Rintarepusta!!


Joo myönnetään, mä oon ihan onneton näiden kanssa, meillä ei ikinä ole rintareppua ollut käytössä, ja nyt sellainen olisi tarjolla matkalle mukaan. Mutta siis...minkäikäisiä olette vielä rintarepussa kuljettaneet??Painoraja?? Tuo meille kaupattu reppu on vuodelta miekka ja kypärä, eikä siinä lue mitään paino tai koko rajoituksia...Poika siis 1v4kk :)
 
Greippi
Rintareppu on onneton kapistus pikkuvauvaa suuremmalla lapsella, siinä puuhassa hajoaa selkä ja hartiat (jos lapsi edes reppuun mahtuukaan). Tuon ikäiselle sopivia kantovälineitä ovat Ergo tai Patapum -kantoreput tai sitten ihan kunnon rinkka.
 
Suosittelisin unohtamaan rintarepun yli 6kk ikäisen lapsen kanssa!! Muuten on niksauttajalle asiaa selän kanssa... :/

Kuten aiempikin ehdotti niin Patapum tai Ergo on hyvät tai sitten yksi vaihtoehto on kudottu pitkä liina. Sillä voi kantaa selässä tai lonkalla.
Rinkka painaa itsessään jo aikapaljon,lapsen kanssa tulee aika painava yhdistelmä helposti.

Meillä lähtee nyt reissuun mukaan 2,5v tyttöä ajatellen just Ergo. Sillä jaksaa tarvittaessa kantaa vaikka isoveljeäkin (melkein 4v) selässä jos jalat ei jaksa... Pienimmälle liina mukaan.
 
Äitylä84
Hei!

Itse ostin tuollaisen patapum-repun muutama viikko sitten tulevaa matkaa silmällä pitäen. Nyt on sen käyttöä vähän harjoiteltu ja tuntuu kyllä AIVAN tosi hyvältä! Ei tunnu selässä eikä niskoissa minkäänlaista väsymistä ja tyttö (1v3kk) tykkää tosi paljon siellä repussa hillua!!!!
Ja varmasti kätevämpi kuin rattaat (tietyissä paikoissa)!!
 
Patapumia minäkin suosittelen :wave: Meillä neiti viihty viime kesänä kreikassa tosi hyvin selässä matkaten eikä mun selkä väsynyt lainkaan. Oli kiva lähtee kattelee nähtävyyksiä kun ei tarttenut rattaita raahata mukana ja pääsi mihkä tahansa. :wave:
 

Yhteistyössä