Relaatiot 11 julkaistu

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
kapsilainen
Newmanille:
Doping 17: Se 9+5 on käsittääkseni tehty sen avulla.
R-kioski 10: Edelleekin liittyy, johonkin jota voi ostaa, ja jonka avulla pääsee liikkumaan (eikä heitetä kesken matkan pois.)

Salmiakki 7:n hoksasin kun aloin etsiä, mitä se salmiakki muotona voisi tarkoittaa. Sitä kautta selvisi loputkin ostokset kakkuineen päivineen sekä eväineen.
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
huomenta :flower:

vähän parempi mieli ku eilen, mut jos joku sanois ihan suoraan sen tintin pitkän... mie oon kokoajan tienny mitä siinä haetaan, mut en saa sitä siihen oikein.. joten ei vinkkejä vaan suoraan asiaan :D
ja toinen on se miekka ja kilpi 3
tintin pitkän loppuosa = liha ja leikkele

miekka ja kilpi: etsi ensin Venäjän lapsiasiamies ja sen tyypin tiedoista löytyy koulutus, missä se on käynyt



 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja kapsilainen:
Mie luovutan tuon Pirkanmaa 12 etsimisen. Turhauttavaa touhua.

Pelin läpäisy:
1000 / 1001 (99.9%)
Vihjeet: 7 / 7
Loppuratkaisu oikein!
Sijoitus:
1 / 472

Nyt muihin hommiin.
auttaisitko vielä noissa puuttuvissa?

eli:
kakku 10 ja 12
eväs 12
salmiakki 7 (salmiakkikuviolla en löytänyt mitään)

ja se lakioikeustila Villissä lännessä

suoriakin vastauksia saa antaa, ei enää hermo kestä näiden kanssa :(

 
j
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
siis :headwall: :headwall: :headwall: mie olin tota lyhennettä kokeillu jo ja sillon se ei menny... nyt mulla ärsyttää :headwall:

ja ku pyysin sanomaan suoraan sen pitkän, niin miksi ette voi sanoa suoraan :/
sanzot'n liha ja leikkele
 
newman
Loppuratkaisuun tarvis apua. Aiemmin vihjattu, että se ois x x:n xx. Siinä on varmaankin nimi, joka on selvä, mutta toi jälkimmäinen sana ei ratkea. Onko se yhdyssana vai oonko mä muutenkin hakoteillä, yrittänyt vaikka mitä.
 
newman
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja newman:
Loppuratkaisuun tarvis apua. Aiemmin vihjattu, että se ois x x:n xx. Siinä on varmaankin nimi, joka on selvä, mutta toi jälkimmäinen sana ei ratkea. Onko se yhdyssana vai oonko mä muutenkin hakoteillä, yrittänyt vaikka mitä.
se on yhdyssana, wikisivulta keksit kyl
Häh, mitä lie häikkää, tota mä kokeilin heti ekana!
 
Alkuperäinen kirjoittaja newman:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja newman:
Loppuratkaisuun tarvis apua. Aiemmin vihjattu, että se ois x x:n xx. Siinä on varmaankin nimi, joka on selvä, mutta toi jälkimmäinen sana ei ratkea. Onko se yhdyssana vai oonko mä muutenkin hakoteillä, yrittänyt vaikka mitä.
se on yhdyssana, wikisivulta keksit kyl
Häh, mitä lie häikkää, tota mä kokeilin heti ekana!
sama mulla oli sen miekka ja kilpi jutun kans
 

Yhteistyössä