Relaatio 439

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Viimeinen on synonyymi kääntäjälle :)
Kiiots näistä. Tuota smurffia kyllä hieman protestoin, kun olin jo kokeillut kaiki ne nimet siitä listasta kahdesti, eikä se ollut mikään niistä, mutta sepä olikin sulla eri muodossa kuin se nimi wikin listassa. Oh well, sain sen nyt sitten toista kautta ja ruutu tuli valmiiksi.

Vielä puutteita:
Kahdestoista: Kato 11-14-10 (tällä varmaan aukeis loppuruutu
Kolmetoista: Sy 11 (alalaidassa)
Viidestoista: PoKu ja Me välinen 13 (olen yrittänyt kaikenlaisesa muodossa saada ties mitä mittayksikköä siihen, mutta ei onnistu)
Kaksikymmentä: CC 7 Ny
 
Kiiots näistä. Tuota smurffia kyllä hieman protestoin, kun olin jo kokeillut kaiki ne nimet siitä listasta kahdesti, eikä se ollut mikään niistä, mutta sepä olikin sulla eri muodossa kuin se nimi wikin listassa. Oh well, sain sen nyt sitten toista kautta ja ruutu tuli valmiiksi.

Vielä puutteita:
Kahdestoista: Kato 11-14-10 (tällä varmaan aukeis loppuruutu - maalaus, jossa keltaisia vaasissa
Kolmetoista: Sy 11 (alalaidassa) - tarvitset tähän vastasanan, on erään Ylen draamasarjan jakso (kuvaa ikävää tuntemusta)
Viidestoista: PoKu ja Me välinen 13 (olen yrittänyt kaikenlaisesa muodossa saada ties mitä mittayksikköä siihen, mutta ei onnistu) - löytyy me..-wikistä suoraan sivun alalaidan laatikosta luokka: ...
Kaksikymmentä: CC 7 Ny
Viimeinen löytyy wikistä CC.n filmografia 1914
 
vierailija
Tätä relaatiota olen tehnyt aina väliajoilla, jos saisi vielä apuja muutamaan niin pääsisi eteenpäin:

Viides:
Sa 10 ja Kä 16, noilla voisi saada ne puuttuvat siihen väliinkin.

Kahdeksastoista:
Pe Tö 5/9/2/12
La 5/6
Ja 4/10

Yhdeksästoista:
Sm 13
 
Tätä relaatiota olen tehnyt aina väliajoilla, jos saisi vielä apuja muutamaan niin pääsisi eteenpäin:

Viides:
Sa 10 ielokuva, myös intiaanirituaali ja Kä 16 tv-sarja, myös intialainen katutaiteilija, noilla voisi saada ne puuttuvat siihen väliinkin.

Kahdeksastoista:
Pe Tö 5/9/2/12 teatterinäytelmä, selviää parhaiten ohjaajan kautta
La 5/6 elokuva, ohjaajana Volker Schlöndorff
Ja 4/10 edellisessä näytelleen JM:n esittämä rikollinen

Yhdeksästoista:
Sm 13
Viimeinen löytyy Sm..-wikistä :)
 
vierailija
Vahvasti myöhässä, mutta jos joku vielä auttaisi. Nähtävästi nämä on täysin loogisia, kun kukaan ei kaipaa apuja, mutta mie en vaan tajua.

4.1
Vi... - 5+11 - Od... ja tähän liittyvä Här... - 3+5 - Poh...

4.2
Mar...- 9 - Jo..P..O..S..

4.4
Mar... 12 Tähän tullut jo vinkkiä, mut ei löydy
Ber... 9+10
 
vierailija
Vahvasti myöhässä, mutta jos joku vielä auttaisi. Nähtävästi nämä on täysin loogisia, kun kukaan ei kaipaa apuja, mutta mie en vaan tajua.

4.1
Vi... - 5+11 - Od... ja tähän liittyvä Här... - 3+5 - Poh... Herra Ylppö

4.2
Mar...- 9 - Jo..P..O..S.. klassikkopaita

4.4
Mar... 12 Tähän tullut jo vinkkiä, mut ei löydy Juniperus
Ber... 9+10
Noilla ehkä aukeaa?
 

Yhteistyössä