Rikkipoikkihajallapaskana...

  • Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti
miu
voi että :( :hug: . Itsellä sama tilanne kuin sulla. Ero tuli 1,5 kk sitten, koska miehellä suhde. Lapset ei kiinnosta pätkääkään. Välillä on ittellä ihan hyviä päiviä, mutta mullakin tänään just tommonen rikkipoikkihajallapaskana. Oon niin väsyksis, mutta uni ei tuu. Pakko vaan ajatella, että vielä se aurinko paistaa meidänkin paskakasoihin... Ja muuten, sitähän sanotaan, että tuommoiset pettämisellä aloitetut suhteet harvoin kestää, kun edellistä suhdetta ei lopeteta kunnolla, vaan lähdetään heti seuraavaan suhteeseen. Alkuihastus ohi ja hups mies huomaa, että on kantanut samat ongelmat vanhasta suhteesta uuteen.
 
Hei
Voimia! Mulla on erosta 9 kuukautta, eikä ole vieläkään helppoa. Aikaa siihen menee. Kotiin ei kannata linnoittautua, vaan tapailla tuttuja ja tehdä asioita.

Mutta täytyy kyllä myöntää, että se miehen tekojen röyhkeys-taso vaikuttaa hirmuisesti.... mun ex seurusteli samaan aikaan muiden naisten kanssa ja valehteli silmät suut täyteen meille kaikille...
 
Hetken vielä tämä puoli maailmaa,
hetken vielä nukkuu yötä valkeaa
Sä mietit kuinka mikään satuttaa voi niin,
parhaat vuotes kaikki maahan poljettiin

Puoltakaan en sun kivustas voi tietää,
sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää
Mut joku aamu mä tiedän sen,
sä heräät huomaamaan,
sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan

Ja sä oot kaunis vaikket enää tunne niin,
ne vaikka veivät sulta uskon ihmisiin
Hetken vielä nukkuu puoli maailmaa,
hetki vielä kirkas aamu aukeaa

Puoltakaan en sun kivustas voi tietää,
sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää
Mut joku aamu mä tiedän sen,
sä heräät huomaamaan,
sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan

Puoltakaan en sun kivustas voi tietää,
sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää
Mut joku aamu mä tiedän sen,
sä heräät huomaamaan,
sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Hetken vielä tämä puoli maailmaa,
hetken vielä nukkuu yötä valkeaa
Sä mietit kuinka mikään satuttaa voi niin,
parhaat vuotes kaikki maahan poljettiin

Puoltakaan en sun kivustas voi tietää,
sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää
Mut joku aamu mä tiedän sen,
sä heräät huomaamaan,
sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan

Ja sä oot kaunis vaikket enää tunne niin,
ne vaikka veivät sulta uskon ihmisiin
Hetken vielä nukkuu puoli maailmaa,
hetki vielä kirkas aamu aukeaa

Puoltakaan en sun kivustas voi tietää,
sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää
Mut joku aamu mä tiedän sen,
sä heräät huomaamaan,
sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan

Puoltakaan en sun kivustas voi tietää,
sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää
Mut joku aamu mä tiedän sen,
sä heräät huomaamaan,
sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan
Nyt mä ulvon täällä silmät päästäni :hug:
 
miu
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Hetken vielä tämä puoli maailmaa,
hetken vielä nukkuu yötä valkeaa
Sä mietit kuinka mikään satuttaa voi niin,
parhaat vuotes kaikki maahan poljettiin

Puoltakaan en sun kivustas voi tietää,
sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää
Mut joku aamu mä tiedän sen,
sä heräät huomaamaan,
sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan

Ja sä oot kaunis vaikket enää tunne niin,
ne vaikka veivät sulta uskon ihmisiin
Hetken vielä nukkuu puoli maailmaa,
hetki vielä kirkas aamu aukeaa

Puoltakaan en sun kivustas voi tietää,
sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää
Mut joku aamu mä tiedän sen,
sä heräät huomaamaan,
sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan

Puoltakaan en sun kivustas voi tietää,
sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää
Mut joku aamu mä tiedän sen,
sä heräät huomaamaan,
sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan
Tuli itku kun luki nää sanat :(
 
d
Karmea paska tuo äijä! Mitä ihmettä haikailet tuollaisen perään?? Mietipä haluaisitko omalle lapsellesi vastaavan kumppanin tai jos oma lapsesi heilastelisi samnalaisen kanssa? Tuntisit vaan inhoa ja ällötystä! Eipä tuo äijä ole rehtiä ja rehellistä nähnytkään.

Vain yhden hyvän asian sait sentään, lapsesi.
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Karmea paska tuo äijä! Mitä ihmettä haikailet tuollaisen perään?? Mietipä haluaisitko omalle lapsellesi vastaavan kumppanin tai jos oma lapsesi heilastelisi samnalaisen kanssa? Tuntisit vaan inhoa ja ällötystä! Eipä tuo äijä ole rehtiä ja rehellistä nähnytkään.

Vain yhden hyvän asian sait sentään, lapsesi.
Mä en haikaile perään enkä päätöstäni lähteä kadu, mutta mua satuttaa se että meidän erosta on vasta kolme kuukautta... ei näytä paljon meidän suhde enää painavan. En mä osaa selittää... takaisin siis en halua, mutta satuttaa se kuitenkin. Oli kuitenkin ihminen jonka kanssa jaoin viimeiset viisi vuotta ja perustin perheen
 
Onneksi sulla on kaksi todella suloista lasta jotka antavat aamuisin syyn herätä ja jatkaa eteenpäin ja ONNEKSI mä en tunne sun exmiestä etten käy päälle kun jossain näen. Mä en voi ymmärtää miksi mies tollasta tekee ja jos ei vielä omasta lapsestaan välitä niin saisi hukkua syvimpään jorpakkoon mitä löytyy. Toivottavasti toinen nainen on tyytyväinen siihen mitä on saanut aikaan ja toivottavasti niiden suhde on täynnä epäonnea, sillä paha saa palkkansa ja kaikella on tarkotuksensa :hug: Koitahan jaksaa :)
 
:hug:

Naisena ihmettelen, että millainen nainen alkaa suhteeseen miehen kanssa jolla on juuri syntynyt vauva tai puoliso on raskaana? En pysty käsittämään. Itse luokittelen ex-miehesi kaltaiset "munattomat pojankolttiaiset" sinne ihan alimpaan kastiin. En ikinä pystyisi rakentamaan parisuhdetta sellaisen "miehen" kanssa ketä toimii noin ala-arvoisesti eikä kunnioita perhettään pätkän vertaa. Meillä olisi täysin erilainen arvomaailma :ashamed:

Toivottavasti miehesi joskus käsittää miten typerästi on toiminut ja häpeää toimiaan.
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
:hug:

Naisena ihmettelen, että millainen nainen alkaa suhteeseen miehen kanssa jolla on juuri syntynyt vauva tai puoliso on raskaana? En pysty käsittämään. Itse luokittelen ex-miehesi kaltaiset "munattomat pojankolttiaiset" sinne ihan alimpaan kastiin. En ikinä pystyisi rakentamaan parisuhdetta sellaisen "miehen" kanssa ketä toimii noin ala-arvoisesti eikä kunnioita perhettään pätkän vertaa. Meillä olisi täysin erilainen arvomaailma :ashamed:

Toivottavasti miehesi joskus käsittää miten typerästi on toiminut ja häpeää toimiaan.
Millainen nainen... no, nuori ainakin. Kymmenen vuotta miestä nuorempi. Jälkikäteen sen oon saanut myös kuulla, että exällä ei 16-vuotiaasta eteenpäin ole ollut yhtään suhdetta jossa ei olisi pettänyt. Ja nyt ikää 32v
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja millen:
Jospa tuo ex-ukkosi suhde on ns. laastarisuhde...

Yhtäkaikki, Sinä pärjäät, ihan varmasti. Vaikka nyt sattuukin. Ja on lupa sattua. Sinä pärjäät kyllä!
laastarisuhde ei kaiketi ala muutama kuukausi ennen eroa puolison ollessa raskaana...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
:hug:

Naisena ihmettelen, että millainen nainen alkaa suhteeseen miehen kanssa jolla on juuri syntynyt vauva tai puoliso on raskaana? En pysty käsittämään. Itse luokittelen ex-miehesi kaltaiset "munattomat pojankolttiaiset" sinne ihan alimpaan kastiin. En ikinä pystyisi rakentamaan parisuhdetta sellaisen "miehen" kanssa ketä toimii noin ala-arvoisesti eikä kunnioita perhettään pätkän vertaa. Meillä olisi täysin erilainen arvomaailma :ashamed:

Toivottavasti miehesi joskus käsittää miten typerästi on toiminut ja häpeää toimiaan.
Millainen nainen... no, nuori ainakin. Kymmenen vuotta miestä nuorempi. Jälkikäteen sen oon saanut myös kuulla, että exällä ei 16-vuotiaasta eteenpäin ole ollut yhtään suhdetta jossa ei olisi pettänyt. Ja nyt ikää 32v
Miten sä et tällasia asioita ole entisestä miehestäs tiennyt yhtään?
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
:hug:

Naisena ihmettelen, että millainen nainen alkaa suhteeseen miehen kanssa jolla on juuri syntynyt vauva tai puoliso on raskaana? En pysty käsittämään. Itse luokittelen ex-miehesi kaltaiset "munattomat pojankolttiaiset" sinne ihan alimpaan kastiin. En ikinä pystyisi rakentamaan parisuhdetta sellaisen "miehen" kanssa ketä toimii noin ala-arvoisesti eikä kunnioita perhettään pätkän vertaa. Meillä olisi täysin erilainen arvomaailma :ashamed:

Toivottavasti miehesi joskus käsittää miten typerästi on toiminut ja häpeää toimiaan.
Millainen nainen... no, nuori ainakin. Kymmenen vuotta miestä nuorempi. Jälkikäteen sen oon saanut myös kuulla, että exällä ei 16-vuotiaasta eteenpäin ole ollut yhtään suhdetta jossa ei olisi pettänyt. Ja nyt ikää 32v
Miten sä et tällasia asioita ole entisestä miehestäs tiennyt yhtään?

Ihan alkuun en tiennyt ja loppua kohti en halunnut uskoa... ex on äärimmäisen taitava valehtelija ja todella hyvä puhumaan. Ja tuskin olisin silloin seurustelun alussa nuorena ja rakastuneena uskonut edes jos joku olisi tullut kertomaan menneistä.
 
sivusta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja syklologi:
Sinähän pystyt rakentamaan teidän tulevaisuudesta sellaisen kuin itse haluat. Hyvä siitä tulee. Yritä jättää menneisyys taake, ota siitä opiksi, äläkä kiusaa itseäsi ajattelemalla idioottiexäsi käytöstä.
Toki niin yritän tehdäkin koko ajan parhaani mukaan... kolme kuukautta kuitenkin loppupeleissä on niin lyhyt aika, että niitä kipeitä päiviä vielä tulee. Ja lasten takia kun tekemisissä ollaan viikottain
Muista myös, että joskus tulee myös se päivä kun aattelet vaan että nyt ei sitten satu lainkaan ja että teit oikean päätöksen. haleja!
Ei varmaan lohduta, mutta mulla tilanteesta nyt 2 vuotta, eikä helpota ei..
 

Yhteistyössä