Rillipäät, miten toimitte kylpylässä/uimahallissa?

  • Viestiketjun aloittaja Mira
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Itse en ole rillipää, mut mun ystävä joka on kertoo olevansa ihan tyytyväinen kun ei näe kaikkea selkeesti uimahallissa/kylpylässä niin ei tarvi kauhistella sitä lian määrää mikä niissä aina lilluu lattioilla ja pinnoilla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse en ole rillipää, mut mun ystävä joka on kertoo olevansa ihan tyytyväinen kun ei näe kaikkea selkeesti uimahallissa/kylpylässä niin ei tarvi kauhistella sitä lian määrää mikä niissä aina lilluu lattioilla ja pinnoilla :)
Juu eikä häiritse kenenkään vääränlaiset römpsät kun ei niitä näe. :LOL:
Täältä oppinut, että niitä kuuluu uimahallissa kauhistella...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse en ole rillipää, mut mun ystävä joka on kertoo olevansa ihan tyytyväinen kun ei näe kaikkea selkeesti uimahallissa/kylpylässä niin ei tarvi kauhistella sitä lian määrää mikä niissä aina lilluu lattioilla ja pinnoilla :)
Hmm... Tämä voi myös selvittää sitä miksi joskus täällä ihmettelen miten vähän väliä on uimareissujen jälkeen tehtyjän aloituksia toisten rämemajavista tai läskeistä. Itse kun en ole puolisokeana mihinkään tuollaisiin kiinnittänyt huomioa. :D
 
Rupina harmailee
Minulla on kylpylässä / uimahallisa ja uimarannalla mukana vanhat edelliset silmälasit joita voin huoletta pitää päässä. Ei harmita vaikka hajoisivat. On sen verran heikko näkö etten uskalla olla ilman laseja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja -6:
uitava siis rillit huurussa :/
Ei ne mene uimisesta huuruun. Vesiroiskeita kannattaa varoa eikä tietenkään sukeltaa voi. Ja saunaan mennessä jätetään lasit pois.

Ennen laitoin aina lasit pois, mutta mulla on tosiaan huono näkö ja ihan turvallisuuden vuoksi pidän lasit päässä.
 
Piilarit pelastavat. Vaikka ei mulla niin kauhean surkea näkö ilman laseja ole, mutta piilarit tuo turvaa. B)
 

Yhteistyössä