Ristikuulustelu treffeillä: Mitä haluaisit kysyä mahdolliselta tulevalta puolisolta?

Olen tässä hiljattain jäänyt sinkuksi. Tulevaa treffailua varten ajattelin et voitas vähän listailla asioita joita udella treffikumppanilta, jotta ei tule vahingossa valittua enää vääränlaista kumppania.

Nää pari asiaa tuli ekana mielee:

Oletko ollut naimisissa aiemmin tai onko lapsia?
Osaatko pestä pyykkiä? Siivoatko mielelläsi?
Oletko käynyt armeijan? Mikä arvo?
Jos saisimme lapsia niin haluaisitko minun jäävän kotiin hoitamaan heitä kuinka pitkäksi aikaa?
Mitä puoluetta äänestit viime vaaleissa?

Auttakaa keksimään lisää ;)
 
"vieras"
strategiset mitat
verenpaine, verensokeri ja kolesteroli, onko jotakin sairauksia
onko rikosrekisteriä
pankkitilin saldo, sijoitukset ja muut omaisuudet (tositteista plussaa)
mihin entiset suhteet ovat kaatuneet, entisten kumppanien nimet ja puhelinnnumerot tarkistamista varten
 
  • Tykkää
Reactions: NipaNeutroni
teoriassa
Ristikuulusteluhaastatteluun voi vastata mitä vaan ..
Ihmistä kuvaa paremmin ihan arki ja jokapäiväinen elo - millainen oli päiväsi/viikkosi/vuotesi ?

Noihin muihin voi säveltää mitä vaan - ja ns 'julkistetut arvot' ei näykään oikeasti elämässä millään tapaa ...
 
[QUOTE="vieras";24779181]En lähtis kenenkään kanssa treffeille jos en tietäisi noita ja montaa muuta asiaa ennalta.[/QUOTE]

Hmmh. Tarkoitan treffeillä ihan kahvittelua tai lounasta yhdessä, en mitään sen vakavampaa tietenkään aluksi. En minä noita asioita ainakaan tiedä esim. työkavereista tai harrastuspiirien tutuista. Jostainhan se tutustuminen pitää aloittaa :D
 
nunna
Juotko usein?
Käytkö vieraissa?
Haluaisitko minut ja siskoni kimppaan?
Voisiko äitinikin tulla?
Osaatko olla hiljaa jos ajan autoa?
Osaatko näytellä, että kuuntelet?
Törsäätkö rahasi autoihin ja muihin turhuuksiin?
Kuinka usein käyt suihkussa?
Onko sinulla omat hampaat?
 
Oletko ollut jättäjä vai jätetty edellisessä suhteessa?
Oletko pettänyt?
Oletko kusipää?
Oletko vastuuntunnoton?
Onko sulla hullu ex?
Onko luottotiedot kunnossa?
Maistuuko viina liianki hyvin?
Mites huumeet?
Millanen riitelijä olet, selvitätkö vai lähdetkö kävelee?
 
"vieras"
[QUOTE="mä";24779383]Eiks se riitä, kun kysyy, tykkäätkö minusta?[/QUOTE]
No ei. Sitten olisi epätoivoista ja ilmeisesti kelpaisi mikä vaan. Parin vuoden päästä maristaan täällä, että kun on ihan kauhean ukon kanssa suhteessa.
 
Jos nyt haluaa ne toisetkin treffit, kannattaa ehkä ensimmäisillä treffeillä kysellä vain ne asiat mitkä ovat itselle ne ehdottomasti tärkeimmät asiat. Ne joihin väärät vastaukset tietää sitä että toisia treffejä ei tule. Muuten höpistä kepeämmistä aiheista.

Ne loput ristikuulustelukysymykset voi sitten jättää vähitellen kysyttäväksi myöhemmillä treffeillä. Tai mahdollisen muun kommunikoinnin lomassa.

Oletetaan nyt näin mammapalstalla kun ollaan että sitä miestä ei olla viemässä heti kotiin esiteltäväksi lapsille. Eli niitä treffejä ehtii olla useammat, joiden aikana varmistaa miehen kunnollisuus.
 
Oletko koskaan istunut linnassa? Jos olet, mistä syystä?
Missä merkeissä olet viimeksi ollut tekemisissä poliisin kanssa?
Tupakoitko?
Minä juon keskimäärin 1-2 pitkää oluttölkkiä viikossa. Käytätkö enemmän vai vähemmän?
Oletko koskaan käyttänyt laittomia päihteitä? Jos olet, käytätkö edelleen?
Mainitse kaksi puoluetta, joita et ehdottomasti aio äänestää seuraavissa vaaleissa.
Minne laitat tyhjän banaaninkuoren?
Jos perustaisit haaremin, kuinka monta naista olisi sopiva määrä?
Pesetkö mustat ja vaaleat pyykit erikseen?
Kuvaile mahdollisimman tarkasti miten valmistat herkullisimman ruokalajisi.
Minulla on parisenkymmentä miespuolista kaveria, joitten kanssa puhelen lämpimikseni kaksimielisiä. Ei kai se haittaa?
Miltä tuntuisi asua Helsingin Merihaassa 16-kerroksisen talon ylimmässä kerroksessa?
Onko sinulla lapsia useamman kuin kahden naisen kanssa?
Onko poikuutesi tallella?
Urheiletko? Jos urheilet, käytätkö dopingia?
Olitko koulussa kiusaaja vai kiusattu vai et kumpaakaan?
Valitse näistä: Metallica, Britney Spears tai REM.
Nopeasti kiihtyvä vai pieniruokainen auto, jos julkiset eivät ole vaihtoehto?
Laivamatka luksusristeilijällä maailman ympäri vai omakotitalo, jos et voi valita molempia?
Jos olet porukalla syömässä, lopetatko ateriasi ryhmän ensimmäisenä vai viimeisenä?

Näitten kysymysten jälkeen miesehdokas uinuisi otsa pöydässä ristikuulustelun väsyttämänä, joisin hänen tuopistaan jäljellä olevat oluet ja lähtisin yksin kotiin.
 
Nyt tällä hetkellä ihan päällimmäisenä mulle tärkeintä olis tietää, mitä mies on mieltä kodin siisteydestä, siivoaako omat (ja jälkeläistensä) sotkut ja osaako omatoimisesti tarttua imuriin, viedä roskat ulos (siis roskikseen eikä oven pieleen). Tai ehkä mä haluaisin ennen treffejä nähdä miehen asunnon, ja koska nyt olen vanhempi ja viisaampi, niin osaisin sen perusteella arvioida nämä edellä mainitut asiat.

Nimim. jo yli 7v koulutusta takana...turhaan....
 
[QUOTE="vieras";24779181]En lähtis kenenkään kanssa treffeille jos en tietäisi noita ja montaa muuta asiaa ennalta.[/QUOTE]

:D miten mä oon ymmärtäny,et treffeillä käydään juuri sen takia,että tutustutaan siihen toiseen?ennen kuin tietää,että onko toinen "se oikea"?
 

Yhteistyössä