rempseitä Oulun suunnalta tulevia äitejä vm.90-93? =)

Olen joulukuussa 19vuotta täyttävä tuleva äiti, laskettu aika 12.12. mun synttäripäivänä :)<3
Nyt mietiskelin tässä että olisko oulun seudulla suunnilleen mun ikäsiä äitysköjä joihin vois vaikka tutustua ja jakaa yhdessä tissien kasvun ja kaiken muun kakkapuheista vauva-arkeen.
Olen muuttanut vuosi sitten ouluun eteläsuomesta, jotenka oulussa mulla ei kavereita/ystäviä ole kun luokkakaverit joten ei oo täällä pohjosen tyrskeessä sitte samaa prosessia käyviä :)
Itse oon tosi sosiaalinen ja huumorintajunen. Pesueeseeni kuuluu kihlattuni, koira ja kissa.
Haluaisin tutustua uusiin ihmisiin muutenkin niin olisi aikas mukavaa jos täältä mahdollisesti löytyis joku mukava äityskä :)
 
j.j
Pikkuiseni laskettu aika ois ollu 12.12, ois ollu mukava tutustua ja katsoa kumpi olisi pienen saanu ennemmin ym. :)

Valitettavasti vauva lähti taivaan kotiin, mahdollisesti parempiin hoiviin.
Ikävä on kova <3

Tsemppiä loppu raskauteen! :)
 
min oon vkolla 28+1 ja esikoistani oottelen. =) Minkä ikänen sun vanhempi sitten on? :) Voi vitsi, musta tuntuu että oulussa ei kukaa suunnilleen oman ikänen ikinä kävele vastaan mut kyllä meitä vissiinki on :D
 
Millasta kokemusta sulla on oulun neuvoloista?
Mä oon joutunu käymään 4 eri paikassa ja joka kerta on aina eri henkilö siellä tutkimassa ja jotenki ottaa päähän kun ei oo semmosta ''turvallista'' oloa. Ekalla kerralla olin koskelan neuvolassa mutta sinne ei toivottavasti tartte mennä enää ikinä :D
 
Hei vaan! Mitä ilmeisimmin oletkin jo synnyttänyt, löysin ketjun hieman myöhässä. Mutta jos kuitenkin kaipaat vielä juttuseuraa, olisi täällä Oulusta 2-kymppinen 2-vuotiaan pojan äiti. :) Jos kaiken vaipparallin yhteydessä jaksat ja ehdit, ota yksärillä yhteyttä!
 

Yhteistyössä