Relaatiot 35

  • Viestiketjun aloittaja "Addu"
  • Ensimmäinen viesti
Pelaajaä
[QUOTE="joo";29090473]En mä vaan osaa näköjään ajatella. Ei ois pitänyt alkaa ees tekeen koko relaatiota, kun mulle tuli ihan älyttömän paska ja tyhmä fiilis. Helvetin kiva päivä taas.[/QUOTE]

Täytyy muistaa, että jokainen ihminen on erilainen ja ajattelee eri tavalla sekä tietää eri asioita. Siksi jokin relaatio, joka joistain toisista on helppo, onkin toisista vaikea. Kaikki relaatiot olen itse pelannut läpi, ja huomannut sen kuinka jotkut kehuvat jotain relaatiota, ettei ole tarvinnut wikiä lainkaan, kun itse olen joutunut selaamaan wikiä samassa vaikka kuinka paljon. Ja päinvastoin, kun joku on jostain relaatiosta valittanut että joutuu kaikki sanat hakemaan etsimällä, niin itse olen keksinyt niitä muun tietämäni perusteella vaikka kuinka paljon ihan helposti. On niin paljon selllaisia aloja joista en tiedä juuri mitään, että se voi tehdä asioista vaikeita jos juuri niitä relaatiossa on. Mutta oppimiskokemuksenahan nämä voi ottaa ja edetä ihan omaa tahtiaan.

Sama koskee varmaan relaatioiden tekijöitä. Jokainen tekee relaatioita niistä aiheista jotka tuntee osaavansa. Jos sitten pelaajat eivät suurelta osalta harrasta samoja asioita, niin silloin relaatio tuntuu monesta vaikealta. Ja kun jokainen ihminwn muodostaa kytkentöjä sanonen välille omalla tavallaan, niin jos tekijän tapa muodostaa kytköksiä on omaperäinen, relaatio voi tuntua vaikealta.

Eli et ole tyhmä, olet erilainen. Ja sehän on hieno asia ihmiselle, että on erilainen eikä samaa massaa :)
 
epus
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;29090461:
loppu jumittaa, ajattelen varmaan liian vaikeesti :( mut nyt formuloita...

HIMYM: B. S. 3+8
aasia: k.... 7 alhaalla siiskin
monty python: To.... 10
Monty Pythonia kaipaan itekin. toi HIMYM on se yks kirja jota B.S. lueskelee. :)
Itse en keksi HIMYM-ruudusta T. M. 9
 
[QUOTE="tii-";29090721]Aasia k - 7 siinä on vissiin kirjoitusvirhe, oikeasti sanassa on 8 kirjainta.[/QUOTE]

joo huomasinki :) ja ton HIMYM:n sain ku huomasin et olin kirjottanu väärin ku ekan kerran kokeilin :D se HIMYM:n T.M. 9 on se mikä se on ku sil ei oo vaimoa :D

toi Monty Python on ainut joka puuttuu (ja siitä tulee ilmeisesti vielä yks sana)
 
"Pelaaja"
Tämä on ilmeisen helppo monille, kun keskustelua ei ole paljon ollut. No, minulle ei ole helppo, vasta vähän yli puolivälissä olen.

Eli apua jos saisi hiukan.
Kahvi - lähtevät 7, 10 ja 10 sanat en keksi.
Sairaus - ke...ku... ja ta.. lähtevä 13 en hajuakaan
Violetti - alaspäin 9 ja väliviivalla oleva 17 joka yhdistyy pur ovat ihan hukassa

Paljon muutakin on, mutta nuo parantaisivat eilisestä kestäneitä jumeja.
 
Dix
[QUOTE="Pelaaja";29091059]Tämä on ilmeisen helppo monille, kun keskustelua ei ole paljon ollut. No, minulle ei ole helppo, vasta vähän yli puolivälissä olen.

Eli apua jos saisi hiukan.
Kahvi - lähtevät 7, 10 ja 10 sanat en keksi. 7: MISSÄ VOIT JUODA KAHVIA KAUPUNGILLA? 10 JA 10: NÄITÄ VOIT TILATA TUOLTA EDELLISESTÄ PAIKASTA ;)
Sairaus - ke...ku... ja ta.. lähtevä 13 en hajuakaan
Violetti - alaspäin 9 ja väliviivalla oleva 17 joka yhdistyy pur ovat ihan hukassa

Paljon muutakin on, mutta nuo parantaisivat eilisestä kestäneitä jumeja.[/QUOTE]

Itse olen nyt jumittautunut täysin HELSINKI-ruutuun:
Pääsanasta alas lähtevät: 6+6, 5, 12

En pääse noihin käsiksi alhaaltakaan, joten vaihtoehtoisesti voi antaa vinkin myös:
JANE AUSTEN
jä..ja tun.. : 11
 
"Pelaaja"
Itse olen nyt jumittautunut täysin HELSINKI-ruutuun:
Pääsanasta alas lähtevät: 6+6, 5, 12

En pääse noihin käsiksi alhaaltakaan, joten vaihtoehtoisesti voi antaa vinkin myös:
JANE AUSTEN
jä..ja tun.. : 11
Jane Austen ei ole minulla edes auki, eikä ole noita Helsinki sanojakaan.

Jos se Kahvi 7 on kah...la niin se minulla on. Tarkoitin sitä toista, johon liittyy ylhäällä 5+3 sana.

Autan kyllä jos jotain minulla on.
 
Dix
[QUOTE="Pelaaja";29091088]Jane Austen ei ole minulla edes auki, eikä ole noita Helsinki sanojakaan.

Jos se Kahvi 7 on kah...la niin se minulla on. Tarkoitin sitä toista, johon liittyy ylhäällä 5+3 sana.

Autan kyllä jos jotain minulla on.[/QUOTE]

Onko sinulla se 5+3 yläpuolella oleva? Tuo 5+3 on eräs "taidemuoto", joka liittyy kyseiseen erikoiskahviin. Pääsanasta lähtevä 7 taas on henkilö, joka tuota "taidetta" tekee :) Vaikeasti sanottu, tiedän! :D
 
"Pelaaja"
[QUOTE="Pelaaja";29091145]Kiitti paljon. Keksin tuon henkilön, ja siitä sitten tuon 5+3 kun etsin. Nyt vielä ne kympit... :)[/QUOTE]

Vaimon avustuksella nuo selvisivät. Itse kun en kahvia ole kymmeniin vuosiin edes juonut...

Kiitoksia!
 
---
[QUOTE="Pelaaja";29091254]Googlaa vaikka sana bamlata, niin alkaa varmaan avautua. :)[/QUOTE]

Kiitos. Ekaa kertaa varmaan elämässäni kuulin, että helsingistä puhutaan stadina. Vaikeita juttuja, vaikken minäkään missään maalla asu.
 

Yhteistyössä