Relaatio 460 Gyllene Tider

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
no voitko linkittää sen sivun jossa tuo on siis tiedot myssekätköön? vois nimittäin auttaa ratkaisemisessa oleellisesti..
Ei auta muutoin kun tuon yhden sanan verran. Löytyy rellun nimellä geocaching-sivuilta ja tämä on premiumjäsenille avautuva. Jos et pääse niin uskon että vinkki pian avautuu täällä. En kuitenkaan vastausta voi suoraan kertoa :)
 
vierailija8
Eikö kukaa voi jelpata viimesen sanan kanssa kun ei tajua niin ei tajua tätä. Kun ei ole mtn geokätkö sivua/kuvausta luettavissa.. ja en sivustolta löydä ks sivua?

Olisi kiva saada toi viimenenkin sana,ettei jää harmittaan.
 
vierailija8
Ei wikistä tai miksei sieltäkin, jos hakee lastenlauluja. Geokätköilyyn liittyy geokätköilijänä ja tämän rellun laatijana.
mulla ei kyllä välähdä muuta kun kompassi, karttasovellus ja hoksata jotain.
Eli voisko jo vääntää hiukan rautalankaa mikä tää vika sana on,turhauttaa kun ei tajua mitä yritätte vinkata kun ite en oo geokätköiliä niin en omaa sanastoa enkä ymmärrä mitä nyt haetaan.
 
vierailija
mulla ei kyllä välähdä muuta kun kompassi, karttasovellus ja hoksata jotain.
Eli voisko jo vääntää hiukan rautalankaa mikä tää vika sana on,turhauttaa kun ei tajua mitä yritätte vinkata kun ite en oo geokätköiliä niin en omaa sanastoa enkä ymmärrä mitä nyt haetaan.
lastenlaulu jossa lauletaan mistä tuli halla? laulun nimi yhteenkirjoitettuna
 
vierailija
mulla ei kyllä välähdä muuta kun kompassi, karttasovellus ja hoksata jotain.
Eli voisko jo vääntää hiukan rautalankaa mikä tää vika sana on,turhauttaa kun ei tajua mitä yritätte vinkata kun ite en oo geokätköiliä niin en omaa sanastoa enkä ymmärrä mitä nyt haetaan.
Katso rellun tekijän nimi
Olisko sinulla Tomas ledin Ös 7
Ebba grön: MA Nu 8+9
 

Yhteistyössä