Roaccutan

Mä sain 10v sitten tuon kuurin ja jouduin lopettamaan sen kesken koska maksa-arvot kohosivat liian suuriksi. Aika jytyä kamaa siis, maksa-arvoja tarkkaillaan ja tarkkana pitää myös olla ettei tule kuurin aikana raskaaksi, saattaa nimittäin aiheuttaa sikiövaurioita.
 
Kahtena talvena olen käyttänyt matalana annoksena 7 kuukauden ajan seborreaan.

EU-lainsäädäntö määrää, että lisääntymisiässä olevalle naiselle kirjoitetaan resepti vain kuukaudeksi kerrallaan, maksa- ja raskauskokeissa on käytävä siis joka kuukausi ja ehkäisyn on oltava kaksinkertainen. Lääkärini oli onneksi ymmärtäväinen mies ja kirjoitti mulle toisen reseptin aina valmiiksi ja vaati kokeet vain joka toinen kuukausi.

Mulla on aikaisemmin ollut ongelmia maksa-arvojen kanssa, mutta roaccutan ei nostanut arvoja.
Iho ja limakalvot kuivuivat tosi paljon, mutta hyvällä rasvauksella senkin kestää. Ja iho alkoi paranemaan tosi nopeasti, jo kuukauden päästä olin oireeton.

Rahaahan tuohon uppoaa, varsinkin jos joutuu yksityisellä käymään, mutta se kannattaa. Olen tyytyväinen entinen käyttäjä.

 
kokemusta
Moi! Mulla juuri loppunut kyseinen kuuri. Kuuri kesti 7kk, ja hyvät tulokset!!! Ainoa haittavaikutus oli huulien rohtuminen, mutta tiuhaan rasvaaminen auttoi siihenkin. Alkuun raskaustesti ja muut labrat, jotka otettiin uudestaan vaan kerran. Yksityisellä kävin ja maksoihan tuo aika reippaasti, mutta eihän sitä kerralla makseta. Itse lääke ei ollut kovin kallis, vaan lääkärikäynnit ja labrakokeet. Ei kaduta rahanmeno lainkaan, vihdoinkin jaksaa taas hymyillä ja naama loistaa ilman näppyjä:)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2007 klo 08:48 hiirimatto kirjoitti:
Kahtena talvena olen käyttänyt matalana annoksena 7 kuukauden ajan seborreaan.

EU-lainsäädäntö määrää, että lisääntymisiässä olevalle naiselle kirjoitetaan resepti vain kuukaudeksi kerrallaan, maksa- ja raskauskokeissa on käytävä siis joka kuukausi ja ehkäisyn on oltava kaksinkertainen. Lääkärini oli onneksi ymmärtäväinen mies ja kirjoitti mulle toisen reseptin aina valmiiksi ja vaati kokeet vain joka toinen kuukausi.

Mulla on aikaisemmin ollut ongelmia maksa-arvojen kanssa, mutta roaccutan ei nostanut arvoja.
Iho ja limakalvot kuivuivat tosi paljon, mutta hyvällä rasvauksella senkin kestää. Ja iho alkoi paranemaan tosi nopeasti, jo kuukauden päästä olin oireeton.

Rahaahan tuohon uppoaa, varsinkin jos joutuu yksityisellä käymään, mutta se kannattaa. Olen tyytyväinen entinen käyttäjä.


Kun minullakin suurin murhe on se, että maksa-arvojen kanssa on ollut ongelmia, joten pelottaa aloittaa tuo lääke kun kaikenlaista netistä saanut lukea (kauhutarinoita lähinnä). Mutta kiva kun joku kertoo jotain positiivistakin! Mitenkähän alkoholi silloin tällöin, kun olis häitä ym. sellaisia juhlia kesäaikaan... Kestääkö ottaa pisaraakaan?
 
Ensimmäisenä talvena mulla oli täysin nolla linja alkoholin suhteen, mutta toisena ei. Sen talven aikana taisi olla kahdetkin pikkujoulut ja parit muut juhlat ja otin silloin alkoholia ihan normaalisti. Vähän jännitti kyllä maksa-arvot seuraavassa mittauksessa, mutta arvot oli ihan ok.
 
eut
"EU-lainsäädäntö määrää, että lisääntymisiässä olevalle naiselle kirjoitetaan resepti vain kuukaudeksi kerrallaan, maksa- ja raskauskokeissa on käytävä siis joka kuukausi ja ehkäisyn on oltava kaksinkertainen. Lääkärini oli onneksi ymmärtäväinen mies ja kirjoitti mulle toisen reseptin aina valmiiksi ja vaati kokeet vain joka toinen kuukausi. "

Joo, näin minunkin ihotautilääkärini sanoi, mutta käytännössä näin ei toimittu. Kahdet maksakokeet ja yksi raskaustesti alkuun.Kuuri oli yli puolivuotta kestävä, kunnes sen itse päätin lopettaa, hyvien tulosten ansiosta.Ei tuplaehkäisyä, kierukka riitti...Resepti oli kuukaudeksi kerrallaan, ja uuden hain aina tiskiltä valmiina, kun olin puhelimitse jättänyt viestin. Reseptiä ei siis uusittu puhelimitse suoraan esim. apteekkiin, vaan kävin se hakemassa paikanpäältä, mikä riitti lääkärille, eikä kukaan mitään kysellyt!
Alkoholiakin tuli otettua, ei näkynyt kokeissa.Eikä lääkkeen tehossakaan.
Että näin täällä!
 

Yhteistyössä