Relaatio 350

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kolme viimeistä uupuu. Täydellinen jumi. Suosikki-ruudun pääsanasta oikealla lainausmerkeissä 5-4 ja sen alla 4 & 5 kirjaiminen sana. Ja vielä pääsänasta vasemmalla 12 kirjaiminen sana. Sitten olisikin rellu valmis. Iso kiitos, jos joku viitsii auttaa
 
vierailija
Kolme viimeistä uupuu. Täydellinen jumi. Suosikki-ruudun pääsanasta oikealla lainausmerkeissä 5-4 ja sen alla 4 & 5 kirjaiminen sana. Ja vielä pääsänasta vasemmalla 12 kirjaiminen sana. Sitten olisikin rellu valmis. Iso kiitos, jos joku viitsii auttaa
5 4 lainausmerkeissä: suosikin lääkäripalsta
4 & 5: palstan nimi muistaakseni
12: lehden keskiaukeamalla oli..
 
Ninnu80
Mulla puuttuu SUPIsta enää
vas ylänurkka Suopi alas 2 ja 4

Sekä SUOSIKKIsta se sama E.N. väliviivallinen genrejuttu, montaa muotoa olen tähän yrittänyt mutta mikään ei passaa...
Muilta osin rellu valmis
 
vierailija
Mulla puuttuu SUPIsta enää
vas ylänurkka Suopi alas 2 ja 4 lyhenteitä molemmat, englanniksi.

Sekä SUOSIKKIsta se sama E.N. väliviivallinen genrejuttu, montaa muotoa olen tähän yrittänyt mutta mikään ei passaa...
Muilta osin rellu valmis
mulla puuttuu vielä aika paljon mut suosikki ruuudussa suoraan pääsanasta 12 vasemmalle on iso kysymysmerkki, tiedän mitä siihen haetaan mutten saa sopimaan oikeaa muotoa.
Supi ruudusta SuKo kaikki kohdat ammottaa tyhjänä.
 
vierailija
2 sanaa jäi puuttumaan, auttaisitkos ?
NALLE
- na kar ja rut välinen 5
HAITTAELÄIN
- pääsanasta ylö1 10, joka yhdistyy kaikkiin elukoihin

Kiitos, sitten olisi valmis!
 
vierailija
multa puuttuu nämä myös.
ja puuttuu MVN alas molemmat 7+5 kohdat , MOLEMMAT HAHMOJA,
LÖYTYY WIKISTÄ
ylh oik KA 10 oisko näihin sopivaa vinkkiä , JOS YLOS, niin AKU ANKASSA, jos alas niin YHDISTÄ SANAT

Minulta puuttuu vain se 'ruttana' 5 kirjainta.
:)
 

Yhteistyössä