RHC:laiset on kyllä hulluja - vihapuheluita keskellä yötä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo, on vähän epäterve kiinnostus tuohon sivustoon, mutta tuollainen hulluus on jotenkin erikoista seurattavaa.

Siis oikeasti, nyt ne soittelevat jo vihapuheluita öisin toisilleen!!!!?????

Se on jo käynyt selväksi, että vihaavat kaikkia ja kaikkea, käyttävät väkivaltaakin ja riitelevät keskenään, mutta toi menee kyllä jo melkoisen pitkälle ... vihapuheluita toisille ryhmäläisille keskellä yötä????
 
vierailija
Joo, siellä vihjaillaan että rikosilmoituksia on jo tehty.

Mutta onhan tuo melkoista. Porukka joka mainostaa itseään jotenkin niin "hyvinä" ihmisinä niin aloittaa jo rikollisen häirinnän ja uhkailun jopa toisiaan kohtaan!
 
vierailija
No tässä yhden jäsenen postaus:

Niin. Tuli on vaarallinen. Sillä ei pidä leikkiä. Sitä tarkoitan. Nää on vakavia asioita, ja kun vauhti yhteiskunnassa on mitä on, eli mennään silmät kiinni päin seinää, olisi hyvä, että fiksut ihmiset edes pitäisivät järjen päässään. Mä oon saanut nyt viestejä, jotka ovat ihan samaa vihaa kuin rasistipaskiaiset viskoo päälle, harkitsemattomia sanoja, miettimättömiä ajatuksia, vihaa, joka ei ole kotoisin hyvästä vaan pahasta. Siksi olen ollut pettynyt tällä sivustolla esiintyneiden ihmisten tarkoitusperiin ja keinoihin. Se ei tarkoita, että olisin pettynyt koko sivustoon. Olin itse harkitsematon. Kun epäoikeudenmukaisesti saa paskaa niuskaansa, ei ole väliä, mistä suunnasta se tulee, samaa paskaa se on kuitenkin. Perussoundi on hyvä. Pyydän anteeksi. Meni yksi viime yönä saamani vihapuhelu yli ymmärrykseni.

Ketjusta: https://fi-fi.facebook.com/groups/rhc.helsinki/permalink/10154739004243533/

Mun mielestä kyllä yöllä soitettu vihapuhelu ja uhkailuviestit (joita toinen sanoo saaneensa oman ryhmänsä jäseniltä) on aika vakavia juttuja.
 
vierailija
Oho, nyt siellä rupeaa fanaattisimmatkin vähän ryppyillä rahankäytöstä, sinne kun pyydetään päivittäin rahtaamaan kassikaupalla ruokaa, mukea, lusikoita, lautasia, kymmeniä kiloja hiiliä ...

Fila Noor Kysyn taas saako nämä turvapaikanhakijat jotka on siellä rautatien torilla sen rahan 314 ja risat joka kuukausi. Jos saavat voivat itsekkin ostaa ruokaa. Siihenhän se on 225 euroa tarkoitettu. Eri asia jos eivät saa silloin pitää auttaa.

****

Ei ole tullut vastausta, Eli taitavat pitää fyrkat itsellään ja maksattaa kaiken suomalaisilla naisilla. Siellä on sivuilla joka päivä päivitetyt ostoslistat mitä pitää leiriin tuoda ...
 
vierailija
Oho, nyt siellä rupeaa fanaattisimmatkin vähän ryppyillä rahankäytöstä, sinne kun pyydetään päivittäin rahtaamaan kassikaupalla ruokaa, mukea, lusikoita, lautasia, kymmeniä kiloja hiiliä ...

Fila Noor Kysyn taas saako nämä turvapaikanhakijat jotka on siellä rautatien torilla sen rahan 314 ja risat joka kuukausi. Jos saavat voivat itsekkin ostaa ruokaa. Siihenhän se on 225 euroa tarkoitettu. Eri asia jos eivät saa silloin pitää auttaa.

****

Ei ole tullut vastausta, Eli taitavat pitää fyrkat itsellään ja maksattaa kaiken suomalaisilla naisilla. Siellä on sivuilla joka päivä päivitetyt ostoslistat mitä pitää leiriin tuoda ...
Osa ilmeisesti saa rahaa, osa ei kun on laittomasti maassa.
https://www.facebook.com/groups/rhc.helsinki/permalink/10154747011948533/


Fila Noor Kysyn taas saako nämä turvapaikanhakijat jotka on siellä rautatien torilla sen rahan 314 ja risat joka kuukausi. Jos saavat voivat itsekkin ostaa ruokaa. Siihenhän se on 225 euroa tarkoitettu. Eri asia jos eivät saa silloin pitää auttaa.
"}" class="UFILikeLink">Like · 2 · 47 mins · Edited

Kanerva Tuominen Eivätköhän ihmiset saa vapaaehtoisesti auttaa toisia ihmisiä tukitilanteesta riippumatta.
"}" class="UFILikeLink">Like · 5 · 10 mins

Fila Noor Kanerva Tuominen tietysti saa mutta jos opetetaan että kaikki tulee ilman ei sekään hyvä.
"}" class="UFILikeLink">Like · 7 mins

Riikka Jyrkänpää Siellä käy niin paljon väkeä että yhtä vastausta ei ole. Osa saa sen rahan mutta osa on niitä jotka on kahden negan saatuaan pistetty vokista ulos eivätkä saa kai mitään mistään.
"}" class="UFILikeLink">Like · 1 · 32 mins

Ambrosius Wollstén Onko tosiaan laillista?

Emma Kuusinen olen sitä mieltä, ettei kannata julkisessa ryhmässä puhua onko teltassa olijoilla alla miten negoja. Tämäkin ryhmä on julkinen emmekä halua mitään ongelmaa varmastikaan heille, joten ollaan varovaisia asioista julkisesti puhuttaessa.
 
Jokseenkin outoa, kun lähes joka keskusteluun siellä alkaa muutaman viestin jälkeen tulla niitä "kannattaako näistä julkisesti puhua" -juttuja.
Jos ei ole mitään salattavaa, häpeällistä, moraalitonta, niin miksi ovat koko ajan niin paniikissa siitä, että joku ulkopuolinen näkee asiat.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Eilen siellä jo pitkään Suomessa asunut irakilainen tai afgaani nainen kertoi, että turvapaikanhakijamiehet ovat täällä vain rahan perässä, ja ovat törkeitä kun jättivät lapset ja naiset kotimaahansa eivätkä ole heitä suojelemassa.
Puhui siis pelkkää faktaa ja kuten arvata saattaa, tämähän ei sopinut RHC matumyönteiseen linjaan ja ketju poistettiin!
 
vierailija
Eilen siellä jo pitkään Suomessa asunut irakilainen tai afgaani nainen kertoi, että turvapaikanhakijamiehet ovat täällä vain rahan perässä, ja ovat törkeitä kun jättivät lapset ja naiset kotimaahansa eivätkä ole heitä suojelemassa.
Puhui siis pelkkää faktaa ja kuten arvata saattaa, tämähän ei sopinut RHC matumyönteiseen linjaan ja ketju poistettiin!
Joo, huomasin tuon, ne suomalaiset naiset haukkui sen ja sitten taisi bloktata koko ryhmästä kun ei puhunut "ryhmän linjaan sopivia". Vaikka on itse sieltä kotoisin!

On tuota ollut aikaisemminkin, että joku yrittää puhua järkeä ja se haukutaan ihan täysin.

Toi yöllä vihapuhelun saanut taisi olla Hesarin toimittaja.
 
vierailija
Joo, huomasin tuon, ne suomalaiset naiset haukkui sen ja sitten taisi bloktata koko ryhmästä kun ei puhunut "ryhmän linjaan sopivia". Vaikka on itse sieltä kotoisin!

On tuota ollut aikaisemminkin, että joku yrittää puhua järkeä ja se haukutaan ihan täysin.

Toi yöllä vihapuhelun saanut taisi olla Hesarin toimittaja.
Oho, ne on tosiaan poistaneet sen lähi-idästä kotoisin olevan naisen kommentit kokonaan. Eli ne aktiivisesti valehtelee todellisuudesta itselleenkin.
 
vierailija
Oho, ne on tosiaan poistaneet sen lähi-idästä kotoisin olevan naisen kommentit kokonaan. Eli ne aktiivisesti valehtelee todellisuudesta itselleenkin.
Harmi, etten ottanut sitä talteen. Onhan toi aivan uskomattoman törkeää. KIrjoitellaan sydämiä "omille pojille" että on se oikein, että nämä miehet on lähtenyt tänne hyysättäviksi ja jättäneet kaikki muut oman onnensa nojaan. Sitten joku paikallinen nainen ilmoittaa, että ihan törkeitä nää miehet kun on tänne karannut, että ovat laiskoja ja itsekkäitä ja törkeää kun ajattelevat vain omaa etuaan ja jättäneet naiset ja lapset sinne.

Ja joo, ensin tuo paikallinen nainen haukuttiin suomalaisten toimesta ja uhattiin blokata sivuilta, ja nyt on kaikki kommentit poistettu.
 
vierailija
Ai niin, tässä se poistettu keskustelu on:

Alexandra Ay Mä toivoisin että ensisijaisesti naiset ja lapset saisi turvapaikan. Kyllä miehet pärjää joten nämä selitykset eivät pure minuun# Children and women first. Taistelkaa miehet maanne puolesta!

Alexandra Ay Hannele Vestola sä tiedät paremmin asiat kuin minä? Mä tulen sieltä mistä nämä miehet, käyn niissä maissa, kuulun tähän yhteisöön. Tunnen meidän miehet todella hyvin. Ne on ne naiset ja lapset, jotka tarvitsevat suojelua suurin osa naisista ja lapsista tarvitsevat suojelua juuri näistä miehestä!! Jos haluat tietää tarkemmin nii laita yv.

Alexandra Ay Belal Al Obidy tiedät itsekin minkä takia olet tullut Eurooppaan, minun ei tarvitse sitä sinulle avata. Olet fiksu mies. Antakaa tilaa naisille ja lapsille, jotka oikeasti sitä apua ja turvaa tarvitsevat. Näin on maailma toiminut kautta aikojen! Miehet taistelevat ja suojelevat heikompia, (lapset ja naiset) eivät lähde karkuun!!! Selitä vaan jospa hyväuskoiset ja ystävälliset suomalaiset naiset siihen uskovat en minä.

Alexandra Ay Lina Teir luuletko todellakin ett kaikilla näillä on henkilökohtainen vaino? Jos niin uskot nii ei mulla muuta sanottavaa.
 
Eilen siellä jo pitkään Suomessa asunut irakilainen tai afgaani nainen kertoi, että turvapaikanhakijamiehet ovat täällä vain rahan perässä, ja ovat törkeitä kun jättivät lapset ja naiset kotimaahansa eivätkä ole heitä suojelemassa.
Puhui siis pelkkää faktaa ja kuten arvata saattaa, tämähän ei sopinut RHC matumyönteiseen linjaan ja ketju poistettiin!
Eli siis ne on rasistisia sellaisia kohtaan, joilla on väärä mielipide?
 

Yhteistyössä