rinnat+imetys

Mulla tuli puristamalla nestetää vielä pari kuukautta lopettamisen jälkeen. Muuten ei vaivoja ollut, ei siis räjähtämispisteessä olevia rintoja..lopettaminen meni kylläkin niin, että pikkuhiljaa lapsi huoli vain pullosta maitoa, ei huolinut rintaa vähenevässä määrin.
 
Minulla tuli maitoa puristamalla vielä melkein vuosi imetyksen lopettamisen jälkeen. Soittelin asiasta neuvolaan ja lääkärille, mutta oli kuulemma normaalia.
Ainut haitta, mikä lopettamisesta tuli, että tissit pieneni kuppikoolla eivätkä ole enää semmoiset "pulleat" niinkuin vielä ennen raskautta.
 
samaa vikaa mulla et rinnat pienet rusinat...ei ne ennenkään niin isot olleet mut nyt viel pienemmät ja ei tahdo mitkään liivit olla tarpeeks PIENIÄ!
kaikka kohta täytyy silikoneja miettiä... :LOL: :LOL: :LOL:
kutistuuko ne sit joka raskaudesta?
mullakin eka laps et jos toista viel aattelen niin kutistuuko ne sit kokonaan pois?!? :(
olen ollu noin 4kk imettämättä ja pakkaa puristaes tuleen maitoa mut jos jollakin kestäny vuoden niin ei kait täs hätiä mitiä...=) ajattelin vaa jos on jotakin "häikkää" kun ei lopu lainkaan.ei mullakaan onneks mitään räjähtämispistees oo,päin vaston ku ei oo mitään rinnuksilla ku on kert ne RUSINAT!!!! :kieh:
 

Yhteistyössä