Rinnat TOSI kipeet!!

Ihan kauheeta, rinnat on niin kipeet et ku liivit ottaa pois päältä niin sattuu ihan kamalasti!!!!! Huomenna ehkä pitäis menkat alkaa.... tai lauantaina. Onko muilla ennen menkkoja rinnat oikeesti tosi kipeet? Aluksi oli vain vähän, nyt ainakin 2 päivää ollut tosi kipeät. :whistle:
Mahaakin jomottaa... alkais nyt ne menkat niin luulis rintojen kivunkin hellittävän... sit alkaa mahakivut! :D

Siskolta tänään kysyin et onko sillä rinnat kipeät ennen menkkoja, niin ei ole kuulemma koskaan ollut. Paitsi silloin kun tuli raskaaksi. Miksi mulla sit on...epäreilua... B)
 
No nyt on rinnoissa kipu hellittänyt, ainoastaan jos niitä vähän puristelee tai tunnustelee niin silloin on vähän arat. Mulla kierto normaalisti aikalailla 28 päivää ja nyt menossa 31/28. Koko ajan juoksen vessaan ku tuntuu et menkat alkaa, mut sit se on tähän asti ollut vain valkovuotoa (ei sitä kuitenkaan kovin paljon tule, sen verran että tuntee että jotain valuu).
Raskaustestiä en ole ostanut, koska mulla tuli joulukuussa kahdet menkat (5.12 ja 31.12) niin jos kierto on jotenkin vain nyt sekaisin. En siis usko että olisin raskaana....
 

Yhteistyössä