Rengasliinakokemuksia kaipaan

käys www.kestovaippainfo.fi siellä on myös liinailijoille oma keskustelupalsta, siellä varmaan saat parhaiten vastauksia. Tai www.kantoliinakanava.fi .

Jokaisella on varmasti omat mieltymyksensä, itse en tykkää rengasliinasta lainkaan, mutta miehen suosikki on mim sarong rengasliina. Nova kävi testissä muttei mies siitä tyukänny yhtään. =)
 
Minäkään en päässyt oikein sinuiksi rengasliinan kanssa. Nopea toki on, mutta mielummin laitoin kotona pitkän trikooliinan takin alle valmiiksi kauppareissullekin... Rengasliinan renkaat painoi minua aina olkapäältä vaikka oli toppaus.
 
touhu tenava kurkkii
Meillä Mollavauvan rengasliina. Siinä olkatoppaus ja reunakin on jonkin verran pehmustettu.

En vain koskaan oppinut siihen pikku vaavia laittamaan-tuntui et hän tukehtuu kun joutui huppeluksiin liinan sisälle. Mut sitten kun oppi päätään kannattamaan tuo pienokainen niin siinä hyvin viihtyi ja oli mukava metsälenkillä kulkea.
Siis toimii mielestäni hyvin hiukan isommalla-ei vasta syntyneellä.
Mies ei oikein siinä ole oppinut kuopusta kantelemaan. Vaan eipä kyllä koupuskaan hänen kyydissään viihdy edes sellaisessa selässä kannettavassa rinkassa. Joten minun kannettavaksi jää jos ei rattaat ole mukana. :LOL: ;)

Nyt olen miettinyt pitkän kantoliinan hankintaa tulokkaalle.
 

Yhteistyössä