Ripsien kestovärjäys. Helpottaako aikaisia aamuja?

  • Viestiketjun aloittaja pintalitoa
  • Ensimmäinen viesti
pintalitoa
Olen lopen kyllästynyt aamulla aikaisin ja kiireessä meikkaamiseen ja jokailtainen ripsarinpoisto ärsyttää. Kannattaako ripsien ja kulmien kestovärjäys? Kokemuksia?
 
anniiina
Mulla toimii ripsien kestoväri vaikkakaan ei toki vedä vertoja oikeelle ripsarille. Mutta en näytä niin väsyneeltä. Pitäisi uusia noin kuukauden välein. Ja siis olen kotiäiti tällä hetkellä ja siksi värjään kun ei oikein ole aikaa laittautua :p
 
Kulmia värjään ja muotoilen säännöllisesti, mutta mun ripset on niin onnettoman lyhyet, että ripsivärillä saan lisää volyymia. Jos sulla on pitkät ja tuuheat ripset, niin värjäys on aivan loistava vaihtoehto.
 
"Neiti"
Jos ripset on täysin valkoiset, niin ehkä sitten on hyötyä. Värjäyksellähän ei juuri väriä lukuunottamatta muuta saa ripsiin, ei esim. paksuutta, pituutta, kaarevuutta. Jos helpolla haluat päästä, ota ripsenpidennykset ja kestovärjäys kulmiin. Meikkiin menee aikaa se 5 min ja näyttää todella huolitellulta.
 
"Tiuna"
Aivan turhaa värjätä ripsiä mun mielestä ja ainakin mulla =) Suosittelen ripsienpidennyksiä maltillisella kaarevuudella ja pituudella. Vaikka maksaa huollattaa jne. niin jos et ripsariin kiire aamuina halua kuluttaa aikaa niin ehdottomasti suosittelen!

Kulmien värjäys on jo vähän järkevämpää. Tosin vuosia värjänneenä ja meikanneena päätin pigmentoida kulmani ja se on ollut paras satsaus itseeni koskaan!!! Niin luonnolliset enkä ole 2 vuoteen värjännyt/meikannut kulmiani!
 
"vieras"
Todellakin auttaa, mutta mulla onkin niin vaaleat ripset ja kulmat luonnostaan. Enkä vois ottaa mitään pidennyksiä ripsiini kun sit ne osuu ärsyttävästi silmälaseihin.
 
"saana"
Samaa mieltä kuin useimmat, että kulmien muotoilu ja värjäys tekevät ihmeitä ja helpottaa aamuja. Ja on tosi luonnolliset, kun värjäys maltillista. Ripset paremmat värjättyinä, jos ei yhtään meikkaa, esim kesälomalla,mut töihin laitan ripsarin värjäyksestä huolimatta.
 

Yhteistyössä