rintsikoiden pesuväli?

  • Viestiketjun aloittaja jusku
  • Ensimmäinen viesti
Jos laitatte liivit koneeseen niin minkälaisella pesuohjelmalla ne pesette?Jollakin hienopesullako vai?Itse en ole koneeseen uskaltanut laittaa,mutta inhoon käsinpesua joten uskaltaiskohan kokeilla...Parin päivän jälkeen aina pesen liivit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:
Jos laitatte liivit koneeseen niin minkälaisella pesuohjelmalla ne pesette?Jollakin hienopesullako vai?Itse en ole koneeseen uskaltanut laittaa,mutta inhoon käsinpesua joten uskaltaiskohan kokeilla...Parin päivän jälkeen aina pesen liivit.
Muiden pyykkien seassa 40 asteessa pesen. Enkä mitään pesupussia käytä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:
Jos laitatte liivit koneeseen niin minkälaisella pesuohjelmalla ne pesette?Jollakin hienopesullako vai?Itse en ole koneeseen uskaltanut laittaa,mutta inhoon käsinpesua joten uskaltaiskohan kokeilla...Parin päivän jälkeen aina pesen liivit.
ihan normaali pyykin seassa ja pesupussissa ja hyvin on toiminu!! :)
 
No mä vaihtelen varmaan päivittäin rintsikat ja pesen niitä silloin tällöin.. En pidä samoja kovin pitkään, kai se hiki vaan kuivuu niihin :LOL: Ja ihan koneessa pesen, pesupussissa muun pyykin seassa. Urheiluliivit pesen joka käyttökerran jälkeen.
 
vieras
Riippuu siitä jos on päivällä hikoillut niin sit vaihdan joka päivä muuten pidän 2 päivää samoja. Pesen ne koneessa pesupussissa muun pyykin seassa. Ja hyvin on kestäneet!
 

Yhteistyössä