnolla odottamaan.. :) Minusta Lampun rellut ovat olleet hyvin laadittuja ja toivottavasti niitä tulee myös lisää.
 
  • Tykkää
Reactions: Steppis
vierailija
Erikoinen valitusvirsi, eihän tämä kaiketi ole edes Lampun laatima rellu?! ja näitähän voi kukin halukas itse laatia ja keksiä erilaisia sanoja ja vaihtoehtoja :) jään mielenkiinnolla odottamaan.. :) Minusta Lampun rellut ovat olleet hyvin laadittuja ja toivottavasti niitä tulee myös lisää.
Ei nyt mitenkään niin erikoinen. Sullahan on vain Lampun sana siitä ettei ole laatinut tätä vai mitä? Kuka tahansa voi näitä laatia millä tahansa nimimerkillä. En ole sanonutkaan etteikö Lampun laatimat rellut olisi olleet hyvin laadittuja, mutta samat sanat kuitenkin toistuvat rellusta toiseen: Hector, Pave Maijanen, Juice Leskinen, Kari Peitsamo, suomalaiset näyttelijät jne. Alkaa jo puuduttaa. Peräänkuulutan vain mielikuvitusta ja kekseliäisyyttä.
 
vierailija
Ei nyt mitenkään niin erikoinen. Sullahan on vain Lampun sana siitä ettei ole laatinut tätä vai mitä? Kuka tahansa voi näitä laatia millä tahansa nimimerkillä. En ole sanonutkaan etteikö Lampun laatimat rellut olisi olleet hyvin laadittuja, mutta samat sanat kuitenkin toistuvat rellusta toiseen: Hector, Pave Maijanen, Juice Leskinen, Kari Peitsamo, suomalaiset näyttelijät jne. Alkaa jo puuduttaa. Peräänkuulutan vain mielikuvitusta ja kekseliäisyyttä.
No, alahan sitten kehitellä. Mielenkiinnolla odottelee varmaan yksi jo toinenkin relluihin käänteentekevää ihmemullistusta :D:D:D Kyllä mulle kelpaa Pavet ja Juicet ja jopa Karit. Ne on vaan sanoja muiden jatkoiksi :;
 
Hiukan hymyilyttää vierailijan purnaus "uusista sanoista", vieläpä väärälle laatijalle osoitettuna :D Mun laatimat rellut ovat varmasti myös lampun rellujen näköisiä koskapa pidän häntä oppiäitinäni laatimisessa.
Toisekseen, aina toistuvat sanat eivät kuitenkaan ole auttaneet vierailijaa saamaan rellua valmiiksi...? o_O
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Huomenta ja joo eilen jo ihmettelin tuota napinaa myös ja eteenkin sen kohdistumista erinomaseen laatijaan nimimerkin kera. Aika vaikeaa on varmaan tehdä rellua toistamatta jo mitään aiemmin ollutta ja mitä näitä nyt itse on ehtinyt ratkomaan niin aina siellä jotain kinkkistä uutta kumminkin on, kuten nyt tässä tämä
Tammikuu:
po-tä 16 kaikki mahdollinen on kokeiltu mutta ei vaan aukene
 
  • Tykkää
Reactions: Steppis
No ohhoh, onpas joku hiukan "avautunu" :eek: Mun mielestä Lampun ja yleensä kaikkien muittenkin rellut on olleet tosi upeita, en vaan nykyään enää juurikaan ehdi niitä täytellä kun on töitä niin hemmetin paljon ja siksi täyttelen niitä lähinnä viikonloppuisin sikälimikäli vielä jaksan :D

Lisää vaan Lamppu, Steppis ja muut, vaikka vaan ihan vierailijan kiusaksi ;):p:LOL:
 
eli tuo oli siis mun kommentti (e ollut kirjautuneena)
"höh, täs oli bugi. Ratkoin kaikki mut näyttää 707/710 ja 99.5% mut ei ole enää mitään ratkottavaa ja kaikki ruudut ok?"

Ilmeisesti ei nyt sit mene loppuun asti, ellei itsellä ole joku tekninen ongelma :)
 
vierailija
Muistan joskus aikoinaan kuinka joku moitti, ihan kai hymy suupielessä, yhtä hyvää laatijaa siitä että hänellä oli ”aina” relaatioissa sana ”toinen maailmansota” ;)

Turha on minusta moittia laatijoita, vaikka samat sanat toistuukin. Kun näitä kai ihan ilman mitään korvausta jotkut tekevä toisten iloksi, niin aika pikkumaista on haukkua niitä. Kuka tahansa voi tehdä mielestään parempia ja tuoreempia ihan vapaasti.
 
vierailija
Maaliskuu
Mä en saa yhtä ainoaa sanaa pääsanasta, jotain vinkkejä kaipaan, että pääsisisin eteenpäin

Toukokuu
pääsana alas 11+11
pääsana yläs 6+10

Elokuu
pääsana vasen 5+7
pell ja yö välinen 11´2 häiritsee kun ein löysy
 
Laatija
Tämä ei kyllä ole Lampun laatima vaan minun. Muutaman olen laatinut aiemminkin.
Jokainenhan voi laatia mieleisensä rellun. Ratkominen voi kyllä olla vähän tylsää, mutta saapahan haluamansa laisen :D

Yhtä sanaa koitin korjata julkaisun jälkeen, ja sain sen kadotettua. Joten 509 sanaa pitäisi olla. Laitoin viestiä sivujen ylläpitäjälle, jos tämän saisi korjattua. 507 sanaa on kyllä sitten ihan mysteeri.
 
vierailija
Maaliskuu
Mä en saa yhtä ainoaa sanaa pääsanasta, jotain vinkkejä kaipaan, että pääsisisin eteenpäin

Toukokuu
pääsana alas 11+11
pääsana yläs 6+10 ihan vain päivämäärä, ja samalla myös suomalaisen yhtyeen kappale

Elokuu
pääsana vasen 5+7 elokuvaohjaaja
pell ja yö välinen 11´2 häiritsee kun ein löysy
Mikäs se elokuun pääsanasta oikealle 8+6 sitten on?
 

Yhteistyössä