Relaatio 54

  • Viestiketjun aloittaja Vinkulelu
  • Ensimmäinen viesti
Nyt tyssäs tämä relaatio, muutama ruutu ois vielä kesken. Apuja siis huutelen :)

Mäki-ruutu
Sti.. ja Suunn… väliin tulevat 6 6 5 ja 7 7. Googletettu on, mut ei löydy
6 6 5 sti.. voitti tämän 2014, enkkua, en kyllä muista enäämiten löysin, toinen pitäisi löytyä siitä

Peli-ruutu
pääsanasta ylävasemmalle 10 ja siitä 8 sekä 10 tärkeä väline pelatessa sillä vastasanalla, 8 saat siitä
pääsanasta ylävasemmalle 9 ja siitä 7 4 älypeli ja vuonna 1984 julkaistu sellainen
Py..R.. 8 loppuun pe, alkuun kulkuneuvo

III-ruutu
se pitkä rimpsu ylävasemmalla, en saa oikeaan muotoon, jos ees on del mar -loppuinen la cat... de sa.., sori, en osaa vinkata paremmin
kir… 9 8 sen pitkän rimpsun osittaisen suomennoksen kir

Munkkiniemi-ruutu
la.. po.. ja pu… yhdistävät 7 10 ja 10, aiempi vihje luettu, mutta en oo löytänyt 10 on ammatti, jollaisia työskentelee pu, siitä saat yhdistämällä sen toisen
lin… ja pu.. yhdistävä 5 5 13 sellainen lei...pu, johon liittyy li

Iso kiitos jo etukäteen, jos joku vielä jaksaa näitä vanhoja vinkkailla! :)
Tuossa, olen huono vinkkaamaan, mutta toivottavasti auttaa:)
 
Tuossa, olen huono vinkkaamaan, mutta toivottavasti auttaa:)
Kiitos!
En tiedä, onko vaan liian myöhä, ettei mun ajatuksenjuoksu kulje, mutta vielä jäi mietintämyssyyn tuo peliruudun pääsanasta ylävasemmalle 10 ja siitä 8.
Sama juttu Mäki-ruudun Suun... 7 7, sen toisen sainkin, mutta tätä yritän kaivaa vielä huomenna. Lisäksi olin samasta ruudusta unohtanut kysyä lisävinkkiä jy.. ja pi.. yhdistävään 10, sitäkään en toistaiseksi ole löytänyt. Mutta nyt, kiitos Mummi67, puuttuu enää nämä neljä sanaa :)
 
Kiitos!
En tiedä, onko vaan liian myöhä, ettei mun ajatuksenjuoksu kulje, mutta vielä jäi mietintämyssyyn tuo peliruudun pääsanasta ylävasemmalle 10 ja siitä 8.
Sama juttu Mäki-ruudun Suun... 7 7, sen toisen sainkin, mutta tätä yritän kaivaa vielä huomenna. Lisäksi olin samasta ruudusta unohtanut kysyä lisävinkkiä jy.. ja pi.. yhdistävään 10, sitäkään en toistaiseksi ole löytänyt. Mutta nyt, kiitos Mummi67, puuttuu enää nämä neljä sanaa :)
Tuo suunnittelija on Michael Mattson, anteeksi, että sanon suoraan, mutta en enää löytänyt, enkä osaa vihjata järkevästi. Tuo jy-pi löytyy Torikeskuksesta.
Peli-ruutuun sanoisin, että ohjaussauva:)

Toivottavasti auttaa
 
absolutisti
Vielä puuttuu 4 sanaa, joihin tarvitaan todella järeää rautalankaa:

Eläin ja Kulkuneuvo ruutujen välissä oleva Na ja Pa 7 8
Kreikkalainen mytologia Ra 11 8
Ruoka ruudun Ha ja Lu 13 sekä Ma ja Pa 10 2
 
vierailija
[QUOTE="Pelaaja";30853253]JA esimerkiksi Pohjola.ruudussa se alas pitkä, niin ei kyllä mikään mielleyhtymä pelaa tuossa. Siihen liittyy vielä se Kam.. tulevat kaksisanainen, jossa on yksi erikoinen kirjain, eikä sekään tule mistään mieleen. Eikä ole kyllä googlella tai wikilläjään löytynyt.[/QUOTE]

se pitkä tarvikin googlea kyllä ja löytyy niillä kahdella vastasanalla helpoiten (joista toisella tarkoitan sitä kam.. sanaa)
 
vierailijamumma
[QUOTE="Pelaaja";30853253]JA esimerkiksi Pohjola.ruudussa se alas pitkä, niin ei kyllä mikään mielleyhtymä pelaa tuossa. Siihen liittyy vielä se Kam.. tulevat kaksisanainen, jossa on yksi erikoinen kirjain, eikä sekään tule mistään mieleen. Eikä ole kyllä googlella tai wikilläjään löytynyt.
se pitkä tarvikin googlea kyllä ja löytyy niillä kahdella vastasanalla helpoiten (joista toisella tarkoitan sitä kam.. sanaa)
[/QUOTE]
Hei. Nuo sanat löytyy saaga sivustolta kaivamalla . Aika paljon joutui étsimään .ja wikiä selaamaan .
Itsellä puuttuu vielä viitisenkymmentä sanaa . Eniten Mäki : stiga - jatkot . vastasanoja ei ole lainkaan . mahdollisesti vastasanoja tulee Kulkuneuvo: Onn-4-2-5-5 , jota en myöskään vihjeistä huolimatta ole keksinyt . HUULi: soitin - 4 ja 5 ei löydy . Erilaisia soitinlistoja selattuna . Noiden lisäksi useita yksittäisiä sanoja , joille osalle vinkkejä löytyy , osalle ei .
 
vierailijamumma
Kysynpä nyt puuttuvat
HARJA: Prin -9+5 ja Kat-10
lll: ankp - 12-por
Huuli: Skot-8+4 - 9 - Tiff , Soit -4 ja 5
Kreikkal: Ate -16 - ber
Ruumis: Kal ko -6-5 rajalla , ruum. - 10 - 5+8+10 -c
Mökki: Häät - 5 +1 +9+ 4 - annim , ol - 7 +5 - 5 rajalla
Kuula : Kau - 10-rii
Mäki: Jääk - 7 - 5+7 - alam
 
vierailija
Kysynpä nyt puuttuvat
HARJA: Prin -9+5 ja Kat-10
lll: ankp - 12-por
Huuli: Skot-8+4 - 9 - Tiff , Soit -4 ja 5
Kreikkal: Ate -16 - ber
Ruumis: Kal ko -6-5 rajalla , ruum. - 10 - 5+8+10 -c
Mökki: Häät - 5 +1 +9+ 4 - annim , ol - 7 +5 - 5 rajalla
Kuula : Kau - 10-rii
Mäki: Jääk - 7 - 5+7 - alam
Terve olen tekemässä tätä ja auttelen noissa jos olen jo saanut ratkeamaan.(700 n. 57 % on valmiina) Kyselen myös vihjeitä jos ok ?
 

Yhteistyössä