Relaatio 343

  • Viestiketjun aloittaja Ninnu80
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joitakin sellaisia, joissa vastasanat on mutta ei vaan keksi.

Polku
Kir - Jack 4+8 ei löydy mistään listasta jotka olen kahlannut

Pure
Rajasana Mus 9 vastasana ei auta mitään

Peter
Juna - Suk 9
Kado poj 7 ei tietoa edes vastasanasta

Suklaa
Kana - Kane 11

Hannibal
Vir - Toinvir 7
 
vierailija
Joitakin sellaisia, joissa vastasanat on mutta ei vaan keksi.

Polku
Kir - Jack 4+8 ei löydy mistään listasta jotka olen kahlannut - vastasanan roolihahmo tunnetussa kauhuleffassa

Pure
Rajasana Mus 9 vastasana ei auta mitään - toinen väri, vastakohta

Peter
Juna - Suk 9 Suk-yhtyeen kappale
Kado poj 7 ei tietoa edes vastasanasta - P.P ja merirosvot

Suklaa
Kana - Kane 11 pulla

Hannibal
Vir - Toinvir 7
Viimeinen on monikko
 
vierailija
On tämä jännää, kun joidenkin mielestä tämä on ylivaikea. Mielestäni ihan normi rellu. Se joululaulu rellu oli mun mielestä todella vaikea, sanojen yhteydet olivat todella outoja, eikä google tai mikään auttanut, vielökin kesken vaikka olen tehnyt viikkoja.

Vastauksia ei vaan löydy mistään ja logiikka on minulle ainakin ihan outo. Tässä sentään jotain logiikkaa.

Niin me ollaan erilaisia
 
vierailija
Pitkään on puurrettu ja nyt on jumit jotka eivät näytä ratkeavat, vaikka kuinka olisi normi rellu tämä.

Morsian
Hiir 11
Rosv 12
Piil 10

Syke
Oli syn ja syk yö 4+8
Kauh 8+4

Pure
Aurin 4+7
Lint 7

Suklaa (ollut pitkään nämä jumit)
Lihap 13
Ken 10

Hannibal
Veit 5
Pien 5+11
Nukk 5+11
 
vierailija
Pitkään on puurrettu ja nyt on jumit jotka eivät näytä ratkeavat, vaikka kuinka olisi normi rellu tämä.

Morsian
Hiir 11 animesarjan hahmo
Rosv 12 tämäkin
Piil 10 kengässä

Syke
Oli syn ja syk yö 4+8 kuuluisa romaanin aloitus (siinä on yksi sana kyllä toisin)
Kauh 8+4 edellisen kirjailijan toinen teos

Pure
Aurin 4+7 tanssija, kirjoittanut tuon teoksen
Lint 7 rumasta tulikin se

Suklaa (ollut pitkään nämä jumit)
Lihap 13 paistat ne sillä uunissa
Ken 10 naisilla juhlissa tai muuten

Hannibal
Veit 5 orava
Pien 5+11 Jussi Niilekselän ohjaama tv-elokuva
Nukk 5+11satukirja
Toivottavasti noista apua :)
 
vierailija
Syke
Oli syn ja syk yö 4+8 kuuluisa romaanin aloitus (siinä on yksi sana kyllä toisin)

Jaaha, jos olisi ollut oikeat sanat niin olisikin ollut helppo. Kyllähän tällä lailla näistä vaikeita saa.
 
vierailija
Syke
Oli syn ja syk yö 4+8 kuuluisa romaanin aloitus (siinä on yksi sana kyllä toisin)

Jaaha, jos olisi ollut oikeat sanat niin olisikin ollut helppo. Kyllähän tällä lailla näistä vaikeita saa.
Jep! Laatijahan kertoi oikein yrittäneensä tehdä tästä vaikeaa...en kyllä millään ymmärrä, että miksi ihmeessä :D Meidän tavallisten tallaajien kiusaksi vai? Kyllähän vaikeudesta jo kertoo sekin, että vain muutama on parissa päivässä saanut valmiiksi.
 
vierailija
Anteeksi virheistä. Yleensä kopioin kaikki yksinkertaisetkin sanat netistä ihan kirjoitusvirheiden välttämiseksi. Nyt jäänyt muutama virhe, jota en ollut huomannut. Tein tätä pätkissä, joten en kaikkia varmaan huomannut tarkistaa.
 

Yhteistyössä