Rfsu testin tehneet!!

katso liitettä 18724

En tiä onks tää nyt ihan oikee paikka, mut laitan kuitenkin.. Ostin hölmönä marketista noi testit ku halvalla kerran sai, ja mitä enemmän luen nettiä, sen vähemmän luotan niihin.. Eli te jotka ootte Rfsu testejä tehneet, onko teillä tullut jotain hämypositiivisia vai voiko noihin luottaa? Joku kirjoitti kuulleensa et miehenkin virtsasta saa sillä positiivisen tuloksen :D Mulla on nyt takana yks nega, sit oli kuukautiset ja tänään ollut nyt kaks positiivista. Haluaisin jo hehkuttaa, mut tiedä sit uskallanko. Aika selkeitä noi mun mielestä kuitenkin on :) Auttakaa nyt tyhmää ja epävarmaa :D :D
 
Joo kyllä noi nyt ihan positiivisia on. Kyllä melkeimpä kaikki Suomessa myytävät testit on ihan luotettavia. Itse olen tehnyt vain negakierroissa noita, ja ihan negaa on näyttäneet. Onnea :) Raskaana kun olin totesin sen marketin halvimmalla pregcheck liuskalla, joka näytti sekin jo 10 päivää oviksesta selkeän positiivisen.
 
Kiitos vastauksesta!! Hitsi, mitä enemmän nettiä lukee, sen sekaisemmaksi menee.. Mietin jo et pitääks käydä viäl apteekistakin ostaa joku kallis testi tai käydä terveyskeskuksessa, mut jotenki tuntuu et kyllä noi ihan positiivisia on.. Iso kiitos!! :) :)
 
"siis"
positiivisilta näyttää. Mulla tosin tuli, ei ihan noin vahva,mutta en ollut raskaana ja hcg-arvokin oli alle 2 verestä mitattuna ja sueraava testi näytti negaa. Testit oli tehty päivä ennen veri koetta ja samana päivänä verikokeen kanssa.

Onko sulla siis ollut yhdyntää noiden menkkojen jälkeen,et mahdollisuus raskauteen on ja kuinka kauan sitten sun menkat on loppunut?
 
Koska luin pölönä nettiä pitkin päivää ja siellä oli jos jonkinlaisia kertomuksia et miehenkin virtsasta tuli positiivinen tulos noilla testeillä, ni en tiennyt voiko noihin luottaa ja ajattelin kysyä täältä onko jollain kokemuksia noista. Mut ilmeisesti voi luottaa :)
 

Yhteistyössä