Relaatio 927 Kala

Kiitti taas "avomallien mestari" Steppis! Ei se mitään. Mukava oli silti ratkoa
Voisin kyllä tämän mestaruuden luovuttaa jo seuraavalle :D Arvasinkin jo kesken laadinnan mitä tuleman pitää kun viivat alkoivat sekoilemaan ja sitten yksi sana hävisi kokonaan jonnekin relluavaruuteen. Korjailin ja kaikki näytti olevan ok niin kuin ennenkin, mutta lopputulos taas tämä.
 
Voisin kyllä tämän mestaruuden luovuttaa jo seuraavalle Arvasinkin jo kesken laadinnan mitä tuleman pitää kun viivat alkoivat sekoilemaan ja sitten yksi sana hävisi kokonaan jonnekin relluavaruuteen. Korjailin ja kaikki näytti olevan ok niin kuin ennenkin, mutta lopputulos taas tämä.
Tosi harmillista tuo viivojen sekoilu ollut mullakin ja siksi en uutta rellua ole ajatellutkaan laatia ainakaan hetkeen (joo, olen aika monta kertaa uhannut lopettaa kokonaan :D). Toivottavasti editori joskus saataisiin vakaammaksi...
 
  • Tykkää
Reactions: Steppis
Tosi harmillista tuo viivojen sekoilu ollut mullakin ja siksi en uutta rellua ole ajatellutkaan laatia ainakaan hetkeen (joo, olen aika monta kertaa uhannut lopettaa kokonaan ). Toivottavasti editori joskus saataisiin vakaammaksi...
Minäkin teen vakaan nyt loppu -päätöksen joka kerta kun heilahtaa framille avomalli ilman mitään ennakkovaroitusta (tai niin kuin ennen oli, että ei anna julkaista ollenkaan jos joku häikkä) Mutta sitten sitä huomaa olevansa taas äärellä...
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
KOLMEA VAILLE VALMIS

Alkusana KALA oikea 6
siinä vieressä KOLJ 10 (luontokohde tai kirja, niistä oon yrittänyt kehittää, mutta...) ja sitten toi 10 - sana, yhdistyy ylös LA -9. Varmaan lähtee, jos saisin edes jonkun noista aukeamaan.

Kiva oli tehdä tätä. Tähän asti selvisin ilman apuja.
 
vierailija
KOLMEA VAILLE VALMIS

Alkusana KALA oikea 6
siinä vieressä KOLJ 10 (luontokohde tai kirja, niistä oon yrittänyt kehittää, mutta...) ja sitten toi 10 - sana, yhdistyy ylös LA -9. Varmaan lähtee, jos saisin edes jonkun noista aukeamaan.

Kiva oli tehdä tätä. Tähän asti selvisin ilman apuja.
KOLMEA VAILLE VALMIS

Alkusana KALA oikea 6
siinä vieressä KOLJ 10 (luontokohde tai kirja, niistä oon yrittänyt kehittää, mutta...) ja sitten toi 10 - sana, yhdistyy ylös LA -9. Varmaan lähtee, jos saisin edes jonkun noista aukeamaan.

Kiva oli tehdä tätä. Tähän asti selvisin ilman apuja.

Klassikko. Löysin tuon 10 KOLJ, heti kun olin laittanut kysymyksen. Ja nyt sitten valmis!
 

Yhteistyössä