Relaatiot 11 julkaistu

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
kapsilainen
Alkuperäinen kirjoittaja newman:
Valmiiksi tuli täälläkin, kiitos vinkeistä, omin nokin tämä ei olisi valmistunut koskaan.
Yksin, ilman kenenkään vinkkejä mistään, tässä ois mennyt ainakin kaksi kuukautta. Tekisi mieli tehdä oma lista tän relaation pahimmista sudenkuopista.
 
:kieh: :kieh:

siis ei lähe pirkanmaa
ja se lehti 10 on vielkii kateissa, mitää järkevää ja järetöntäkää en saa :'(
kolikko 8 myös jäi arvoitukseksi
mieletön 10 kokeillu vaik mitä muotoja mut en ilmesest oikeeta
arabia 6 ja muslimi 6
tv 6 tu.. ihan sama :headwall:
moukari-taito-kuula ainakaa ei tuu ihan tää -urheilulaji- sana siihen!!!!! vaik nii hyvi kävis |O
alastalo-tajunnanv-manilla 10 en vaa löydä vaik luin Taas kaikki kolme wikii läpite

Miä meen ny savuttamaan piiiiiiitkääääään ja teen nappulalle leipän :D

loppuratkasustakaa ei harmainta hajuakaan.

palajan siis kohta niin kahotaan jos jotain tai sitten ei. Miä saatan voija auttaa, joten elviira esitä kymysyksia
 
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
:kieh: :kieh:

siis ei lähe pirkanmaa
ja se lehti 10 on vielkii kateissa, mitää järkevää ja järetöntäkää en saa :'(
kolikko 8 myös jäi arvoitukseksi
mieletön 10 kokeillu vaik mitä muotoja mut en ilmesest oikeeta
arabia 6 ja muslimi 6
tv 6 tu.. ihan sama :headwall: Sanon sulle suoraan tuvalu
moukari-taito-kuula ainakaa ei tuu ihan tää -urheilulaji- sana siihen!!!!! vaik nii hyvi kävis |O vaihda ton urheilu sanan tilalle ne kirat jotka on joka neljäs vuosi
alastalo-tajunnanv-manilla 10 en vaa löydä vaik luin Taas kaikki kolme wikii läpite en mäkään löysä tätä

Miä meen ny savuttamaan piiiiiiitkääääään ja teen nappulalle leipän :D

loppuratkasustakaa ei harmainta hajuakaan.

palajan siis kohta niin kahotaan jos jotain tai sitten ei. Miä saatan voija auttaa, joten elviira esitä kymysyksia
 
pontso:

kolikko 8: Rahan paino on 3,494 grammaa (tämä kirjoitetaan relaatioon t:llä)

manillaköysi: Kilven ... romaania verrataan muun muassa Marcel Proustin ja James Joycen klassikkoteoksiin. (tää on suoraan alastalon wikistä)

ja sori se mieletön, ulkomuistista nakkasin ton... se sana on siis laulun lyriikoista, nimitys 13-17 vuotiaalle likalle

muslimi 6: http://fi.wikipedia.org/w/index.php?title=Toiminnot%3AHaku&redirs=0&search=bassibasuukki&fulltext=Search&searchengineselect=mediawiki&ns0=1
ekan otsikon alta löytyy sana, alkaa o:lla

tv 6 on tuvalu
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elviira Eufrosyyne:
Tässä olis tätä mun listaa nyt alkuun:

Kenraali:
musiikki 5

Raha
king of... 6+4 onko sulla se 4kirjaiminen joka tulee siitä rahasta (on myös sukunimi)

Maakunta:
Turku 5+4

Oxford
erämaa 7
pirkanmaa 12
O. street 11
safari 9

Keksintö:
kortteli 13
3G 7 dna kauppaa tän nimisiä langattomia nettitikkuja ;)
turisti 9,14 ja siitä tuleva 14

Rautakanki mallisia vihjeitä kiitos
 
kapsilainen
Turku 5+4 on turkulaisen kirjailijan nimi.
Erämaa 7 on sellainen, joka kulkee erämaassa. (Ja TSH-termi myös.)
Safari 9 on tietokone-sanastoa, safari-selainta käytetään noissa usein.
Kortteli 13 on jotain, mikä löytyy Leijonakorttelista.
 
Elviira Eufrosyyne:

Kenraali:
musiikki 5 jos ihminen pysyy hyvin tahdissa sanotaan sillä olevan ... veressä

Raha
king of... 6+4 tähän vinkkasinki jo

Maakunta:
Turku 5+4 turkulainen kirjailija

Oxford
erämaa 7 mulle tulee tätä sanasta heti mieleen samovaari :D
pirkanmaa 12 googlaa pirkanmaa ja lapin historia (sana on monikko, itehän eka kokeilin yksikköä ja järki meinas mennä)
O. street 11 liike jossa myydään luettavaa
safari 9 laita se yläpuolinen sana esim. google kääntäjään saa m-alkuisen sanan

Keksintö:
kortteli 13 "Helsingin k....t...kortteli Leijona"
3G 7 tänki vinkin sait jo
turisti 9,14 ja siitä tuleva 14 akihabara, onko sulla se e:llä alkava siel toises päässä, pistä se wikiin, selviää mikä se e on ja siitä keksit varmaan sen turistin



 
Alkuperäinen kirjoittaja kapsilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja newman:
Valmiiksi tuli täälläkin, kiitos vinkeistä, omin nokin tämä ei olisi valmistunut koskaan.
Yksin, ilman kenenkään vinkkejä mistään, tässä ois mennyt ainakin kaksi kuukautta. Tekisi mieli tehdä oma lista tän relaation pahimmista sudenkuopista.
vähintään 2kk :D

esimerkiksi sen felixin jälkeen olis voinu tulla ensin vaikka pelkkä felix, niin toi ketsuppi olis ollu hiukka helpompi hahmottaa (se ku ei kuiten henkilöön liittyny mitenkään, saati suolasta tuu ekana mieleen ketsuppi)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elviira Eufrosyyne:
Tässä olis tätä mun listaa nyt alkuun:

Kenraali:
musiikki 5 toisilla on .....taju, toisilla on ....veressä, onks se nyt sama asia kuin tahti

Raha
king of... 6+4 king of ja cash googleen, heti löysin, laulaja

Maakunta:
Turku 5+4 mies kirjailija, eka romaani enkelipölyä

Oxford
erämaa 7 en osaa vinkata joten samooja
pirkanmaa 12
O. street 11 enkun wikistä oxford street taisin törmätä kun joku sanoi että paljon semmosia kauppoja, liittyy lukemiseen
safari 9 sadetakki enkuks

Keksintö:
kortteli 13 tää rakennus on siin leijona korttelissa
3G 7 nettitikku toisin sanoen
turisti 9 akihabara,
14 ja siitä tuleva 14 toine 14 on se mikä se endeavour on ja toinen sit edellisen ja turistin yhistelmä

Rautakanki mallisia vihjeitä kiitos

koitetaa uuellee jos näist ei apua
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Mä en löydä mitään muita kuin hiilipusseja tohon Pirkanmaahan, ja nekään ei oikein tahdo sopia. |O
Eikä nuo kakut ole vieläkään auenneet vaikka olen ties mitä juhlapäiviä kokeillut.
http://www.google.fi/search?q=pirkanmaa+lapin+historia&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:eek:fficial&client=firefox-a

eka linkki eikä sitä tarvi ees avata ;)
 
äitiliini -58
"äitiliini -58:
Tämä: voodoo 6 + 9
ei aukene ollenkaan; eiks joku vois ystävällisesti jeesata mummoa mäessä....kiiiiiits


googlaa reaganomics

ekasta wikilinkistä löytyy Theoretical justification kohdasta (george bush sanonut tällä nimellä"

Nyt oli tarpeeksi tukevaa rautalankaa; löysi äitiliinikin. Kyllä helpotti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Mä en löydä mitään muita kuin hiilipusseja tohon Pirkanmaahan, ja nekään ei oikein tahdo sopia. |O
Eikä nuo kakut ole vieläkään auenneet vaikka olen ties mitä juhlapäiviä kokeillut.
http://www.google.fi/search?q=pirkanmaa+lapin+historia&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:eek:fficial&client=firefox-a

eka linkki eikä sitä tarvi ees avata ;)
Jaa jaa, olin sitten kokeillut sitä vaan yksikössä.. Voi elämä. :D Pitemmän kakkusanankin olin laskenut väärin, meinaa vissiin vähän ote herpaantua tästä relaatiosta.

Vielä se kakku 10 keksimättä ja sitten voi onnellisena ruveta ootteleen seuraavaa relaatiota.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Mä en löydä mitään muita kuin hiilipusseja tohon Pirkanmaahan, ja nekään ei oikein tahdo sopia. |O
Eikä nuo kakut ole vieläkään auenneet vaikka olen ties mitä juhlapäiviä kokeillut.
http://www.google.fi/search?q=pirkanmaa+lapin+historia&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:eek:fficial&client=firefox-a

eka linkki eikä sitä tarvi ees avata ;)
Jaa jaa, olin sitten kokeillut sitä vaan yksikössä.. Voi elämä. :D Pitemmän kakkusanankin olin laskenut väärin, meinaa vissiin vähän ote herpaantua tästä relaatiosta.

Vielä se kakku 10 keksimättä ja sitten voi onnellisena ruveta ootteleen seuraavaa relaatiota.. :whistle:
Pienempi juhla, kaikki ei ees vietä mitekää, jokapäivällä eri sankari
 
absolutisti
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Mä en löydä mitään muita kuin hiilipusseja tohon Pirkanmaahan, ja nekään ei oikein tahdo sopia. |O
Eikä nuo kakut ole vieläkään auenneet vaikka olen ties mitä juhlapäiviä kokeillut.
http://www.google.fi/search?q=pirkanmaa+lapin+historia&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:eek:fficial&client=firefox-a

eka linkki eikä sitä tarvi ees avata ;)
Jaa jaa, olin sitten kokeillut sitä vaan yksikössä.. Voi elämä. :D Pitemmän kakkusanankin olin laskenut väärin, meinaa vissiin vähän ote herpaantua tästä relaatiosta.

Vielä se kakku 10 keksimättä ja sitten voi onnellisena ruveta ootteleen seuraavaa relaatiota.. :whistle:
Pienempi juhla, kaikki ei ees vietä mitekää, jokapäivällä eri sankari
niin ja monikossa se juhla
 
Ronsku
Pelin läpäisy:
1001 / 1001 (100.0%)

Vihjeet: 7 / 7
Loppuratkaisu oikein!

Sijoitus:
1 / 481

*************

Meinasi mennä - ja menikin varsinkin viime yönä - hermo tän kanssa. Jotkut viimeisistä sanoista ois pitänyt kyllä tajuta itekkin, mutta aivot menee lukkoon kun tätä on monta päivää ja yötä tahkonnut. Pirkanmaa-sanaakin olin kokeillut yksikössä, ei tullut mieleenkään että monikkoakin voisi käyttää. Sit se kumma sosialismi b-sana, mikä nyt olikaan, niin IKINÄ ennen en ollut ees kuullut. Jotta olisi muutakin elämää, relaatiossa riittäisi 600 sanaa... Hakeminen on hauskaa mutta jos liian kauas mennään, kuten siinä demonissa ja safarissa, niin en taida olla riittävän "monimielinen" löytääkseni sellaisia itse. Onneksi olen vielä ensi kuun loppuun asti hoitovapaalla, niin ehdin ehkä yhden relaation parissa punnertaa, tosin puutarha sulaa kiitettävää vauhtia ja sen hoitaminen menee ohi koneella istumisesta.

RENTOUTTAVAA ja KONEVAPAATA ;) viikonloppua kaikille :)
 
Herrajumala sentääns kun säikährin :eek:

olikii osa noist miukii aukoist siis todella semmosii et iha hävettää nyt :ashamed:
paitsi et jotai ku sai sit kans ettiikkii, annettii suorii vastauksii ja miä tollo etin niist googlel ja wikist vaikka ja mitä, kunnes hokaan kokeilla et oisko vaik annettukkii jo iha kättelyssä

Mut loppuratkasu olikii sit kuitekii ihan tosi helppo! vaik kauhuissaan siitäkii olin.

Pelin läpäisy:
1001 / 1001 (100.0%)

Vihjeet: 7 / 7
Loppuratkaisu oikein!

Sijoitus:
1 / 481

roiku miä ny täs samalla kun jatkan nutun neulomista :D
 

Yhteistyössä