Relaatio 451

  • Viestiketjun aloittaja mark2
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pakko on minunkin kysyä, niin esoteerisiä sanoja on etten ole keksinyt.
Roine
ER - TA 9+15 - E R oli tettarinjohtajana
SM - Pik Kak -11 Ransu

Jurkka
Tu To 10+7+3 Tu To wikistä lähteet

Näyttelijäsuku
H ja K - Met - TV2 14 Mitä H ja K sekä Met ovat?
Näyt 7 Vasemmalla ylhäällä? Sellanen joka sanoo miten ne tyypit toimii.
Tea - Tä Po al 12 Pyynikillä on aika kuuluisa sellainen
Elok - Pie pyh 12 Ei pitkä leffa

Siimes
LL - MH 5+8
 
vierailija
Itse löysin nuo wikin luokasta suom... teat...ohj...

ja kiitos laatijalle, vaikka aika lailla piti arvailla mitä milloinkin haettiin, koska ainakaan minulle ei sanojen yhteys läheskään aina avautunut.
 
vierailija
vasen ylänurkka oh 5+6 ja 5+7 lisää oh eteen tarkentava sana ja laita se yhdyssana wikiin niin sieltä löytyy lista sellaisista suomalaisista ja sieltä löytyy tuo molemmat


Siis Wikipedia Ohjaaja-luetteloko pitäisi käydä läpi? Siellähän on monta sataa nimeä, miten sieltä voi yhden löytää ilman vastasanaa? Eikö näille oikeasti ole vastasanoja tulossa?
 
vähän jumissa
Näyttelijä suku: he ka ja tea välinen 14 on ainoa sana koko relaatiosta joka puuttuu minulta.

olen nuo 2 erillistä vinkkiä lukenut huolella ja etsinyt todella monta päivää enkä ole löytänyt sitä oikeata sanaa vieläkään,
joka ymmärtääkseni alkaa tea..

Voisiko joku vääntää ratakiskoa tuosta viimeisestä puuttuvasta sanasta,jotta saisi relan vihdoinkin valmiiksi saakka.
 
vierailija
Näyttelijä suku: he ka ja tea välinen 14 on ainoa sana koko relaatiosta joka puuttuu minulta.

olen nuo 2 erillistä vinkkiä lukenut huolella ja etsinyt todella monta päivää enkä ole löytänyt sitä oikeata sanaa vieläkään,
joka ymmärtääkseni alkaa tea..

Voisiko joku vääntää ratakiskoa tuosta viimeisestä puuttuvasta sanasta,jotta saisi relan vihdoinkin valmiiksi saakka.
se alkaakin laitos...
 
vierailija
Palo-ruudusta puuttuu enää kolme, olen kahlannut wikiä, kirjasampoa, elonettiä ja googlea, enkä keksi millään.

Pe Pa lähtevä 7+11+6
Vasemmassa alanurkassa s.......i ylös 7+9 sekä siitä alaspäin lähtevä 5+10
 
vierailija
Muutama puute jäi vinkeistä huolimatta.

1-1: Cali 9-8 ja KaKA-Kir 15

1-3: HyvHer 4-6

2-2: Teat 19

3-1: LoYs-ToRin-Yst 5-8

Kiitos. Autan aina vastavuoroisesti tässä tai jossain muussa rellussa, jos vain pystytn. Eli jos autat, niin kerro missä vuorostasi tarvitset apua!
 

Yhteistyössä