Riikka Purra pesee mattoja mökillä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vasemmisto on aina huutamalla pärjännyt. Nyt on korkea aika tehdä sille loppu.
Varmasti suurempi osa kansasta oli tyytymätön Marinin hallitukseen, mutta hillitympi oikeisto ei kaduilla huutele. Roskasakki juoksee kaduilla milloin mikäkin lippu liehuen.
 
Hauskaa tämä median ja "asiantuntijoiden" vasemmistolaisuus kyllä. Poliittiset vastustajat kritisoivat oikeistolaista ministeriä ja tämä julkaisee kuvan maton pesusta. Ja se on sitten "kuin harjaisi vastustajien naamaa mäntysuovalla". Viime hallituskaudella vasemmistolaista pääministeriä kritisoitiin ja tämä teki instapäivityksen, että "boom boom boomeri, koita ottaa coolimmin". Joka oli suoraan vittuilua vastapalloon. Eli ihan eri luokan juttu, kuin valokuva maton pesusta. Mediasta tuo oli silti fresh ja siisti juttu.
 
vierailija
"Moni ihminen miettii, onko tämä se Suomi, missä halutaan elää."

Minä olen miettinyt tuota maahanmuuton takia jo yli 30 vuotta ja tullut siihen tulokseen, että tämä ei ole sellainen Suomi, jossa haluan elää. Mutta minkäs teet? Ei ole aikakonettakaan keksitty.
 
"Moni ihminen miettii, onko tämä se Suomi, missä halutaan elää."

Minä olen miettinyt tuota maahanmuuton takia jo yli 30 vuotta ja tullut siihen tulokseen, että tämä ei ole sellainen Suomi, jossa haluan elää. Mutta minkäs teet? Ei ole aikakonettakaan keksitty.
Jos et arvosta persujen maahanmuuttopolitiikkaa ja suomalaisuuden arvojen puolustamista, muuta edes Ruotsiin. Siinä on sinulle aikakonetta kerrakseen ja ihan kauhistuttavan livenä.

Näet siellä Suomen tulevaisuuden nyt, jollainen se olisi ehkä jo 20 v:n kuluttua jos sinun vihervassarisi olisivat vallan kahvassa :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: setis ja AivanSama
En, mutta voin pestä sun ja Annien matot. Rakastan mattojen pesemistä
Kiitos kaunis 🌷🌷🌷 Niitä on sitten aika paljon, kun on kahden ok-talon matot 😁

Annie taas rakastaa tehdä ruokaa, hän vois tehdä vaikka herkullisia jauhelihapohjaisia kevätrullia, tai kasvispohjaisiakin, jos oot vegaani?

Mitäs minä sitten? 🤔 Tykkään antaa vaikkapa öljyn kera lihashierontaa, ettei teille kummallekaan tule kramppeja jälkikäteen. Annie ei takuulla pahastuisi siitä 👍
 
vierailija
Jos et arvosta persujen maahanmuuttopolitiikkaa ja suomalaisuuden arvojen puolustamista, muuta edes Ruotsiin. Siinä on sinulle aikakonetta kerrakseen ja ihan kauhistuttavan livenä.

Näet siellä Suomen tulevaisuuden nyt, jollainen se olisi ehkä jo 20 v:n kuluttua jos sinun vihervassarisi olisivat vallan kahvassa :eek:
Olen kylläkin äänestänyt Perussuomalaisia 1990-luvulta lähtien. Voi olla, että seuraavissa vaaleissa en enää äänestä, mutta katsoo nyt.
 
vierailija
"Moni ihminen miettii, onko tämä se Suomi, missä halutaan elää."

Minä olen miettinyt tuota maahanmuuton takia jo yli 30 vuotta ja tullut siihen tulokseen, että tämä ei ole sellainen Suomi, jossa haluan elää. Mutta minkäs teet? Ei ole aikakonettakaan keksitty.
Sama juttu. Helsingin lähiöissä kun käy katsomassa tilannetta niin näky on kyllä todella lohduton: *eekereitä, narkkeja ja juoppoja riittää. Ei enää tunnistaisi Suomeksi ellei tietäisi olevansa Suomessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä