relaatio 90

  • Viestiketjun aloittaja newman
  • Ensimmäinen viesti
vierailijatartartar
voisinks mä saada hiukka apua on enää vähä kesken?
3-ruutu ker... 9 4 yhdistyy siihen vit...
dik... 8 10 onks tää joku henkilö vai mikä

2-ruutu tai...15 on kaks vastasanaaki mut en tajuu

1-ruutu tur...8 siinä on se väliviiva ja siitä seuraava 11 10 joka yhdistyy ens...
pääsanasta se 4-kirjaiminen joka yhistyy täh...
noi jos sais
 
sannisanni
voisinks mä saada hiukka apua on enää vähä kesken?
3-ruutu ker... 9 4 yhdistyy siihen vit... biokemisti
dik... 8 10 onks tää joku henkilö vai mikä on henkilö, kun saat tuon ylemmän niin saat tämänkin

2-ruutu tai...15 on kaks vastasanaaki mut en tajuu yleissana, "supernaturaali"

1-ruutu tur...8 siinä on se väliviiva ja siitä seuraava 11 10 joka yhdistyy ens...
pääsanasta se 4-kirjaiminen joka yhistyy täh...
noi jos sais
tuossa nuo mitä mulla on :)
 
vierailijatartartar
kiitti Sanni, nuo 1-ruudun puutokset on edelleen auki mulla eikö kukaan osaa auttaa
pääsanasta se 4-kirjaiminen joka yhistyy täh...
ens...11 10 ja siitä se 8 jossa väliviiva (yhistyy turk...)
 
vierailija
Ni ei tämä kyllä helposti aukea. En lainkaan tajunnut esimerkiksi tuota uskontoon liittyvää 11+10, en ole löytäny sitä toista dikt 3+11 ja siitä lähtevää 6+12 joka liittyy pääsanaan ruudussa 3.

En ymmärrä lainkaan kuinka te keksitte noita sanoja, kun google ja wikin haku ei auta yhtään.
 
Ni ei tämä kyllä helposti aukea. En lainkaan tajunnut esimerkiksi tuota uskontoon liittyvää 11+10 "väkivaltaista käännyttämistä", en ole löytäny sitä toista dikt 3+11 on räppärija siitä lähtevää 6+12 sen räppärin kappale joka liittyy pääsanaan ruudussa 3.

En ymmärrä lainkaan kuinka te keksitte noita sanoja, kun google ja wikin haku ei auta yhtään.
Oisko nyt helpotusta?
 
vierailija
Oisko nyt helpotusta?
Joo, kiitos, mutta en vieläkään käsitä mistä olette nuo kaivaneet, kun sitä räp-tyyppiä en ilman hakusanaa räp löytynyt mistään?

Sitä käännyttämistä olin jo kokeillut, mutta ei mennyt silloin.

Nyt sitten kun saisi nuo kymmenet puuttuvat sanat. Vaan taidan taas olla liian tyhmä tätäkin tekemään..

Kiitos kuitenkin tosi paljon, että nuo häiritsevät sain.
 
vierailija
Puuttuu muutama pääsanoista lähtevä. Jos saisi niihin vinkkiä, niin voisi koettaa niistä sitten itse jatkaa.

1
Vasemmalle 6

4
Alaoikealle se pitkä

5
Alaoikealle 5+6

6
Oikealle 8+8
 

Yhteistyössä