Relaatiot 11 julkaistu

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
TuhannenTura
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhannenTura:
Voisiko saada näihin vinkkejä, helppoja ilmeisesti vaan kun ei raksuta niin ei:

Raha:
keskusta 7 eräs rahapeli, jonka mm-kisojaki on pidetty

Kenraali:
äänekäs 7 vastakohta vai se joka alkaa m:llä

Stadi:
bönde 5 s:llä alkaa paikka joka liitetty hesaan
(joku vihjaisi, että sinne on otettu yhteyttä, mutta ei muhun ainakaan)

Eddie Murphy
enkeli 7+9 mission from god (suomenna tuo vaan)
(lisää rautalankaa, tiedän mitä siihen tulee mutta en saa muotoa osumaan kohdalleen)

Iiiiiso kiitos, pari vielä vastustaa mutta mietitään (tuo enkeli; ei käy ilmestys, ilmoitus, missio,... ja kun tuohon äänekkääseen ei käy metalli niin muuhun ei aivot veny, vastakohta siis on)

Kiitos kaikille muillekin avusta, taaskaan en kerenny muita auttamaan, mutta kaikki ketjut olen seurannut jälkijoukoissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TuhannenTura:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhannenTura:
Voisiko saada näihin vinkkejä, helppoja ilmeisesti vaan kun ei raksuta niin ei:

Raha:
keskusta 7 eräs rahapeli, jonka mm-kisojaki on pidetty

Kenraali:
äänekäs 7 vastakohta vai se joka alkaa m:llä

Stadi:
bönde 5 s:llä alkaa paikka joka liitetty hesaan
(joku vihjaisi, että sinne on otettu yhteyttä, mutta ei muhun ainakaan)

Eddie Murphy
enkeli 7+9 mission from god (suomenna tuo vaan)
(lisää rautalankaa, tiedän mitä siihen tulee mutta en saa muotoa osumaan kohdalleen)

Iiiiiso kiitos, pari vielä vastustaa mutta mietitään (tuo enkeli; ei käy ilmestys, ilmoitus, missio,... ja kun tuohon äänekkääseen ei käy metalli niin muuhun ei aivot veny, vastakohta siis on)

Kiitos kaikille muillekin avusta, taaskaan en kerenny muita auttamaan, mutta kaikki ketjut olen seurannut jälkijoukoissa.
missio = tehtävä

en mie osaa tuota vinkata, muuten ku et alkaa mel...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Hitsi, tuos aikasemmi nii innokkaasti (tai raivoisasti) kirjottelin et melkei unohin että laps piti hakee koulusta :ashamed:
No ny haettu on ja ryhdyn uuellee kahtoon näit juttui!

Elviira saitko jo sen sosialismi 11, housut, niitä mie en laita ikuna jalkaani. ainakii mel lapset käyttää niit paljonkii muitte housujen alla, niistä ei näy varpaatkaa :D
Kiitos :flower:
Nyt sain tämän. Sain myös keittiön ikkunan pestyä ja imuroitua :)
Mitäs ruutua täyteltäis. Musta ei tosin ole varmaankaan paljoa apua. Puutuu viä sata sanaa.
 
kapsilainen
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Äh, mä en saa sitä Eväs 12:ta millään oikeaan muotoon.
Samoin se posti 9 on edelleen suuri mysteeri, ei vaan aukea.
Kakuista tai Pirkanmaa 12:sta ei myöskään ole mitään hajua, perästä tullaan.
Mie en enää yhtään usko, että se Pirkanmaa 12 voi olla mikään järkevä sana. Joku yhtä päätön kuitenkin kuin demoni - taustaohjelma tai Felix LEITER - ketsuppi.
 
TuhannenTura
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhannenTura:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhannenTura:
Voisiko saada näihin vinkkejä, helppoja ilmeisesti vaan kun ei raksuta niin ei:

Raha:
keskusta 7 eräs rahapeli, jonka mm-kisojaki on pidetty

Kenraali:
äänekäs 7 vastakohta vai se joka alkaa m:llä

Stadi:
bönde 5 s:llä alkaa paikka joka liitetty hesaan
(joku vihjaisi, että sinne on otettu yhteyttä, mutta ei muhun ainakaan)

Eddie Murphy
enkeli 7+9 mission from god (suomenna tuo vaan)
(lisää rautalankaa, tiedän mitä siihen tulee mutta en saa muotoa osumaan kohdalleen)

Iiiiiso kiitos, pari vielä vastustaa mutta mietitään (tuo enkeli; ei käy ilmestys, ilmoitus, missio,... ja kun tuohon äänekkääseen ei käy metalli niin muuhun ei aivot veny, vastakohta siis on)

Kiitos kaikille muillekin avusta, taaskaan en kerenny muita auttamaan, mutta kaikki ketjut olen seurannut jälkijoukoissa.
missio = tehtävä

en mie osaa tuota vinkata, muuten ku et alkaa mel...
Voi elämän kevät, tuohon enkeliin piti vain kääntää sanat toisin päin. Menen hakkaamaan päätäni seinään, mietin sitten tuota joka ei ole meluisa eikä melodia.
 
taustaratkoja
Teille, jotka olette jo ratkaisseet... Onko ratkaisu henkilön nimi?
Mulla koossa 5/7 vihjeistä ja kaksi vielä hukassa. En edes tiedä, missä ruuduissa ovat. Tosi työläs tämä jotenkin :)
 
kapsilainen
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Haluaako joku vääntää mulle eväät ja kakut rautalangasta? Rupee mennä maku tästä relaatiosta kun näitä sanoja saa ihan hakemalla hakea.
Kakut saa, kun miettii, missä niitä tilanteissa niitä tarjoillaan (monikossa).
Eväs 12 - Relaation tekemisen aikaan maaliskuussa on tainnut olla puhetta noiden ............en eväistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kapsilainen:
Kakut saa, kun miettii, missä niitä tilanteissa niitä tarjoillaan (monikossa).
Eväs 12 - Relaation tekemisen aikaan maaliskuussa on tainnut olla puhetta noiden ............en eväistä.
Noin mä ton evään oon järkeillytkin, mutten millään saa siihen oikeaa muotoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kapsilainen:
Nyt on relaatio täälläkin valmis. Piti lukea ihan painetusta tietosanakirjasta Lapin historiaa ennen kuin avautui. Pirkanmaan vastaavan artikkelin olin lukenutkin jo kokonaan.
Eli mä veikkaan ettei mulla ole kovin suurta mahdollisuutta keksiä tätä itse. Kuten niitä kakkujakaan, vaikka lisävihjettä pukkaa alempaa. Taidan tästä lähteä muihin hommiin ja katsoa myöhemmin, onko tänne tullut vihjeitä lisää.
 
TuhannenTura
Googlella, kehittelin erilaisia sanayhdistelmiä Pirkanmaasta ja Lapista, ja sitten napsahti.

Wikissäkin on artikkeli, se löytyy kun kirjoittaa erään lehden nimen wikin hakuun (saa selata otsikkoja vähän pitemmälle).
 

Yhteistyössä