Rippilahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja mixpitäis
  • Ensimmäinen viesti
mixpitäis
Mitä esim.valokuvista voisi keksiä...rahalahja niiin tylsä,haluaisin jonkun mistä jää muisto..mietin ensin nimellä kaiverrettua taskukelloa mutta laatikkoon se taitaisi jäädä siltikin..
 
Itse olen miettinyt samaa. Kummipoika pääsee ripille ja ei oikeen keski sille lahjaa.Eiks sylikummin osta yleensä kaulaketjun jossa on risti?Mä olen vaan tavallinen kummi. :)
Kummipoika harrastaa laskettelua ja jalkapalloa.
Onko kellään vinkeejä?? :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 08:37 Maijamaitoparta kirjoitti:
Itse olen miettinyt samaa. Kummipoika pääsee ripille ja ei oikeen keski sille lahjaa.Eiks sylikummin osta yleensä kaulaketjun jossa on risti?Mä olen vaan tavallinen kummi. :)
Kummipoika harrastaa laskettelua ja jalkapalloa.
Onko kellään vinkeejä?? :wave:
Joku pelipaita ehkä? Siis sen joukkueen mitä kannattaa. Tai varusteita, niitähän menee kun kasvavassa iässä vielä on.
 
mie
meidän neiti pääsee tänä kesänä ripille ja kaikki on luonnollisesti tytöltä kysyny mitä haluaa?? vastauksen ovat saaneet ja tyttö haluais rahaa :ashamed: mut kukaan ei halua rahalahjaa antaa, joten kai se on sitten meidän vanhempien sille rahana annettava :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 08:52 keiju kirjoitti:
mä sain rippilahjaks tädiltä valokuvakansion jossa on valokuvia minusta vauvasta siihen ikään, ja oli aivan ihana lahja.Edelleenkin mukava katsoa ja vanhmpana ehkä vieläkin mukavampi.
tässä on idea, joka mun on tarkoitus toteuttaa omien kummilasteni kohdalla. pyrin kuvaamaan heitä aina kun mahdollista. =)
 

Yhteistyössä