rintaliivit pienirintaiselle kaksitoisa vuotiaalle

  • Viestiketjun aloittaja minitissi
  • Ensimmäinen viesti
minitissi
Hei olen 12v tyttö, mulka on tissit alkanu jo kasvaa, mutta ovat aika pienet. Äiti haluaa kuitenkin että ostan rintaliivit, jitta nännit eivät paistaisi paitojen läpi. Koko olisi 70AA haluaisin mukavat ei topatut mutta kuitenkin tukevat rintaliivit, ei urheilu/toppi rintsikoita. Mistä jumbon liikkeestä löytyisi teistä sopivia? Seppälästä ei voi koska siellä pelkkiä topattuja.
 
Mulla oli sun ikäisenä sellanen vähän paksumpi lyhyt alustoppi säädettävillä olkaimilla ja ne oli ihan hyvät.

Ei siinä vaiheessa mitään kupillisia liivejä tarvitse, jos lähinnä nännit ruvennu nöpöttään ja jotain pientä kudosta sinne alle vähän muodostunut.
 
"Aloittaja"
Minitissille: Liivien pitäisi olla tukevat sillä harrastan urhilua rinnat ovat arat ja liikkuminen ilman liivejä tekee todella kipeää. Enkä ole porvoosta, mistä niin päättelit? Jumbo vain on lähin kauppakeskus jossa on useita mahdollisia liikeitä.

Fortunate: On minulla monta vuotta ollut sellaisia paksuja toppi rintaliivije, mutta enää ei riitä kokoja.
 
"vieras"
Siis miksi ei saa olla urheilurintsikat, vaikka urheillessa niitä tarvitset? Käy urheiluliikkeesta tai stockmannilta ostamassa kunnon urheiluliivit, niissä sitä tukea on parhaiten.
 
"Aloittaja"
Minitissille: Liivien pitäisi olla tukevat sillä harrastan urhilua rinnat ovat arat ja liikkuminen ilman liivejä tekee todella kipeää. Enkä ole porvoosta, mistä niin päättelit? Jumbo vain on lähin kauppakeskus jossa on useita mahdollisia liikeitä.

Fortunate: On minulla monta vuotta ollut sellaisia paksuja toppi rintaliivije, mutta enää ei riitä kokoja.
 
Peyote
Lindexillä on semmoisia tyttöjen liivejä, joissa ei oo kaaritukia, mutta jotka on kumminkin pienille rinnoille tarpeeksi tukevat ja pehmeät, ettei näy näpät läpi paidasta. Kasvaessa tissit voi olla kipeät ja sen takia ne liivit ehkä kannattaa hankkia. Käytän itse noita Lindexin pikkuliivejä ja olettaisin että löydät sieltä sopivat.
 
Minä aloittaja
Kyllä minä ole jo monta vuotta pitänyt sellaisia paksumpia olallisia, sekä sellaisia joissa kangasta oli monta kerrosta, niitä saa seppälän ja lindexsin "nuorten" 120-170cm:sille. Olen sellasia pitänyt mutta ne ei enää riitä, kokojen kaan puolelta tissejä puristaa ja kiristää, ja illalla ne on punaset...
 
Vinkkaisin, että menet Jumboon Stokkalle tai Changeen ja pyydät sirllä rohkeasti myyjän apua. Changessa kokotaulukko on erilainen kuin yleensä, eli saat suuremmat liivit kuin mitä "oikea" kokosi olisi. Mutta ilman muuta kannattaa pyytää myyjän apua, niin saat varmemmin oikeanlaise liivit.
 
marimeru
kuka 12v. tulee kaksplussalle? eiköhän se oikeasti olisi demi tai joku vastaava teinipaikka mistä näitä kyseltäisiin ja tuskin äippä laittas yksin ostamaan ekoja liivejä? porvoolainen minitisuli..
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Minä aloittaja;28558157:
Kyllä minä ole jo monta vuotta pitänyt sellaisia paksumpia olallisia, sekä sellaisia joissa kangasta oli monta kerrosta, niitä saa seppälän ja lindexsin "nuorten" 120-170cm:sille. Olen sellasia pitänyt mutta ne ei enää riitä, kokojen kaan puolelta tissejä puristaa ja kiristää, ja illalla ne on punaset...
En mä kyllä mitään toppeja meinannut vaan ihan liivejä. Sitä en tiedä riittääkö niissä ympärys 70, mutta kyllä ne ihan kupillisia liivejä on eikä mitään toppeja. Siinä samassa rekissä on myös niitä kaarituellisia.
 
Peyote
Voi tyttö hyvä, ei tuo kuva ole tarpeellinen, voit hyvin sen poistaa. Kyllä tuonkokoiselle ne AA:t varmaan on hyvät. Kysy myyjältä apua. Nännit on usein murrosiässä kipeät, sen takia liivit voi olla hyvä juttu.
 

Yhteistyössä