Relaatiot 169

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miusta tää on yksi parhaista relaatioista! :) Ihan loogisesti menee: vain kappaleet on lainausmerkeissä - esittäjät, albumit ym ei. Itellänikin puuttuu vielä parikymmentä sanaa.

2000-luku
Pääsanasta lähtevä 5+10 ja siitä lähtevät 9+7 ja 6+10. Molempiin on vastasanat, mut ei vaan aukee. = Kuopion tyttö ja ja kaksi hänen kappaletta.
Vasemmalla olevasta sukulaisesta lähtevät 6+4+7 ja 5+5 ja niitä yhdistävä 3+8+9+5
= Tuo viimeinen on keskiolutjatsiyhtye ja kaksi ensimmäistä heidän kappaleitaan.
Valkoisesta linnusta lähtevä 7 missä on myös ykkönen = suomalainen metalliyhtye
Homo sapiensista lähtevä 7+4+8 (rajalla) = Mikkelin miehen kappale
Kiitos näistä -ja noista seuraavistakin!

Mikkelin mies ei aukea. Etsitäänkö tässä nyt miestä, joka on laulanut Rinssessan sukkanauhoista ja Iltaraveista, vai vähän isompaa miestä, joka on laulanut Pylly vasten pyllyä?

2010-luvusta puuttuu 3+5+2+7, siis se telkkaohjelmaks vinkattu. Mut mä en vaan tajuu... Ja mulla ei oo siinä ruudussa ees kaikki sanat vielä auki.

1980 -luvusta puuttuu "Vietnam jyrää" -bändin pari laulua ( katselen sinua ja älä jätä minua on)

1990-luvusta puuttuu pääsanasta lähtevä 10 ja sen jatko 4+5+2+7 ja yläreunan Kau.. 9+7, siihen mulla ei oo vastasanaa vielä auki siellä 2010-ruudussa.
 
vierailija
Kiitos näistä -ja noista seuraavistakin!

Mikkelin mies ei aukea. Etsitäänkö tässä nyt miestä, joka on laulanut Rinssessan sukkanauhoista ja Iltaraveista, vai vähän isompaa miestä, joka on laulanut Pylly vasten pyllyä?

2010-luvusta puuttuu 3+5+2+7, siis se telkkaohjelmaks vinkattu. Mut mä en vaan tajuu... Ja mulla ei oo siinä ruudussa ees kaikki sanat vielä auki.

1980 -luvusta puuttuu "Vietnam jyrää" -bändin pari laulua ( katselen sinua ja älä jätä minua on)

1990-luvusta puuttuu pääsanasta lähtevä 10 ja sen jatko 4+5+2+7 ja yläreunan Kau.. 9+7, siihen mulla ei oo vastasanaa vielä auki siellä 2010-ruudussa.

Keksinpäs sittenkin sen telkkaohjelman! (Kun tarpeeks monta sivua menin Googles eteenpäin, ku se tarjos vaan sitä Elan ohlemaa...) Ei muuta ku leuka rintaan ja kohti uusia jumeja!
 
vierailija
Mikkelin mies ei aukea. Etsitäänkö tässä nyt miestä, joka on laulanut Rinssessan sukkanauhoista ja Iltaraveista, vai vähän isompaa miestä, joka on laulanut Pylly vasten pyllyä? Ei kumpaakaan. Uusi vihje: Kylmä maailma

2010-luvusta puuttuu 3+5+2+7, siis se telkkaohjelmaks vinkattu. Mut mä en vaan tajuu... Ja mulla ei oo siinä ruudussa ees kaikki sanat vielä auki. Nytkin telkkarissa torstaisin ja perjantaisin.

1980 -luvusta puuttuu "Vietnam jyrää" -bändin pari laulua ( katselen sinua ja älä jätä minua on) Kunnes saan sinut

1990-luvusta puuttuu pääsanasta lähtevä 10 ja sen jatko 4+5+2+7 ja yläreunan Kau.. 9+7, siihen mulla ei oo vastasanaa vielä auki siellä 2010-ruudussa. Kaksi ekaa puuttuu miultakin. Tuo Kau = kaunaa kantavan + pääsana kau
 
vierailija
Tähän kaipaan vinkkiä, kun vastasanakin (pääsanasta 10) puuttuu.

-sph
Se pääsanan 10 on tyttöbändi/duo (toinen niistä näyttelee nyt kakkosen draamasarjassa) ja jatko on niitten biisi "koko kaupunki tietää sen mua ennen"


Ps. Kiito kaikille. Mä sain tän tehtyä! Varmaan eka relaatio ikinä jonka pääsin loppuun asti! Yleensä jääny muutamasta sanasta kii tai sit oon lopettanut kesken paljon paljon aikaisemmin. Siis JEEEEEEE! :D
 
jumissa ollaan laulavissa naisissa....'
nainen ylöspäin väliviiva ei aukee eikä siitä alaspäinkään :(

Neljä ruutuu oon saanu jo auki...Laulavat miehet,2000 ja 2010 luku ja niistäkin puuttuu aika paljon...
 
vierailija
1990-luku
pääsanasta 6 vasemmalle
ja 4 7
2000-luku
luode ve "5 5" ja "6 4 7"

2010-luku
suoraan alas 4 6
luode Sa Mo välinen "3 2 4 4 3"

Hienoa, jos joku voisi avittaa.
 

Yhteistyössä