Rintamaidon luvutuksesta tietävät

Estääkö setirizin -lääkitys maidon luovutuksen? Multa on tullut hyvin maitoo ja nyt kun alkaa olla synnytys lähellä meitin et voisin alkaa luovuttaan sitä kun tarvetta on.. Tiedän et jotkin lääkkeet estää sen mut onko toi allergialääke ollut jollekin este?
 
-vierailija
Äidinmaidon luovuttajan tulee olla terve. Tupakoivien ja lääkkeitä käyttävien äitien maitoa ei voida ottaa vastaan, mutta poikkeuksena ovat thyroxin, insuliinit ja astmasuihkeet. Tuollainen löytyi.
 
-vierailija
Minulla kans kiinnostaa tuo luovutus saa nähdä tuleeko maitoa niin paljon että riittää luovutettavaksi. Pian se selviää kun synnytys on lähellä. Mietin kans että mitä tuo tarkoittaa että äidin tulee olla terve?? Mitään sairautta ei saa olla?
 
"vieras"
[QUOTE="piina";25947804]Ethän sä pumppaa tms ennen kuin vauva on syntynyt? :O Mistä päättelet että maitoa riittää luovutukseen asti?[/QUOTE]

Sama pisti silmään.. Että on maitoa tullut hyvin,vaikka synnytys vasta edessäpäin?? Käsittääkseni kun sekään ei ole itsestäänselvyys/varmaa että jos on aiemmin tullu paljon maitoa niin joka vauvan kohdalla niin olisi..

ps tietääkö joku miten toi luovutus käytännössä menee? Jos haluaisin siis esim kättärille luovuttaa niin pitääkö mun itse toimittaa maidot sinne vai tuleeko joku kuljetus tms hakemaan?
 

Yhteistyössä