RISTEILYLLE 3v. ja 5v. kans. Olisiko suositella laivaa?

  • Viestiketjun aloittaja Kiitokset
  • Ensimmäinen viesti
Me olimme juuri viime kuussa Silja Europalla lasten 5.5v ja 2.5v kanssa. Se lähtee Turusta illalla. Itse olimme Tukholmassa pari päivää ja tulimme sitten päivälaivalla takaisin. Siellä ainakin oli paljon tekemistä lapsille, eri leikkipaikkoja, muumiesityksiä, kasvomaalausta. Meille sattui vielä hyvä helleilma eli kannellakin oltiin jonkin verran (itse olisin viihtynyt siellä enemmänkin). Buffetti maistui, varsinkin jäätelöbuffet... ;) Tuosta ei siis pahaa sanottavaa. Tietysti jos haluaa mennä päivän ja tulla yöllä pois niin tuo ei sovellu...
 
kiitokset
Me olimme juuri viime kuussa Silja Europalla lasten 5.5v ja 2.5v kanssa. Se lähtee Turusta illalla. Itse olimme Tukholmassa pari päivää ja tulimme sitten päivälaivalla takaisin. Siellä ainakin oli paljon tekemistä lapsille, eri leikkipaikkoja, muumiesityksiä, kasvomaalausta. Meille sattui vielä hyvä helleilma eli kannellakin oltiin jonkin verran (itse olisin viihtynyt siellä enemmänkin). Buffetti maistui, varsinkin jäätelöbuffet... ;) Tuosta ei siis pahaa sanottavaa. Tietysti jos haluaa mennä päivän ja tulla yöllä pois niin tuo ei sovellu...

Mitä maksoi jos saa kysyä..? :)
 
"vieras"
Silja Symphony tai Silja Serenade. Toisaalta Viking Linen Gabriella ja Mariella vievät kyllä Tukholmassa lähemmäs keskustaa (kävelymatkan päähän). Siljan satamasta on matkattava joko tunnelbanalla tai bussilla.
 
"vieras"
Me olimme juuri viime kuussa Silja Europalla lasten 5.5v ja 2.5v kanssa. Se lähtee Turusta illalla. Itse olimme Tukholmassa pari päivää ja tulimme sitten päivälaivalla takaisin. Siellä ainakin oli paljon tekemistä lapsille, eri leikkipaikkoja, muumiesityksiä, kasvomaalausta. Meille sattui vielä hyvä helleilma eli kannellakin oltiin jonkin verran (itse olisin viihtynyt siellä enemmänkin). Buffetti maistui, varsinkin jäätelöbuffet... ;) Tuosta ei siis pahaa sanottavaa. Tietysti jos haluaa mennä päivän ja tulla yöllä pois niin tuo ei sovellu...
Te turkulaisethan ette tätä ymmärrä, mutta on kyllä melkoisen tympeää vaihtaa laivaa kesken risteilyn.
 
hinnasta
kannattaa mennä syksyllä tai alkutalvesta,o yleensä huimasti halvempaa.me mentiin syksyn äkkilähdöllä promenade hytti maksoi 70e(helsinki-tukholma-helsinki 48h risteily)
 
"Liila"
Oltiin Vikingillä, en muista nyt laivan nimeä. Kuitenkin kyseessä oli miniristeily Turusta Tukholmaan. Todella helppo ja mukava reissu noin pienten kanssa. Ei tarvinnut lähteä Tukholmaan. Lapset meillä samanikäiset kuin teillä. Kannattaa lähteä nyt tai vasta keväällä. Talvella on usein kovia myrskyjä, joka tuntuu varsinkin avomerireiteillä ikävältä.
 
"vieras"
Ollaan aina menty helsingistä tukholmaan siitäkin syystä että se on perillä inhimilliseen aikaan molemmissa päivvä aamulla ja tykkään siljan helsingin laivoista. Aina on pystytty menemään nyt lasten kanssa viikolla, joten humalaiset eivät häiritse ja esim. huutonetistä saa taxos alelippuja 10 e jolla saa promenadeluokan hytin alle 60e.
 
[QUOTE="vieras";24417055]Silja Symphony tai Silja Serenade. Toisaalta Viking Linen Gabriella ja Mariella vievät kyllä Tukholmassa lähemmäs keskustaa (kävelymatkan päähän). Siljan satamasta on matkattava joko tunnelbanalla tai bussilla.[/QUOTE]

bussiliput saa ostettua laivasta menopaluun eikä maksa paljoa. Ollaan nyt kahtena kertana menty bussilla. Siljaa suosittelen kanssa.
 

Yhteistyössä