RIIKASSA HOIDOISSA KÄYNEITÄ???

Olisi mukava kuulla kokemuksia jos joku siellä käynyt sattuu tämän huomaamaan. Uskon että meitä on lisäkseni monia lahjasolujen saajia jota uusi laki koskettaa. Eli jos luovuttajamme ei ole rekisteröitynyt, elokuun jälkeen emme saa käyttää alkiota enää suomessa. Kiitos vastauksista etukäteen ;)
 
En nyt puhu ihan kokemuksesta, mutta asiasta on keskusteltu tossa keväällä kun hoidossa oltiin. Että jos ei olis saatu plussaa ja lahjoittaja ei olis rekisteröitynyt niin mitä sitten...

Meidän klinikalla olis homma menny niin että suomessa olis tehty kaikki alkujutut, ultrat ja muut sekä lääkitykset. Sieltä Riikasta olisi sitten haettu vain mahdollinen matkustaja kyytiin.

Minä täällä pitelen teille kovasti peukkuja tulevaan!!!! :hug:
Olen koko kesän käynyt välillä kurkkimassa että mitä ketjuun kuuluu...

terv. mybaby
 
ja mukava on huomata että vanhat kamut on näin hengessä mukana ja tahtoisin yhä kuulla sinusta tuolla omassa ketjussamme. Ollaan vaan jaettu niin paljon ajatuksia ennen raskaaksi tuloa niin olisi mukava päästä seuraamaan odotuksia aina synnytykseen asti...ja ehkäpä yhteydenpito jatkuu siitäkin...??!! Mitä sinulle kuuluu ja miten olet itse jaksellut? Voit laittaa myös yksityisviestiä. Meillä homma taas vauhdissa. Minulla lääkitys päällä, siirto noin kahden viikon päästä. Watrossin siirto oli viime perjantaina, toivottavasti kaikki mennyt hyvin. Nähtävästi ei ole palannut vielä Belgiaan koska mitään ei ole vielä kuulunut. Myös Pirpanalla siirto aivan lähellä, palaa saksaan elokuun lopussa. Mielestäni myös Maija etsimässä luovuttajaa. Sinulle vointeja odotukseen TOIVETTELEEPI VEKARA =)
 

Yhteistyössä