Relaatio 33. auki \o/

[QUOTE="Pelaaja";27878909]Mitä ulkoa muistan, niin nuo Ope ja Tan väliset, se 11 on se kaupunginosa jossa se HP on opena (joo, ihan outo kytkentä) ja sitten se 12 on siellä sijaitseva asuntoalue. Ja se ope 7 on opettajan virkanimike esimerkiksi lukioissa.

Muita on nyt ulkoa muista, nutta tuo 8 taisi olla kyllä ihan ravintola...[/QUOTE]

Kiitos pelaaja, toi open jatko oli kyllä tosiaan aika kaukaa haettu :D Ei olis ihan heti omin avuin löytynyt...
Raflaa en saanut tällä vinkillä, muut vielä auki.
 
"maitoparta"
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;27878340:
Tuo sa... mitä hain on siis Savu 6 tupakka

LUSH:
Kuo 9 kuopiolainen ruoka
Vani 6 yleissana sille, mikä tämä on
M. A. 5-6 (vinkki oli että sama sukunimi, mutten silti löydä) näitä oli kaksi, mutta tarkoitat ilmeisesti näyttelijää
Edellisestä naikkoseen menevä 5 tämä löytyy, kun edellinen löytyy

TRE:
Spydärin ja sillan välinen 8, joku snagari varmaan :D tämä oli joku ravintola Tampereelta, joka liittyy korvaan

TAHDON ASIA:
Elsan ja Marjan välinen 8-6 näytelmä, jossa molemmat ovat näytelleet

APPLE:
Pääsanasta vasen 4-8 ja tästä vasen 5 perustamisaikoihin liittyvä henkilö ja seuraava sana löytyy sen avulla

VIRTA:
Pääsanasta vasen 10 ja tästä vasen 10 joku klubi

MUNCHEN:
Uusg 8-9 suomalainen ko. tyylisuunnan rakennus
Dac 13 mikä on pahempaa kuin keskitysleiri?
Olut 11 oluthalli

Kiitos taas jos joku vielä jaksaa vastailla! Autan kyllä niissä mitä mulla löytyy!
Jospa näistä on jotain apua :)
 
Yksi sana enää puuttuu:

MUNCHEN:
Olut 11

Kiitos taas jos joku vielä jaksaa vastailla! Autan kyllä takas!

Suurkiitos Maitoparta sinulle noista aiemmista vinkeistä! Löytyi se näytelmäkin viimein :)
 
Viimeksi muokattu:
"Pelaaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;27879836:
Yksi sana enää puuttuu:

MUNCHEN:
Olut 11

Kiitos taas jos joku vielä jaksaa vastailla! Autan kyllä takas!

Suurkiitos Maitoparta sinulle noista aiemmista vinkeistä! Löytyi se näytelmäkin viimein :)
Tuo löytyy varmaan kun katso sanat lauluun, jossa lauletaan että In Munchen steht ein...
 
oi please
Jos tätä nyt vielä joku sattuu pelaamaan tai jo valmiiksi saaneista lukemaan, niin antaakaa hyvät ihmiset mulle vinkki tuohon LUSH 6 2 7, siis se pääsanasta lähtevä jossa on heittomerkki. Olen selannut Lushin sivut moneen kertaan ja ulkomaidenkin sivuja, mutta en löydä yhtäkään sopivaa.
 
oi please
Löytyihän se viimein, kun jaksoi riittävän pitkään etsiä. Jos joku mun jälkeen vielä hakee tuota, niin ei löydy Suomen Lushista, mutta jenkkiversiosta löytyy kasvovoiteiden osastolta :)
 
Jos vaikka joku sattuis tätä vielä lukemaan, niin haluisin tän rellun valmiiks.
Listaan tähän mun puuttuvat sanat.

LUSH:
Sk..sh..la 8-1+10

Tampere:
as..a.. 7+6
ne..sl.. 5 ja 3 oikea alaviisto

Stieg Larsson:
pun 8+5
jä..6

Virta:
Lep...14

München:
Ka..ku.. 5
 

Yhteistyössä