Ripsipidennys

  • Viestiketjun aloittaja ~W~
  • Ensimmäinen viesti
beebeb
hits, en kyllä oulusta osaa sanoa ketään, Jyväskylästä ja Helsingistä tietäisin, Itsellä on nyt toiset pidennykset JB Lashes merkillä ja tykkään :) Edelliset kesti 3kk ennen kuin viimeisetkin oli tippunut pois, pidin muutaman viikon tauon ja kävin nyt ottamassa uudet :) Ihanan huolettomat näin kesällä, luonnollisen näköiset, mutta pidemmät ja tummemmat kuin oamt ripset; eikä tartte pelätä että "maski" leviää:D
 
beebeb
Tosiella kaverilla kesti hyvin, toisella tippuivat viikossa ; sama laittaja kummallakin. Ainakin olen näin ymmärtänyt että e-tremeissä on kallein koulutus ja merkki on se kaikkein kallein (kuulema), mutta on hyvin yksilöllistä näissäkin että kenellä kestää ja kenellä ei ja kenelle mikäkin merkki sopii.
 
Anneli**
Yks tyttö käy neljän viikon välein laittamassa mulle pidennyksiä Oulussa ja ottaa uusia asiakkaitaki. Tosi hyvä laittaja ja edullinen hinta! Suosittelen :)

Täältä lisätietoja: www.v-style.fi
 
Ripsi
Mä käyn noin 3 viikon välein huoltamassa mun ripset <3 ja on kyllä helppo hoitoset. 48 tuntii kestää ennen kuin liima on täysin kuivunnut, tänä aikana ei saa kastaa ripsi, ei uida, ei saunaa, ei solkkua, ei hiki liikuntaa, ja sauna muutenkin rasittaa ripsiä.
 

Yhteistyössä